(تصاویر) شیک ترین مدل موهای کوتاه زنانه برای تابستان امسال

در ادامه چند نمونه از زیباترین مدل موهای کوتاه زنانه که امسال ترند شده اند را مشاهده می کنید.

شناسه خبر: ۳۶۶۷۴۳
(تصاویر) شیک ترین مدل موهای کوتاه زنانه برای تابستان امسال

راهنماتو- دنیای موهای کوتاه بسیار متنوع است. از انواع پیکسی های کوتاه گرفته تا شیک ترین مدل های باب، مدل موهای کوتاه زیادی هستند که می توانید برای خلاص شدن از گرمای داغ تابستان و ایجاد یک تغییر استایل اساسی انتخاب کنید. اگر به مد و زیبایی خود اهمیت می دهید، مهم است که چه مدل موی کوتاهی را برای زیباتر شدن چهره تان انتخاب کنید. در ادامه چند نمونه از زیباترین مدل موهای کوتاه زنانه که امسال ترند شده اند را مشاهده می کنید:

1- پیکسی

مدل پیکسی یک مدل موی کوتاه است که در آن موها به اندازه تقریبی 1 تا 7 سانتی متر کوتاه می شوند. بسته به استایل شما، این مدل می تواند در همه قسمت های سر به یک اندازه باشد و یا پشت سر و کنار موهایتان کوتاه‌تر و بالای موهایتان بلندتر باشند. در ادامه چند نمونه از انواع مختلف این مدل مو را مشاهده می کنید:

پیکسی کلاسیک

پیکسی کلاسیک

پیکسی بلند

پیکسی بلند

پیکسی با چتری بلند

پیکسی با چتری های بلند

پیکسی آندرکات

پیکسی آندرکات

2- باب

مدل موی باب بیشتر برای موهای کوتاه و صاف استفاده می شود. اما گاه توسط افراد با موهای بلند و مجعد نیز انتخاب می شود. این مدل مو انواع مختلفی دارد که می توانید بر اساس سلیقه و استایل خود انتخاب کنید. در ادامه چند نمونه از زیباترین مدل موهای باب را مشاهده می کنید:

بلانت باب

بلانت باب

باب لاین

باب لاین

باب معکوس

باب معکوس

کرلی باب

کرلی باب

باب فرانسوی

باب فرانسوی

3- بازکات

بازکات یک مدل موی فوق العاده کوتاه است که در دسته موهای کلاسیک قرار می گیرد. این مدل موی جسورانه با قیچی ایجاد می شود و در دسته مدل موهای مردانه قرار می گیرد. اما این روزها در بین خانم ها نیز طرفدار پیدا کرده است. در مدل موی بازکات طول مو در تمام قسمت های سر یکسان است و مراقبت از آن نیز بسیار ساده است.

بازکات

4- آندرکات

آندرکات یکی از پرطرفدارترین مدل موها در میان جوانان و نوجوانان است که به چهره خیلی از خانم ها می آید. در این مدل موهای بالای سر بلند است و موهای کنار یا پشت سر تراشیده می شوند. این مدل مو به هر نوع مویی از موی صاف تا مجعد و فر و هر رنگ مویی می آید. در ادامه چند نمونه از مدل موی آندرکات زنانه را مشاهده می کنید:

آندرکات جانبی

آندرکات جانبی

Nape Undercut

Nape Undercut

آندرکات قطع شده

آندرکات قطع شده

5- شگی

شگی یک مدل موی لایه لایه است که در اندازه های مختلف خیلی کوتاه و متوسط وجود دارد. این مدل مو برای خانم ها در رده های سنی مختلف انتخاب مناسبی است. اگر به دنبال مدل مویی هستید که بتوانید بی دردسر آن را استایل دهید، شگی گزینه مناسبی برای شما خواهد بود. در ادامه چند نمونه از مدل موی شگی را مشاهده می کنید:

شگ کوتاه

شگ کوتاه

شگ مدرن

شگ مدرن

نظرات
پربازدیدترین خبرها