(تصاویر) جدیدترین مدل موی زنانه برای موهای لَخت و صاف

در ادامه چند نمونه از بهترین و جدیدترین مدل موهای کوتاه زنانه برای موهای لخت که امسال ترند شده اند را مشاهده می کنید.

شناسه خبر: ۳۶۷۲۱۷
(تصاویر) جدیدترین مدل موی زنانه برای موهای لَخت و صاف

راهنماتو- انسان ها دو دسته اند؛ آنهایی که با حوصله به موهایشان رسیدگی می کنند و آنهایی که وقت کافی برای این کار ندارند. اگر جزو گروه دوم هستید و دوست دارید پس از خروج از حمام وقت زیادی را صرف رسیدگی به موهایتان نکنید، می توانید موهای خود را با یکی از جدیدترین مدل های کوتاهی زیبا کنید. در ادامه چند نمونه از بهترین و جدیدترین مدل موهای کوتاه زنانه برای موهای لخت که امسال ترند شده اند را مشاهده می کنید:

1- باب

به گزارش راهنماتو، مدل موی باب یک مدل آسان برای موهای فوق العاده لخت است که به پر شدن صورت شما کمک می کند. این مدل مو حالت طبیعی موها را حفظ می کند و نیاز به رسیدگی چندان ندارد.

باب

2- پیکسی خیلی کوتاه

پیکسی خیلی کوتاه یک مدل مناسب برای خانم هایی است که وقت کافی برای رسیدگی به موهایشان ندارند. این مدل موی کوتاه هیچ نیازی به حالت دادن ندارد و بهترین مدل مو برای حاضر شدن فوری است!

پیکسی خیلی کوتاه

3- باب فرانسوی

این مدل مو برای انواع مو، از صاف گرفته تا حالت دار و مجعد مناسب است. باب فرانسوی معمولا کمی کوتاهتر از باب استاندارد است و اغلب با چتری همراه است. نوعی باب خرد شده که به طول چانه بریده می شود و با موهای خط ابرو جفت می شود.

باب فرانسوی

4- کوتاهی تا سرشانه

کوتاهی تا سرشانه یکی از زیباترین مدل موها برای موهای لخت است. این مدل مو نیز نیاز به حالت دادن چندانی ندارد و به راحتی می توان آن را صاف یا موج دار کرد.

کوتاهی تا سرشانه

5- شگ کوتاه

مدل موی شگ کوتاه به هر جنس مو و فرم صورتی می آید. اگر به دنبال مدل مویی هستید که بتوانید بی دردسر آن را استایل دهید، این مدل گزینه مناسبی برای شما خواهد بود.

شگ کوتاه

6- آندرکات

در مدل آندرکات موهای بالای سر بلند بوده و موهای کناره سر یا پشت سر تراشیده یا به اصطلاح فید می‌شوند. این مدل مو به هر نوع مویی از موی صاف تا مجعد و فر و حتی هر رنگ مویی می آید. برای افراد با صورت کشیده آندرکاتی مناسب است که موها در آن کوتاه باشد و برای افراد با صورت گرد آندرکاتی مناسب است که موهای بالای سر آنها بلندتر باشد.

 آندرکات

7- باب کوتاه

باب کوتاه یکی از مدل موهای پرطرفدار در بین تمام سنین است که نیاز به کوتاه کردن موها مستقیماً تا چانه یا فک و خم کردن نوک‌ها دارد. این مدل مو می تواند نامرتب و پریشان یا مرتب و صاف آرایش شود و استایل متفاوتی برای شما خلق خواهد کرد.

 باب کوتاه

8- پیکسی

مدل موی پیکسی یک مدل موی کوتاه است که در آن موها به اندازه تقریبی 1 تا 7 سانتی متر کوتاه می شوند. بسته به استایل شما، این مدل می تواند در همه قسمت های سر به یک اندازه باشد و یا پشت سر و کنار موهایتان کوتاه‌تر و بالای موهایتان بلندتر باشند. نام این مدل مو از موجودات اساطیری پیکسی سرچشمه گرفته است و در واقع این مدل مو توسط فرنچایز پریا دیزنی، به ویژه شخصیت تینکربل شناخته شده‌ است.

پیکسی

نظرات
پربازدیدترین خبرها