Steam تبدیل به تریبونی برای اعلام نارضایتی طرفداران Overwatch ۲ شده است

بلیزارد با عرضه بازی Overwatch ۲ بر روی استیم توانسته به طرفدارای این بازی جایگاهیی برای به گوش رساندن اعتراضشان بدهد.

شناسه خبر: ۳۶۸۴۳۴

راهنماتو- بازی Overwatch 2 امروز به Steam اومده و این یه گام جدید از بخش Blizzard هست که تصمیم گرفته برخی از بازی‌هاش رو روی این پلتفرم Valve منتشر کنه. البته علاوه بر اینکه این یه فرصته که تعداد بازیکنا رو افزایش بده، توی همین اولین روز عرضه، نظرات منفی بازیکنا هم فراز و نشیب‌های خودش رو داشته.

به گزارش راهنماتو، Overwatch 2 بازی شوتری هستش که توش میتونید در نقش شخصیت‌های مختلفی به کمک تیمتون بیاین و باهاشون بازی کنید، این بازی توی اولین روز انتشارش بیش از 6000 نقد از بازیکنا و نقد "اغلب منفی" رو توی Steam گرفته. خیلی از بازیکنا از نحوه مدیریت Blizzard از آخرین سال توسعه بازی ناراضی هستن، از انتقال به نسخه دوم گرفته تا لغو حالت PvE Hero که قبلاً قولش رو داده بود. نقد برتر توی قسمت "مفیدترین"، از یک بازیکن به نام Ornge اومده که گفته از این بازی به دلایلی همچون قفل کردن شخصیت‌های جدید پشت Battle Pass و همچنین باینکه بلیزارد جرات کرده که زیر قولش بزنه و با پول مأموریت‌های PvE Invasion جدید رو بفروشه متنفر شده. "بازی خوبیه، هنوز هم تجربه‌ای که خیلی دوستش دارم وجود داره، فقط این حرص و طمع بلیزارده که به خاطر اون که نمی‌تونم به هیچ کس توصیش کنم."

به نظر میاد که بیشتر نقدهایی توی Steam هستن احتمالاً از طرف بازیکنای جدید این بازی یا بازنشسته اووراچ نوشته شدن که تونستن از این فرصت استفاده کنن و نارضایتی‌هاشون رو از اووراچ 2 رو بیان کنن.، همچنین افراد زیادی که این بازی رو یه "Cash Grab" می‌بینن. همچنین خیلیا هم به جای نقد بازی بیشتر برای فرستادن میم "Meme" از این قسمت استفاده کردن. از توصیه‌هایی برای بازی های آنلاین مشابه مثل Paladins گرفته تا حتی یک نفر که اونقد از شخصیت Hanzo بدش میاد تا جایی که میگه اصلاً فکر نمی‌کنه ارزش بازی کردن توی کل بازی رو داره!!!

این جو خاصیه که نسبت به عرضه‌های عادی بازی‌های ناپسند معمولی متفاوته، چون تعداد زیادی از نقدها احتمالاً از بازیکنا با تجربه‌ای هستن که مدت‌ها بازی کردن. این می‌تونه دقیقاً یه حمله به نقد نباشه، اما نسبت به بیشتر بازی‌های خدماتی روی Steam، بخش نقدهای Overwatch 2 مثل یه چکیده از چیزهاییه که بازیکنا توی این لحظه ازش ناراضی هستن.

انتقال گیج‌کننده Overwatch 1 به Overwatch 2 باعث شده تا یکی از عجیب‌ترین نسخه‌های دنباله‌ای توی دنیای بازی‌ها باشه، و لغو حالت PvE Hero اون هم اوایل امسال، همه چیز رو بدتر کنه. همینطور که بازیکنان فعلی و سابق بارها از Blizzard برای درآمدزایی از اجزای جزیی بازی ناراضی شدن، مثل قفل کردن شخصیت‌های جدید در یک اشتراک و فروش باندل های اسکین به قیمت 20 دلار در فروشگاه این بازی. بنابراین عجیب نیست که اینها در اکثر نقدهای منفی مطرح شده باشن. به همه این نارضایتی‌ها از یک‌طرف بزاریم، هنوز امیدی هم هست که Blizzard بتونه به مرور وفاداری مخاطبا رو بازپس بگیره. هیروی جدیدی که با فصل 6 این بازی اضافه شده خیلی باحال تونسته ظاهر بشه و مأموریت‌های داستانی هم خوبن (ولی خب قطعا ارزش $15 رو ندارن).

نظرات
پربازدیدترین خبرها