هیجان انگیزترین تفریحات آبی کیش و هزینه آنها

امروز قصد داریم به معرفی تفریحات آبی کیش و هزینه هر کدام از آنها بپردازیم.

شناسه خبر: ۳۶۷۰۰۷
هیجان انگیزترین تفریحات آبی کیش و هزینه آنها

راهنماتو- جزیره کیش یکی از مقاصد گردشگری معروف ایران است که به لطف برنامه های تفریحی متنوع خود اوقات خوشی را برای گردشگران رقم می زند. تفریحات کیش به قدری متنوع هستند که ممکن است نتوانید در طول سفر خود همه آنها را تجربه کنید. در واقع می توان گفت این مورد به بودجه و زمان شما بستگی دارد. تفریحات آبی یکی از پرطرفدارترین و جذاب ترین گزینه ها برای گذراندن اوقات خوش در این جزیره آرام و زیبا هستند. امروز قصد داریم به معرفی تفریحات آبی کیش و هزینه هر کدام از آنها بپردازیم:

1- غواصی با دلفین

به گزارش راهنماتو، غواصی با دلفین یکی از لذت بخش ترین تفریحات آبی جزیره کیش است، یک تفریح شاد و هیجان انگیز که زیر نظر مربیان خبره و حرفه ای انجام می شود. شما می توانید در طول غواصی دلفین ها را در آغوش بگیرید و با آنها ارتباط برقرار کنید. مدت زمان این تفریح هیجان انگیز بین 15 تا 20 دقیقه است. شنا با دلفین برای تمامی افراد و کودکان بالای دو سال و غواصی با دلفین برای افراد بالای 10 سال امکان پذیر است. قیمت این تفریح هیجان انگیز در حال حاضر برای هر نفر حدود 1,800,000 تومان است. اگر بخواهید از این تفریح عکس و فیلم تهیه کنید، باید حدود 1,200,000 تومان جداگانه پرداخت نمایید. عکاسان این مجموعه در طول تمامی مراحل غواصی، از شما فیلم و عکس تهیه می کنند. غواصی با دلفین در مجموعه پارک دلفین های کیش برگزار می شود.

تفریحات آبی کیش

2- غواصی

غواصی یکی دیگر از تفریحات آبی جذاب کیش است که امکان مشاهده آبزیان مختلف و مرجان‌های خلیج نیلگون فارس را برای شما فراهم می کند. در این تفریح شما به همراه یک مربی مجرب و آموزش دیده به عمق دریا می روید و اوج لذت و هیجان را تجربه خواهید کرد. نبود هیچ گونه کوسه ای در سواحل جزیره کیش سبب شده تا غواصی در دریا به یکی از محبوب ترین تفریحات آبی این جزیره تبدیل شود. غواصی در کیش زمانی امکان پذیر است که از نظر آب و هوایی، هیچ مشکلی وجود نداشته باشد و دریا مواج و طوفانی نباشد. این تفریح مهیج در دو نوع معمولی و VIP در جزیره کیش ارائه می شود.

زمان غواصی در حالت عادی 10 تا 15 دقیقه است. در حالی که درغواصی VIP شما حدود 20 الی 30 دقیقه زیر آب هستید. در حالت عادی، حدود 10 نفر همزمان با شما سوار شناور می شوند و موقع استفاده افراد تک به تک وارد دریا می شوند. در حالی که درغواصی VIP شناور به صورت دربست در اختیار شماست. هزینه عکس و فیلم غواصی در حالت VIP رایگان است. در حالی که در حالت عادی باید برای این کار هزینه جداگانه پرداخت کنید. غواصی VIP در حال حاضر حدود 1,640,000 تومان و غواصی عادی حدود 650,000 تومان برای شما هزینه دارد.

تفریحات آبی کیش

3- پارک آبی اوشن کیش

پارک آبی اوشن کیش یکی از تفریحات هیجان انگیز جزیره زیبا کیش است. این مجموعه اولین پارک آبی روباز در ایران است که با الهام از داستان راز قلعه خورشید طراحی شده است. این پارک سرسره های بسیار جذابی دارد که از جمله آنها می توان به سرسره چالاب، سرسره برکو، سرسره رالی راید، سرسره دینگل، سرسره آناکوندا، سرسره گرداب، سرسره مارپیچ، سرسره پیچالوب و سرسره آدرنالین اشاره کرد. رودخانه راشین ریور یکی از جذاب ترین بخش های این پارک آبی است که می توانید با سوار شدن بر تیوب‌های مخصوص از طریق این رودخانه دورتادور پارک را بچرخید.

در این مجموعه یک استخر برای نوجوانان، یک استخر برای بزرگسالان، جکوزی، اتاق فرار و مرکز ماساژ و بسیاری امکانات دیگر وجود دارد. این پارک آبی روباز برای استفاده بانوان و آقایان سانس های جداگانه ای دارد. هزینه بلیط این پارک آبی برای هر فرد بزرگسال 925 هزار تومان و برای کودکان با قد 92 تا 122 سانتی متر و سالمندان بالای 65 سال با 21 درصد تخفیف ارائه می شود.

