جایگزینی صداپیشه فقید با بازیگری معروف در Destiny ۲

بانجی در خبری جایگزینی صداپیشه شخصیت محبوب زاوالا را اعلام کرده است.

شناسه خبر: ۳۶۸۴۲۳
جایگزینی صداپیشه فقید با بازیگری معروف در Destiny 2

راهنماتو- بانجی اعلام کرده که بازیگر کیت دیوید نقش فرمانده زاوالا در Destiny 2 را بر عهده می‌گیره و اینکه او جایگزین لنس ردیک می‌شه که در ابتدای امسال به طور غیرمنتظره‌ای فوت کرد.

به گزارش راهنماتو، بعد از فوت لنس ردیک برای طرفدارای این بازی سوالی بزرگ پیش اومد و اون سوال درباره نحوه برخورد بانجی با شخصیت زاوالا و فوت صداپیشه محبوب این شخصیت مهم در بازی بود. آیا این کاراکتر رو به نحوی از داستان خارج می‌کنن یا با یک صداپیشه جدیدبه حیات خودش ادامه می‌ده؟ دلایلی برای هر دو رویکرد وجود داره به طوریکه استودیو قبلاً صداپیشه های هر دو شخصیت ایکورا ری و کاید-6 رو عوض کرده بود، و حتی کاید-6 رو در بسته الحاقی Destiny 2: Forsaken نیز به قتل رسانده بود.

امروز، بانجی تأیید کرده است که زاوالا همچنان در بازی باقی خواهد ماند. این استودیو در ادامه گفت:"فرمانده زاوالا در داستان ما نقش حیاتی‌ای را از زمان Destiny برای ما ایفا کرده است، و ما نیز برنامه داریم که به سفر او ادامه دهیم. کیت دیوید، یک بازیگر فعال در تئاتر و تلویزیون، فیلم و بازی‌ها، نقش زبان انگلیسی زاوالا را در The Final Shape و بعد از آن به عهده می‌گیرد. به طور جداگانه، خطوط موجود لنس در بازی در نسخه آینده تغییر نخواهند کرد."

واقعاً کیت دیوید سابقه درخشانی رو در این عرصه داشته که شامل نقش‌های خاطره‌انگیز در فیلم‌هایی مانند The Thing، They Live، Platoon و Pitch Black است. او همچنین در بازی‌های بسیار جالبی هم ظاهر شده. وی نقش کاپیتان اندرسون را در سری بازی Mass Effect و Vhailor در Planescape:Torment و حتی سرهنگ فولی دوست داشتنی در Call of Duty: Modern Warfare 2 و معاون رئیس جمهور کیت دیوید (بله، همان کیت دیوید) در Saints Row 4 ایفا کرده. او قبل پیش از این با Bungie همکاری داشته و به عنوان Arbiter در سری بازی Halo ظاهر شده بود.

او در توضیحاتی برای این خبر گفت: "خرسندم که کار عالی لنس ردیک را در نقش زاوالا ادامه دهم؛ لنس جسارت شخصیت را به طرز عالی‌ای به تصویر کشید. قصد من ادامه این کار است."

وی همچنین خود را به طرفداران Destiny 2 معرفی کرد و گفت که او "افتخار می‌کند که کار عالی لنس ردیک را در نقش زاوالا ادامه دهد".

بدون شک این تصمیم برای بانجی خیلی سخت بوده، اما فکر می‌کنم این بهترین تصمیمی بود که میتونستن بگیرن. فرمانده زاوالا به عنوان کاراکتر کلیدی در Destiny 2 و واقعا نقطه مهمی برای داستان این بازی شمرده میشد و هر چیزی کمتر از یک خداحافظی مفصل ممکن بود به عنوان یک حرکت ناپسند یا بی‌ادبانه به کاراکتر و ردیک تلقی بشه. و در حالی که صداپیشگی ردیک خیلی نمادین بود میشه گفت این نقش الان در دست کسی هستش که میشه گفت بهترین انتخاب بعد از ردیک محسوب میشد. کیت دیوید نه تنها همانطور که می‌تونه در همون سطح اجرا کنه بلکه دارای یک حضور صوتی خاص و فرمانده‌انگیز طوره و قراره به جدیت به کارش بپردازه.

به نظر قرار نیست بسته الحاقی بعدی این بازی با نام Destiny 2: The Final Shape تا فوریه 2024 عرضه بشه، اما احتمالاً قبل از اون نگاهی به کیت دیوید در نقش زاوالا رو داشته باشیم. بانجی جزئیاتی در مورد توسعه رو در یک استریم از Destiny 2 Showcase در تاریخ 252 آگوست منتشر میکنه.

نظرات
پربازدیدترین خبرها