هویت بازیکن جلد بازی EA FC ۲۴ لو رفت

یکی از جدیدترین خبرها درباره بازی های فوتبال اینه که ستاره روی جلد بازی اولین نسخهٔ EA Sports FC که جای FIFA رو در برندینگ گرفته، لو رفته.

شناسه خبر: ۳۶۵۹۳۸
هویت بازیکن جلد بازی EA FC 24 لو رفت

راهنماتو -یکی از کاربران اینترنتی به نام billbil-kun اعلام کرده که مهاجم 22 سالهٔ تیم منچسترسیتی به اسم ارلینگ هالاند، ستارهٔ جلد نسخهٔ استانداردEA Sports FC 24 خواهد بود. این گزارش پس از انتشار خبری در هفتهٔ گذشته که تاریخ عرضهEA Sports FC 24 رو مشخص میکنه منتشر شده.

به گزارش راهنماتو ، به خاطر مسائل حقوقی، این لیکر عکسی از هالاند روی جلد ارائه نداده، اما به گزارش VGC، گفته شده که روی جلد، هالاند در یک بازی لیگ قهرمانان آمادهٔ شوت خواهد بود.

این گزارش ادامه میده که هالاند همچنین روی جلد نسخهٔ Ultimate Edition احتمالیEA Sports FC 24 خواهد بود و اون رو با 30 بازیکن مرد و زن حاضر و گذشتهٔ فوتبالی مثل سام کر، پله و زین الدین زیدان همراهی خواهد کرد.

گفته شده که EA Sports FC 24 در تاریخ 29 سپتامبر یا 7 مهر عرضه خواهد شد و افرادی که نسخهٔ Ultimate Edition که گرانتر هست رو خریداری کنن، قبل از سایرین میتونن یک هفتهٔ کامل زودتر وارد بازی بشن.

EA و FIFA همکاری‌شون رو برای سری بازی‌های ویدیویی پایان دادن، اما EA Sports FC 24 هنوز همون ترکیب بازیکنان، تیم‌ها و ورزشگاه‌های مشابه رو خواهد داشت، چون EA توافقات دیگری رو در دست داره. گفته میشده که FIFA از EA درخواست کرده تا 1 میلیارد دلار بابت استفاده از نام FIFA در بازی‌ها پرداخت کنه، یک هزینه‌ای که هر چهار سال باید پرداخت بشه تا این رابطه ادامه پیدا کنه. EA در عوض انتخاب کرده که دیگه با FIFA کار نکنه.

نظرات
پربازدیدترین خبرها