تفریحات آبی کیش

4- شاتل

شاتل نوعی تیوب بادی است که یک یا چند نفر بر روی آن سوار شده و به کمک آن در آب کشیده می شوند. این تیوب ها به قایق هایی تندرو متصل می شوند و به دل آب می زنند. تکان های شدید آنها اوج لذت و هیجان را برای شما به ارمغان می آورد. حتی ممکن است در هنگام دور زدن قایق شما در آب سقوط کنید. با این حال جای نگرانی نیست. زیرا تمام مسائل ایمنی در این تفریح هیجان انگیز رعایت می شود. شاتل سواری در کیش در حال حاضر 220 هزار تومان هزینه دارد.

تفریحات آبی کیش

5- فلای بورد

فلای بورد وسیله ای است که با اتصال به یک جت اسکی شما را بر روی هوا معلق یا شناور نگه میدارد و با پمپاژ و فشار آب به سطح دریا به شما امکان مانور دادن و و انجام حرکات نمایشی و شیرجه‌زدن را می‌دهد. این ورزش آبی جذاب به کاربر اجازه می دهد تا در بالای سطح آب تا ارتفاع 12 متر آزادانه پرواز کند و با شیرجه به داخل آب و بیرون آمدن از آن نمایش های جذاب و چشمگیری ارائه دهد. انجام این ورزش آبی بسیار ساده است و تنها 5 دقیقه وقت برای آموزش آن نیاز است. فلای بورد هم برای بانوان و هم آقایان قابل استفاده است. این تفریح آبی در حال حاضر برای هر نفر 870 هزار تومان هزینه دارد.

تفریحات آبی کیش

6- پاراسل

پاراسل یکی دیگر از تفریحات آبی مهیج جزیره کیش است که در آن شما توسط چتری که با طناب به یک قایق موتوری متصل است، به آسمان فرستاده می شوید. قایق موتوری چتر را به جلو می کشد و شما را در آسمان به پرواز درمی آورد. طول طناب متصل به قایق حدود 150 متر است و حداکثر ارتفاع مجاز پاراسل 70 متر از سطح آب است. این تفریح هیجان انگیز و جذاب در حال حاضر برای هر نفر 655 هزار تومان هزینه دارد.

تفریحات آبی کیش

7- اسکی روی آب

اسکی روی آب یکی از ورزش های محبوب آبی در جزیره کیش به شمار می رود که طرفداران بسیاری خصوصا در میان جوانان دارد. در این ورزش فرد دو اسکی به پا کرده است و با طنابی به یک قایق تندرو متصل است. قایق حرکت می کند و فرد به حرکت درمی آید. اسکی روی آب کیش هم برای بانوان و هم برای آقایان قابل استفاده است. این ورزش آبی در حال حاضر برای هر نفر 655 هزار تومان هزینه دارد.

تفریحات آبی کیش

8- پدل بورد

پدل بورد یکی از جدیدترین تفریحات آبی کیش است که برای دوستداران آرامش طراحی شده است. در این ورزش دریایی از یک نوع قایق خاص استفاده می شود. فرد روی قایق مخصوص به صورت نشسته یا ایستاده قرار می گیرد و با پارو به حرکت روی دریا اقدام می کند. تخته های پدل بورد بسیار مقاوم هستند و برای همه نوع وزنی مناسب می باشند. استفاده از این ورزش آبی برای بانوان محدودیتی ندارد. بلیط پدل بورد کیش در حال حاضر برای هر نفر 545 هزار تومان هزینه دارد.

تفریحات آبی کیش

9- اسکوتر زیر دریایی

اسکوتر زیر دریایی یک نوع غواصی است. با این تفاوت که شما به کمک مربی و با یک موتور زیر دریایی در عمق 10 متری زیر آب حرکت می کنید. اسکوتر زیردریایی مانند موتور جایگاهی برای نشستن دارد و یک کلاه تامین کننده اکسیژن روی سر شما قرار می گیرد. شما می توانید به کمک این زیردریایی گشت و گذار زیر آب های مرجانی کیش را تجربه کنید و از آب های نیلگون و شفاف جزیره نهایت لذت را ببرید. در این تفریح دریایی نیز هیچگونه محدودیتی برای خانم ها وجود ندارد. هزینه این تفریح جذاب در حال حاضر برای هر نفر 875 هزار تومان می باشد.

تفریحات آبی کیش

10- کشتی تفریحی

کشتی های تفریحی کیش از جمله تفریحات شاد و ترکیبی هستند که معمولا در یک برنامه دو ساعته شما را به گشت دریایی می برند. این کشتی ها دارای سالن مسافری و عرشه هستند که در مدت زمان گشت دریایی قابل استفاده هستند. در طول سفر نیز موسیقی های شاد و خاطره انگیز توسط گروه موزیک پخش می شود. از مسافرین با نهار یا شام پذیرایی می شود. از جمله کشتی های تفریحی جزیره کیش می توان به کشتی کارینا، کشتی اوستا،کشتی آرتمیس پلاس، کشتی دنا، کشتی تاپ تورز و کشتی رویای دریا اشاره کرد. بسته به امکانات و نوع کشتی شما باید حدود 550 تا 700 هزار تومان به ازای هر نفر برای سوار شدن به این کشتی های تفریحی هزینه کنید.

تفریحات آبی کیش

نظرات
پربازدیدترین خبرها