شائو خان به Mortal Kombat ۱ بر می‌گردد

به نظر شخصیت های منفی Mortal Kombat همیشه منفی بمونن

شناسه خبر: ۳۶۵۹۵۲
شائو خان به Mortal Kombat 1 بر می‌گردد

راهنماتو -بازی Mortal Kombat 1 به تازگی توضیحاتی از زندگینامه شخصیت‌های جدید منتشر کرده که نشون می‌ده شائو خان به عنوان یک شخصیت با نقش جدید در این بازی برگشته. در این نسخه از Mortal Kombat 1 ، شخصیت‌های کلاسیکی از سری بازی‌های مبارزه‌ای Mortal Kombat که در طول سال‌ها شناخته و محبوب شدن، حضور دارند و تحت عنوان جدید و با الهام از تغییرات زمانی ایجاد شده توسط لیو کانگ در پایان بسته الحاقی Mortal Kombat 11، شناخته میشن. در طول دوره تبلیغات بازی Mortal Kombat 1 که تا اواخر پاییز ادامه داره، NetherRealm اطلاعات جدید درباره نسخه جدید این شخصیت‌ها را از طریق ویدیوهای بازی و بلاگ منتشر کرده است.

به گزارش راهنماتو ، آخرین اخبار در مورد شخصیت‌های Mortal Kombat 1 در یک جلسه پخش زنده به نام Kombat Kast در هفته گذشته اعلام شدش. قرار شد که دو شخصیت جدید به نام‌های Smoke و Rain به ترتیب به بازی اضافه شن. اسموک عضوی وفادار از Lin Kuei هست که قرار هست در کنار اسکورپیون و ساب‌زیرو و لیو کانگ برای مقابله با نیروهای تهدیدکننده Earthrelam مبارزه کنند. رین هم که همونطور که قبلا معرفی شده بود، یک جادوگر شرور است که با استفاده از جادوی آب با آن‌ها مبارزه می‌کند.

احتمال زیاد ژنرال شائو به خان به شائو خان بی‌رحم و ستمگر فرمانروای Outworld اشاره داره که برای اولین بار در Mortal Kombat 2 معرفی شد. او در چند نسخه بعدی از بازی Mortal Kombat به عنوان یکی از دشمنان دائمی ظاهر شد و نسخه‌ای از خود در Mortal Kombat 11 پس از مرگش در Mortal Kombat 9 نیز به نمایش درآمد. در داستان قدیمی Mortal Kombat، شائو خان پدرخوانده کیتانا و میلینا بود که در Mortal Kombat 1 به عنوان وارثان تاج Outworld به بازی بازمی‌گردند. همچنین، عشق سابق او، سیندل، نیز در زندگینامه رین به عنوان "امپراتوره سیندل" اشاره شده.

به نظر می‌رسه قراره شائو خان در Mortal Kombat 1 به عنوان جنرالی در ارتش Outworld ظاهر بشه، اما نه به عنوان حاکم آن. با توجه به اینکه زندگی‌نامه شخصیت‌های دیگر Mortal Kombat 1 نیز نشان داده‌اند که اعضای بازی ممکن است در نسخه جدید نقش‌های مشابهی با شخصیت‌های قدیمی خود را داشته باشن، احتمالاً جنرال شائو در خط زمانی بازنویسی شده Mortal Kombat 1 به مقام قدیمی‌اش برگردد. البته فقط با گذشت زمان و عرضه رسمی بازی می‌تونیم مطمئن بشیم که داستان از چه قراره.

Mortal Kombat 1 در تاریخ 19 سپتامبر 2023 یا 28 شهریور امسال برای کنسول‌های نینتندو سویچ، کامپیوتر، پلی‌استیشن ۵ و ایکس‌باکس سری ایکس/اس عرضه بشه. مطمئنا تا اون موقع من و خیلی از شماها بی صبرانه منتظر بازی خونین و هیجان‌انگیز Mortal Kombat 1 هستیم!

نظرات
پربازدیدترین خبرها