هشت مینی سریال پرطرفدار ۲۰۲۳

امروز قصد داریم هشت مینی سریال برتر در سال ۲۰۲۳ را به شما معرفی کنیم.

شناسه خبر: ۳۶۵۹۱۵
هشت مینی سریال پرطرفدار 2023

راهنماتو- تماشای سریال های چند فصلی مانند «بازی تاج و تخت»، «پیکی بلایندرز» و «تاج» واقعا جذاب است. اما اگر از آن دسته افراد پرمشغله ای هستید که فرصت تماشای این گونه سریال های بلند را ندارید، ما به شما تماشای مینی سریال را پیشنهاد می کنیم. مینی سریال یا همان سریال کوتاه مجموعه داستان های بسیار کوتاه و مختصری هستند که اغلب یک یا دو فصل دارند و تعداد قسمت های آن ها از 10 قسمت تجاوز نمی کند. امروز قصد داریم هشت مینی سریال برتر در سال 2023 را به شما معرفی کنیم:

1- ملکه شارلوت (2023)

به گزارش راهنماتو، Queen Charlotte یکی مینی سریال 6 قسمتی محصول سال 2023 امریکا، در ژانر بیوگرافی، دراماتیک، تاریخی است که تنها شامل یک فصل می شود. کارگردان است سریال تام وریکا می باشد و هنرمندانی همچون ایندیا آمارتیفیو، فردی دنیس، گلدا روشوول، میشل فرلی و روث گمل در آن به ایفای نقش پرداخته اند.

خلاصه داستان: این سریال عاشقانه داستان زندگی یک ملکه جوان به نام شارلوت می باشد که با پادشاه جورج سوم ازدواج می کند. سریال ملکه شارلوت زندگی عاشقانه، ارتقاء شهرت و قدرت ملکه شارلوت را به تصویر می کشد.

ملکه شارلوت

2- میلیون های گانتر (2023)

Gunther's Millions یک مینی سریال جالب و عجیب محصول سال 2023 است که ستارگانی همچون Alex Hyde-White، Ed Arenas و Leah Allers در آن به ایفای نقش پرداخته اند.

خلاصه داستان: این سریال داستان عجیب زندگی ثروتمندترین سگ دنیا با ثروت 300 میلیون پوند را به تصویر می کشد. اینکه چگونه یک ژرمن شپرد آلمانی پس از به ارث بردن ثروت 80 میلیون دلاری از صاحب خود به ثروتمندترین حیوان جهان تبدیل می شود و یک تیم فوتبال ایتالیایی را خریداری می کند.

میلیون های گانتر

3- کلارک (2022)

Clark یک مینی سریال 6 قسمتی جنایی، درام، معمایی و هیجان انگیز سوئدی به کارگردانی یوناس اکرلوند می باشد که ستارگانی همچون بیل اسکارسگارد و آلیسیا آگنسون در آن به ایفای نقش پرداخته اند.

خلاصه داستان: این سریال داستان زندگی یک گانگستر بدنام به نام کلارک اولوفسون از ابتدا تاکنون را به نمایش می گذارد. او که یکی از جنجالی ترین چهره های تاریخ معاصر سوئد است، به اتهامات مختلف قاچاق مواد مخدر، اقدام به قتل، حمله، سرقت و ده ها سرقت از بانک محکوم شد و بیش از نیمی از عمر خود را پشت میله های زندان گذراند. او در دهه 1970 ایده «سندرم استکهلم» را در جریان یک سرقت شکست خورده از بانکی در استکهلم بوجود آورد و از آن زمان تاکنون موقعیت خود را به عنوان یک جنایتکار بدنام حفظ کرده است.

کلارک

4- میر اهلِ ایست‌تاون (2021)

Mare of Easttown یک مجموعهٔ تلویزیونی کوتاه 7 قسمتی امریکایی در ژانر درام جنایی به کارگردانی کریگ زوبل و نویسندگی برد اینگلسبی است که ستارگانی همچون کیت وینسلت، جولیان نیکلسون، جین اسمارت و انگوری رایس در آن به ایفای نقش پرداخته اند.

