(تصاویر) خلاقانه ترین ایده های تزئین پتوس

در ادامه ایده های متنوع و جالب تزئین پل زیبای پتوس را مشاهده خواهید کرد.

شناسه خبر: ۳۶۶۰۱۲
(تصاویر) خلاقانه ترین ایده های تزئین پتوس

راهنماتو- پتوس یک گیاه رونده آپارتمانی محبوب و بسیار مقاوم است که سازگاری خوبی با محیط دارد. این گیاه زیبا دارای برگ های سبز نوک تیز و قلبی شکلی است و گونه های مختلفی دارد که از جمله آنها می توان به پتوس سبز، پتوس بلک، پتوس مرمری، پتوس ابلق، پتوس نقره ای، پتوس شاد و پتوس آهک اشاره کرد. این گیاه خاص و زیبا، به این سادگی ها از بین نمی برد و می تواند با شرایط مختلف خود را تطبیق دهد. می توانید با ایده های خلاقانه دیوار و دکوراسیون منزل خود را با استفاده از این گل پرطرفدار زیباتر کنید. در ادامه ایده های متنوع و جالب تزئین این گل زیبا را مشاهده خواهید کرد:

1- استفاده از قفسه های دیواری

به گزارش راهنماتو، اگر پتوس شما ساقه های بلندی دارد، می توانید از دو قفسه دیواری موازی برای زیباتر کردن دیوار منزل خود کمک بگیرید. پتوس را بر روی قفسه پایینی قرار دهید و فضای بین دو قفسه را با استفاده از ساقه های گیاه پر کنید.

پتوس

2- یک جنگل دنج در گوشه اتاق

یک شلف روی دیوار نصب کنید و چند گلدان کوچک پتوس روی آن قرار دهید. قرار گیری پتوس ها در کنار شلف های چوبی، زیبایی ظاهر آنها را دوچندان می کند و حس یک باغ سرپوشیده را ایجاد می کند.

پتوس

3- تزئین بالکن

می توانید لذت گذراندن یک بعد از ظهر آفتابی یا غروب تابستانی در بالکن خانه خود را با استفاده از چند پتوس دنبال دار، که از سقف آویزان شده اند دوچندان کنید. قرار گیری گیاه در مقابل نور طبیعی سبب می شود تا به مرور ساقه ها بلندتر شده و ظاهری پرده مانند در جلو پنجره ایجاد شود.

پتوس

4- تزئین میز مطالعه و میز کار

استفاده از گیاهان بر روی میز مطالعه و میز کار موجب کاهش استرس و افزایش بهره وری شما خواهد شد. قرار دادن یک گلدان پتوس بر روی میز کار، علاوه بر زیبایی فضایی برای استراحت چشمان شما ایجاد می کند.

پتوس

5- قرار دادن قلمه ها در آب

پتوس از جمله گیاهانی است که می تواند برای همیشه در آب زندگی کند. این قلمه ها جایگزین بسیار زیبایی برای گل های درون گلدان هستند، خصوصا زمانی که درون تنگ و ظروف شیشه ای زیبا نگهداری شوند.

پتوس

6- استفاده از آویز دیواری مکرومه

می توانید دیوار منزل خود را با قلمه های کوچک پتوس زیباتر کنید. تنها چیزی که نیاز دارید، یک آویز دیواری مکرومه و چند تنگ شیشه ای کوچک است. قلمه ها را درون تنگ های شیشه ای قرار داده، مقداری آب درون آنها بریزید و درون آویز قرار دهید.

پتوس

7- قرار دادن پتوس در کوکداما

با کاشت چند قلمه پوتوس در یک توپ ژاپنی کوکداما، زیبایی فضای خانه خود را دوچندان کنید. کوکداما یک روش باغبانی ژاپنی است که در آن ریشه های یک گیاه در خزه پیچیده می شوند، با نخ بسته شده و آویزان می شود. برای این کار به نخ کتان، خزه، خزه اسفنجی، خاک و کود گیاهی نیاز دارید.

پتوس

8- آویزان کردن پتوس از سقف اتاق

چند گیاه پتوس طلایی را با استفاده از گلدان های آویزی، از سقف آویزان کنید. با این کار یک نمای جنگلی زیبا و سایبان در سقف خانه شما ایجاد خواهد شد.

پتوس

9- پیچیدن گیاه به دور آینه یا قاب عکس

می توانید با پیچیدن چند تاک پوتوس به دور آینه یا قاب عکس زیبایی آنها را دوچندان کنید.

پتوس

10- استفاده از استند

اگر یک کلکسیونر هستید، می توانید از یک استند برای قرار دادن گیاهان موردعلاقه خود در کنار یکدیگر استفاده کنید. این کار در عین سادگی بسیار خلاقانه است و فضای سبز بی نظیری را در اتاق شما ایجاد خواهد کرد.

پتوس

نظرات
پربازدیدترین خبرها