ده سریال جذاب کره ای ۲۰۲۳ که حتما باید تماشا کنید

امروز قصد داریم بهترین سریال های کره ای ۲۰۲۳ را به شما معرفی کنیم:

شناسه خبر: ۳۶۵۶۲۸
ده سریال جذاب کره ای 2023 که حتما باید تماشا کنید

راهنماتو- سریال های کره ای روزبه روز در بین مردم کشورهای مختلف خصوصا جوانان محبوب تر می شوند. کشوری که تا دو دهه پیش یک کشور سنتی و جنگ زده بود، اکنون توانسته با گروه های موسیقی و فیلمسازان موفق خود بسیاری از جوانان را به سوی خود جذب کنند. محبوبیت این سریال ها در بین جوانان و نوجوانان ایرانی آنقدر زیاد است که از ویدئو کلیپ ها، موسیقی ها و آوازهایشان تقلید می کنند و برای آنها کلوپ های هواداری تشکیل می دهند. اگر شما هم به تماشای سریال های کره ای علاقه دارید، پیشنهاد می کنیم ادامه مطلب را مطالعه نمایید. امروز قصد داریم بهترین سریال های کره ای 2023 را به شما معرفی کنیم:

1- دوران خوش (Oasis)

 دوران خوش

به گزارش راهنماتو، سریال دوران خوش فیلمی در ژانر تاریخی، درام، رمانتیک به کارگردانی هان هی و با بازی جانگ دونگ یون، سول این-آه و چو یونگ وو می باشد.

خلاصه داستان: این سریال رویاها، دوستی ها و عشق سه جوان در طول سالهای 1980 تا 1990 را روایت می کند. لی دو هاک دانش آموز باهوش و دلسوزی است که عاشق اوه جونگ شین، یک دانشجوی انتقالی از سئول می شود. شخص دیگری به نام چول وونگ که از کودکی دوست و رقیب لی دو هاک بوده نیز عاشق جونگ مین می شود و سعی دارد لی دو هاک را از سر راه خود بردارد.

2- نامش را عشق بگذار (Call It Love)

 نامش را عشق بگذار

نامش را عشق بگذار یک سریال درام، رمانتیک به کارگردانی لی کوانگ یانگ است که بازیگرانی همچون هریسون شو، لی سونگ کیونگ، کیم یونگ کوانگ، کیم یه وون و نام آئه گی در آن به ایفای نقش پرداخته اند.

خلاصه داستان: این سریال درباره زندگی دختری است که پس از مرگ پدرش، نامادری اش او را از خانه بیرون می کند. او برای انتقام گرفتن از این زن به سراغ پسرش می رود. اما برخلاف انتظار، دلباخته او شده و زندگی هر دو آنها پس از این آشنایی دچار تغییراتی می شود.

3- پاندورا زیر بهشت (Pandora: Beneath The Paradise)

پاندورا زیر بهشت

پاندورا زیر بهشت یک سریال درام، اکشن به کارگردانی چوی یونگ هون و بازی لی جی آه، لی سانگ یون، جانگ هی جین، پارک گی وونگ و یونگ ته کیو می باشد.

خلاصه داستان: این سریال درباره زندگی زنی است که هیچ خاطره ای از گذشته خود به یاد ندارد. او که همراه با همسر و دخترش زندگی خوبی را سپری می کند، یک روز خاطرات گذشته اش را به یاد می آورد و متوجه اتفاقات هولناک زندگی گذشته خود می شود. او تصمیم می گیرد از افرادی که در آن دوران باعث آزارش شده بودند، انتقام بگیرد.

4- افتخار (The Glory)

افتخار

سریال افتخار 2023 به کارگردانی آن گیل هو یک سریال درام است که فصل اول آن در دسامبر 2022 با 8 قسمت از نتفلیکس پخش شد. از جمله بازیگران مطرح این سریال می توان به سونگ هی کیو، لی دو هیون، ایم جی یون و پارک سونگ هون اشاره کرد.

خلاصه داستان: این فیلم درباره زندگی دانش آموزی به نام دونگ یون است که رویای معمار شدن را در سر می پروراند. او قربانی هرج و مرج های دوران دبیرستان شده و مجبور به ترک تحصیل می شود. سال ها بعد او معلم خانگی فرزند شخصی که او را اذیت می کرد، می شود و سعی دارد به خاطر اتفاقات گذشته از او انتقام بگیرد.