خلاصه داستان: این سریال داستان زندگی یک کارآگاه به نام «میر شیهان» را روایت می کند که در شهر کوچکی در ایالت پنسیلوانیا زندگی می کند. او در تلاش است تا معمای پرونده قتل یک دختر نوجوان را حل کند و در عین حال زندگی خودش نیز به خطر نیفتد.

میر اهلِ ایست‌تاون

5- نفس بکش (2022)

مینی‌سریال Keep Breathing یک مجموعه تلویزیونی امریکایی در ژانر درام، هیجان انگیز و به کارگردانی Rebecca Rodriguez و با بازی Florencia Lozano، Melissa Barrera و Jeff Wilbusch می باشد. این مینی سریال در شش قسمت حدودا 35 دقیقه ای از نتفلیکس پخش گردید.

خلاصه داستان: این مینی سریال داستان زندگی یک وکیل کارکشته به نام لیو است که قصد دارد برای دیدن مادرش به کانادا سفر کند. اما به دلیل کنسل شدن پرواز، با هواپیمای شخصی دو رهگذر به سوی کانادا پرواز می کند. از شانس بد لیو، هواپیما در یک مکان دورافتاده و خطرناک سقوط می کند. اکنون لیو باید تمام تلاش خود را برای زنده ماندن انجام دهد.

نفس بکش

6- جعل آنا (2022)

Inventing Anna یکی مینی سریال درام امریکایی 9 قسمتی است که با الهام از داستان آنا سوروکین و مقاله‌ای در نیویورک تایمز با عنوان «آنا دلوی چگونه مردم نیویورک را فریب داد» ساخته شده است. کارگردانی این سریال دیوید فرانکل می باشد و ستارگانی همچون آنا کلامسکی، جولیا گارنر، آرین موید و کیتی لوز در آن به ایفای نقش پرداخته اند.

خلاصه داستان: این مینی سریال درباره زندگی روزنامه نگاری است که پرونده آنا دلوی وارث افسانه ای که در اینستاگرام شهرت بسیاری پیدا کرده را بررسی می کند.

جعل آنا

7- خدمتکار (2021)

MAID یک مینی سریال ده قسمتی درام امریکایی است که با الهام از کتاب «خدمتکار: کار سخت، دستمزد پایین و اراده مادری برای زنده ماندن» به قلم «استفانی لند» ساخته شده است. کارگردان این سریال Molly Smith Metzler می باشد و ستارگانی همچون Billy Burke، Andie MacDowell و Margaret Qualley در آن به ایفای نقش پرداخته اند.

خلاصه داستان: این فیلم داستان زندگی یک مادر جوان را روایت می کند که برای گذراندن زندگی به کار و نظافت در خانه های مردم روی آورده است. همسر این زن او را ترک کرده و مسئولیت زندگی را بر عهده نمی گیرد. او باید خرج تنها فرزند خودش را نیز بدهد.

خدمتکار

8- ترک تحصیل (2022)

The Dropout یک مینی سریال درام امریکایی 8 قسمتی بر اساس پادکستی به همین نام است. کارگردانان این سریال مایکل شوالتز، فرانچسکا گرگورینی و اریکا واتسون هستند و بازیگرانی همچون آماندا سیفرید، ناوین اندروز، اوتکارش آمبودکار و ویلیام میسی در آن به ایفای نقش پرداخته اند.

خلاصه داستان: این سریال درباره ظهور و سقوط الیزابت هلمز و شرکت او، ترانس است. الیزابت هلمز در داستانی از جاه طلبی و شهرت فناوری مراقبت‌های بهداشتی را توسعه می‌دهد. این فناوری به طرز وحشتناکی رو به اشتباه می رود و میلیو‎ن‌ها بیمار را در معرض خطر قرار می‌دهد. همین موضوع باعث می شود تا همه چیز را در یک چشم بر هم زدن از دست بدهد.

 ترک تحصیل

نظرات
پربازدیدترین خبرها