(تصاویر) حضور همزمان همسران سابق و فعلی شهاب حسینی در افتتاحیه فیلم جدید او!

مراسم اکران خصوصی فیلم مقیمان ناکجا ساخته ی شهاب حسینی شب گذشته با حضور جمعی از هنرمندان در پردیس چارسوی تهران برگزار شد.

شناسه خبر: ۳۶۶۶۹۴
(تصاویر) حضور همزمان همسران سابق و فعلی شهاب حسینی در افتتاحیه فیلم جدید او!

روزیاتو نوشت؛ مراسم اکران خصوصی فیلم مقیمان ناکجا ساخته ی شهاب حسینی شب گذشته با حضور جمعی از هنرمندان در پردیس چارسوی تهران برگزار شد. اما نکته ی جالب توجه حضور همزمان همسران سابق و فعلی شهاب حسینی، پریچهر قنبری و ساناز ارجمند بود که تعجب کاربران را برانگیخته است. دو پسر شهاب حسینی، محمد امین و امیرعلی حسینی نیز در این مراسم پدر خود را همراهی کرده بودند.

1

شایعه ی جدایی شهاب حسینی از همسرش پریچهر قنبری از سال گذشته در فضای مجازی مطرح شد، اما آن ها واکنشی به این خبر نداشتند. پس از آن در شهریور ۱۴۰۱ به دنبال انتشار عکسی از شهاب حسینی در کنار خانمی جوان در مراسم اکران مردمی فیلم سینمایی «شین»، شایعه ی ازدواج مجدد این بازیگر مشهور را مطرح ساخت. این خانم جوان ساناز ارجمند، از کارکنان شرکت فیلمسازی حسینی به نام «ندای هفت آسمان» بود.

1

شهاب حسینی (متولد سال ۵۲) و پریچهر قنبری در سال ۷۴ با یکدیگر ازدواج کردند. قنبری متولد سال ۵۹ و فارغ التحصیل رشته چهره پردازی از دانشگاه تهران است. پسران آن ها محمد امین، متولد سال ۸۲ و امیرعلی، متولد سال ۹۰ هستند.

1

ساناز ارجمند متولد سال ۶۹ در مشهد است. او در زمینه ی عکاسی و مدلینگ فعالیت داشته است. گفته می شود او همکاری با شهاب حسینی را از برنامه «هم رفیق» آغاز کرد و بعداً به استخدام شرکت فیلمسازی «ندای هفت آسمان» درآمد.

1

1

درباره فیلم مقیمان ناکجا

فیلم سینمایی مقیمان ناکجا به کارگردانی و تهیه کنندگی شهاب حسینی از ۲۸ تیر ماه در سینماهای منتخب هنر و تجربه در تهران و شهرستان ها اکران می‌شود.

پریناز ایزدیار، آرمان درویش، ناهید مسلمی، احمد ساعتچیان، غزاله نظر، مهدی حسینی، تنی آواکیان و شهاب حسینی بازیگران فیلم مقیمان ناکجا هستند.

1

در خلاصه ی داستان این فیلم که اقتباسی از نمایشنامه‌ ی «مهمانسرای دو دنیا» اثر اریک امانوئل اشمیت است آمده: جوانی مرفه اما دلزده از زندگی، شبی در راه بازگشت به خانه، سر از مکانی غریب و بیگانه در می‌آورد. او به مرور و پس از آشنایی با مقیمان آن جا به واقعیت آن مکان پی برده و به حقایقی عمیق آگاه می‌شود.

نظرات
پربازدیدترین خبرها