5- مامور تحویل (Delivery Man)

مامور تحویل

سریال مامور تحویل یک فیلم کمدی، عاشقانه به کارگردانی کانگ سول و بازی یون چان یونگ، بنگ مین آه، کیم مین سوک و کیم جین وو است.

خلاصه داستان: داستان این سریال درباره سئو یانگ مین یک راننده تاکسی است که به دلیل مرگ زود هنگام مادرش و مراقبت از مادر بزرگ خود مجبور به انجام این شغل می شود. او یک روز یک مسافر غیر عادی، یعنی یک روح را سوار تاکسی خود می کند و پس از آن متوجه می شود که این قدرت را پیدا کرده که مسافران ماورایی را سوار کرده و آرزوی آنها را برآورده کند.

6- شکوفایی جوانی ما (Our Blooming Youth)

شکوفایی جوانی ما

سریال شکوفایی جوانی ما یک فیلم تاریخی، عاشقانه، درام و معمایی به کارگردانی لی جونگ جه است که بازیگرانی همچون پارک هیونگ شیک جون سو نی، یونگ جونگ سوک و پیو یه جی در آن به ایفای نقش پرداخته اند.

خلاصه داستان: این فیلم داستان زندگی ولیعهدی است که گرفتار یک نفرین مرموز شده است و همین موضوع سبب رویارویی او با اتفاقات بسیار عجیب می شود. او با یک زن متهم به قتل آشنا می شود که در حالی که سعی دارد به رفع اتهام او کمک کند، علاقه ای بین آن دو شکل می گیرد.

7- آژانس (Agency)

آژانس

سریال آژانس یک سریال درام کره ای به کارگردانی لی چانگ مین است که ستارگانی همچون لی بو یونگ، چو سونگ ها، سون نا یون، هان جون وو و جون هی جین در آن به ایفای نقش پرداخته اند.

خلاصه داستان: این سریال زندگی زنی را به تصویر می کشد که در یک آژانس تبلیغاتی مشغول به کار است. او با سخت کوشی در تلاش است تا به عنوان اولین مدیر زن در این آژانس تبدیل شود. در این داستان زندگی روزمره افرادی را می بینیم که برای موفقیت در زندگی، با هر سختی می جنگند.

8- دوره فشرده عاشقانه (Crash Course in Romance)

دوره فشرده عاشقانه

دوره فشرده عاشقانه یک سریال کره ای به کارگردانی جی وون یو است و بازیگرانی همچون جون دو-یون و جونگ کیونگ هو در آن به ایفای نقش پرداخته اند.

خلاصه داستان: هانگ سون قبلا یک ورزشکار ملی بوده و اکنون یک فروشگاه مواد غذایی را اداره می کند. او تصمیم می گیرد، در کلاس کنکور ثبت نام کند و در آنجا با چوی چی یول محبوب ترین مربی این آموزشگاه آشنا می شود. این فیلم رابطه تلخ و شیرین این دو را به تصویر می کشد.

9- عاشق اینم که ازت متنفر باشم (Love To Hate You)

عاشق اینم که ازت متنفر باشم

عاشق اینم که ازت متنفر باشم یک سریال عاشقانه، کمدی و درام به کارگردانی کیم جونگ کوان و با بازی کیم اوک-بین، ته‌او یو، کیم جی-هون و گو وون-هی است.

خلاصه داستان: این سریال داستان زندگی زنی به نام یئو می ران را روایت می کند که از باخت در برابر مردان بیزار است. او در این میان با یک بازیگر معروف که همیشه به زنان مشکوک است، آشنا می شود و وارد یک جنگ عاشقانه خنده دار می شوند.

10- شین، وکیل طلاق (Divorce Attorney Shin)

شین، وکیل طلاق

شین، وکیل طلاق یک سریال درام، کمدی به کارگردانی جائه هون لی است که بازیگرانی همچون چو سونگ-وو، هان هه جین، کیم سونگ-کیون و جونگ مون سونگ در آن به ایفای نقش پرداخته اند.

خلاصه داستان: این سریال درباره زندگی مردی به نام شین سونگ هان است که در آلمان زندگی می کند. او یک روز با شنیدن خبری تکان دهنده، تصمیم می گیرد به کره جنوبی سفر کند و یک وکیل کارکشته شود. در نهایت به عنوان یک وکیل طلاق مشغول به کار می شود.

نظرات
پربازدیدترین خبرها