برای اولین بار می‌توانید پیشرفت های خودتان را به Call of Duty بعدی منتقل کنید

بالاخره چرخه خرید دوباره اسکین های موجود در این بازی قرار است که شکسته بشود.

شناسه خبر: ۳۶۸۳۵۰
برای اولین بار می‌توانید پیشرفت های خودتان را به Call of Duty بعدی منتقل کنید

راهنماتو - بیشتر از 10 میشه که دوره کار بازی ‌ های Call of Duty به همین صورته که شما شما از دوره 12 ماهه قبلی پیشرفت هاتون خداحافظی می ‌ کنین، بازی جدید رو می خرید و دوباره این چرخه رو از اول شروع می کنین. اما به نظر بالاخره این چرخه قرار ه بشکنه و برای اولین بار با بازسازی امسال از Modern Warfare 3 که توسط استودیو Sledgehammer Games انجام شده،قراره اولین بازی ‌ ای هستش که این چرخه رو میشکنه. تمام اسلحه ‌ ها و تقریباً هر لوازم ظاهری که در Modern Warfare 2 سال 2022 خریدین یا به دست آوردین به این بازی منتقل میشه .

به گزارش راهنماتو، شما برای انتقال تمامی دارایی هاتون از بازی قبل نیاز به انجام کار خاصی ندارین و فقط لازمه بازی امسال رو بخرید و واردش بشین. تمام مالکیت ‌ های شما به طور خودکار منتظرتون خواهد بود، که اگر بخش قابل ‌ توجهی از یک سال را برای ارتقاء، اسکین های اسلحه، تنظیمات خودتون رو تنظیم کرده و پول زیادی رو صرفا برای خرید اسکین و باندل های موجود تو این بازی خرج کرده باشین براتون میتونه خیلی جذاب باشه .

البته یک سری شرایط هم وجود داره. به عنوان یک پاسخ به سوالات مختلف، مقرراتی از طرف Activision منتشر شده که می ‌ گه بعضی لوازم ظاهری برای وسایلی که در Modern Warfare 3 وجود نخواهند داشت، همچنین "موسیقی ‌ های جنگی" یا آهنگ ‌ های ویژه ‌ ای که در رادیوی وسایل پخش می ‌ شود، جزو انتقالات نخواهند بود . ولی همچنان دو بازی به طور چندان محکم به هم متصل خواهند بود که حتی می ‌ تونید در MW2 اسلحه ‌ ها را به سطح بعدی برسانید و پیشرفت خود را در MW3 مشاهده کنین .

هر چند این تطبیق آسانی نشان می ‌ دهد که MW3 ممکن است شکوه "بازی جدید" مشابه نسخه ‌ های قبلی Call of Duty را نداشته باشه. این عجیبه که یک نسخه دیگر از سری Modern Warfare تنها فقط یک سال پس از نسخه گذشته منتشر بشه و حتی عجیب ‌ تر اینه که توسط استودیو Infinity Ward ساخته نشده. این تطابق بدون اختلال در چندنفرهای چندنفره به معنای این است که MW3 ممکن است بیشتر به عنوان یک افزونه برای بازی سال گذشته تلقی بشه تا یک بازی مجزا. این با شایعاتی که در سال گذشته درباره تأخیر در بازی بعدی CoD توسط Treyarch و احتمالاً انتقال به سال 2024 میچرخید کاملا همسو هستن .

قطار بازاریابی Call of Duty در حال شتاب گرفتنه و به نظر حالاحالا ‌ ها قصد توقف نداره. رویداد کامل معرفی MW3 در تاریخ 17 آگوست درون بازی Warzone برگزار می ‌ شود و اگر مشابه رویدادهای داخل بازی در گذشته باشد، احتمالاً با یک تریلر ختم میشه. تریلر تیزر جدیدی هم به تازگی منتشر شده که چهره شخصیت منفی این بازی یعنی ماکاروف رو نشون میده .

نظرات
پربازدیدترین خبرها