اشتباه سازندگان Borderlands در معرفی نسخه جدیدی از این سری

به نظر از زمانی که شرکت Gearbox در سال ۲۰۲۱ توسط Embracer Entertainment خریداری شد، شایعات زیادی مبنی بر ساخت نسخه بعدی Borderlands منتشر شده است.

شناسه خبر: ۳۶۸۴۴۷
اشتباه سازندگان Borderlands در معرفی نسخه جدیدی از این سری

راهنماتو- شایعاتی درباره توسعه بازی Borderlands 4 دوباره در اینترنت شروع به گردش کردن، چون که این دفعه یک بازیگر در رزومه آنلاین خود از کار در این بازی خبر داده بود. البته این اشاره به این بازی از رزومه این شخص سپس حذف شدش، اما بازیگر Angie Jho Lee با بخش "صدپیشگی" در رزومه‌اش توجه طرفداران Borderlands رو در Reddit به خودش جلب کرد که از Borderlands 4 و نقش او به نام "Aiyumi" در این بازی پرده‌برداری شده بود. با این حال، این اشتباهی مربوط به نام یک پروژه آینده در دنیای Borderlands بود و نه واقعا Borderlands 4.

به گزارش راهنماتو، یک نماینده از Genvid در بازخورد به این خبر گفت : "حضور Angie Jho Lee به عنوان صداپیشه در سری جدید اسریم تعاملی Genvid Entertainment به نام Borderlands EchoVision Live هست که در ماه گذشته در کمیک کان سن دیگو اعلام شد.اگرچه این سری در دنیای Borderlands اتفاق می‌افتد و به همکاری با Gearbox Entertainment انجامیده، اما یک بازی Borderlands نیست. ما با Angie تماس گرفتیم و از او درخواست کردیم تا این تغییر را در حساب شخصی خود اعمال کند تا نقش دقیق خود در این سری تعاملی را نشان دهد."

در یک لیست دیگر که حذف شده بود، Nadia Danovaبه عنوان تهیه‌کننده نیز قبل از عرضه بازی در سال 2023 در رزومه LinkedIn خود از کار در Borderlands 4 خبر داده بود، اگرچه لازمه به یاد داشته باشیم که این دو سال پیش بود که او در سال 2021 در شرکت توسعه‌دهنده MoGi Group مشغول به کار بوده.

در سال 2021، رندی پیچفورد، بنیان‌گذار و مدیرعامل Gearbox، آغاز به جستجوی توسعه‌دهندگان ماهر برای پیوستن به شرکت برای کارهای مرتبط با Borderlands کرد. او در توییترش نوشت: "ما قطعاً در حال کار روی چیزهای شگفت‌انگیزی هستیم که امیدوارم شما را متعجب و خوشحال کند. اگر کسی از شما مهارت‌های لازم و توانایی‌های مورد نیاز را دارد و می‌خواهد در برخی از اقدامات Borderlands شرکت کند، میتواند به ما بپیوندد چرا که ما روی پروژه بزرگی کار می‌کنیم."

از زمانی که شرکت Gearbox در سال 2021 توسط Embracer Entertainment خریداری شد، مجموعه بازی‌های Borderlands فعالیت چشمگیری داشتن، یعنی دقیقا همون سالی که شایعات Borderlands 4 شروع به پخش شدن کردن. از آن زمان تعدادی از پروژه‌های مرتبط با Borderlands منتشر شده. Tiny Tina's Wonderlands در سال 2022 عرضه شد و تغییر فانتزی‌ای به فرمول Borderlands رو اعمال کرد، New Tales from the Borderlands در همان سال منتشر شد و تازه‌تر اخیراً Borderlands Compilation: Pandora's Box توسط هیئت فیلم و نشر Afrika Selatan واقع در آفریقای جنوبی رتبه‌بندی شده.

سریال تعاملی استریمینگ Borderlands EchoVision Live در ماه جولای معرفی شد، و جیمی لی کورتیس هم اخیرا فیلم سینمایی Borderlands که سال‌ها در حال توسعه بوده رو "دیوونه وار" توصیف کرده.

نظرات
پربازدیدترین خبرها