با این ترفندهای ساده رژ لبت رو ماندگارتر کن!

در ادامه با چند ترفند ساده برای افزایش ماندگاری این وسیله آرایشی پرطرفدار با ما همراه باشید.

شناسه خبر: ۳۶۸۴۸۹
با این ترفندهای ساده رژ لبت رو ماندگارتر کن!

راهنماتو- یکی از نگرانی های اغلب خانم ها در یک مهمانی، جلسه کاری یا قرار با دوستان، پاک شدن رژ لب از روی لب ها است. خوشبختانه چند ترفند آسان و کاربردی وجود دارند که به شما در ماندگارتر کردن رژ لبتان کمک می کنند. اگر شما هم از پاک شدن فوری رژ لب از روی لب هایتان خسته شده اید، در ادامه با چند ترفند ساده برای افزایش ماندگاری این وسیله آرایشی پرطرفدار با ما همراه باشید:

1- مراقبت از پوست اولین مرحله آرایش است. از یک اسکراب لب مناسب برای برای لایه برداری پوست لب های خود استفاده کنید. اسکراب لب پوسته های لب را برطرف می کند. سعی کنید از یک اسکراب ملایم استفاده کنید تا علاوه بر پاکسازی، لب ها را نرم و آبرسانی کند. پس از لایه برداری پوست لب، به آرامی اسکراب را از روی لب های خود پاک کنید. با این کار، لب های شما برای آرایش کردن آماده خواهد شد.

اسکراب

2- پیش از استفاده از هرگونه ماده آرایشی با استفاده از یک بالم لب مناسب، لب ها را آبرسانی کنید. توصیه می شود از بالم لب های حاوی شی باتر، روغن شاهدانه، روغن دانه کنف و کره کاکائو برای این کار استفاده کنید.

بالم

3- ماندگاری هر محصول آرایشی را پایه آن تعیین می کند. با استفاده از یک کانسیلر یا کرم پودر، می توانید خطوط و چین و چروک های لب را از بین برده و به ماندگاری رژ لب خود کمک کنید. این کار علاوه بر ماندگارتر کردن رژ لب، کمک می کند تا رژ لب شما کاملا مطابق با رنگی که دارد، به نظر برسد.

کانسیلر

4- استفاده از یک خط لب مناسب به ماندگارتر شدن رژ لب شما کمک می کند. یک خط لب متناسب با رنگ رژ لب خود انتخاب کنید. در ابتدا با کشیدن یک X از مرکز لب بالایی خود شروع کنید. در مرحله بعد خطوط اطراف لب را با خط لب بکشید. مقداری از خط لب را نیز بر روی قسمت های داخلی لب بکشید. این کار از پخش شدن رژ لب جلوگیری می کند. اکنون رژ لب مورد نظرتان را بزنید.

خط لب

5- پس از کشیدن رژ و خط لب یک برگ دستمال‌کاغذی را روی لب هایتان قرار داده و به آرامی آن را فشار دهید. این کار به پاک شدن رژ لب و چربی اضافی از روی لب ها کمک می کند.

دستمال

6- حال مقدار پودر فیکس یا پنکک بر روی یک لایه نازک دستمال کاغذی بزنید و آن را به آرامی بر روی لب هایتان قرار دهید. این کار به ماندگارتر شدن رژ لب کمک می کند. سپس یک لایه نازک دیگر از رژ لب بر روی لب هایتان بزنید.

7- اکنون با استفاده از یک براش آرایشی و مقداری کمی کانسیلر دور لب هایتان خط لبی بی رنگ بکشید. این کار از بیرون زدگی رژ از اطراف لب‌ها جلوگیری می‌کند و به ماندگارتر شدن آرایش لب های شما کمک می کند.

تمام شد! حالا می توانید با خیال راحت به مهمانی، جلسه یا قرار با دوستانتان برسید. بدون اینکه نگران پاک شدن رنگ رژ از روی لب هایتان باشید.

نظرات
پربازدیدترین خبرها