اوپراتور جدیدی به Rainbow Six Siege اضافه می‌شود

یوبیسافت اوپراتور جدیدی برای فصل سوم سالل هشتم این بازی معرفی کرد

شناسه خبر: ۳۶۸۵۹۴
اوپراتور جدیدی به Rainbow Six Siege اضافه می‌شود

راهنماتو - بازی Rainbow Six Siege تو دوره حیاتش با پستی و بلندی‌های زیادی روبرو شده؛ از انتشار ناموفق و تا حدی فاجعه بارش در سال 2015 گرفته تا Operation Health هایی که بیشتر بازی رو با مشکلات عملکردی مواجه میکردن تا اینکه مشکلات زیاد این بازی رو حل کنن. نکته‌ای که در مورد این بازی قابل تحسینه اینه که یوبیسافت هیچ وقت از این بازی دست نکشید و رفته رفته این بازی تونست تبدیل به یکی از مهم ترین بازی های موجود در عرصه Pro League بشه. حالا هم به نظر بعد از 8 سال از انتشار این بازی قراره که یک اوپراتور جدید به این بازی اضافه بشه، اسم مستعارش "Ram" هستش و اون اهل کره جنوبیه.

به گزارش راهنماتو ، Ram به عنوان بخشی از فصل 3 سال 8 بازی به Siege می‌پیونده، و می‌تونی اونو با تهیه اشتراک بتل‌پس پریمیوم به جمع اوپراتور های قابل استفادت اضافه کنی و البته اگه چند هفته بعد از عرضش صبر کنی، میتونی با Renown یا R6 Credits این اوپراتور رو باز کنی . اون یه گجتی به اسم BU-GI Auto Breacher داره که در واقع یک درون ضد گلولس که طبق اعلام یوبیسافت، مسیر خودش رو به صورت خودکار به جلو طی می‌کنه و میشه گفت هر گجتی از دفندرها که در مسیرش قرار میگیره رو از بین میبره".

اون درون با تیغه‌های دورانی جلو و انفجارهای زیرشبه، تمرکزش رو به جای مخفی بودن و پنهانی کار کردن روی پر سر و صدا بودن گذاشته. یه چیزی شبیه به Mad Max بیشتره تا Sam Fisher، و می‌تونه سپرهای قابل نصب و بریکید های Castle رو از بین ببره و حتی براش مهم نباشه که از سیم‌خاردار برقی های Bandit بخاد رد بشه. این درون‌ اگه چه مقاوم در برابر گلوله است، اما می‌تونه با یه بمب و یا نارنجک تحت‌تأثیر قرار بگیره، یا با تیراندازی به کانیستر قرمز روی پشتشه میشه از شرش خلاص شدش.

جزئیات دیگه‌ای هم درباره تجهیزات Ram منتشر شده که شامل یه به اصلاح صدتیر LMG-E که قبلا در دسترس Zofia بودش و رایفل R4-C اوپراتور Ash هست، سلاح کمری اوپراتور Buck، پیستول MK1 9mm و یه تفنگ شاتگان ITA12S به عنوان گزینه‌های تفنگ های فرعی. تفنگ شاتگان ITA12S یکی از اسلحه‌هاییه که قراره با این فصل جدید باف بشه، یوبیسافت اون رو "مجموعه‌ای از تغییرات در جوانب مختلف مثل پخش تیر، آسیب، برد و ضریب تیر به سر که همه به افزایش یکنواختی و قابل اعتمادی آنها هدف دارند" توصیف می‌کنه. البته این تغییرات شامل شاتگان های Slug مثل شاتگان Kaid نمیشه.

فصل جدید "Operation Heavy Mettle" شامل به‌روزرسانی‌هایی درباره اپراتورهای موجود Grim، Fuze و Frost میشه، که شیوه عملکرد تجهیزاتشون رو تغییر می‌ده. همچنین یه حالت جدید به نام "Weapon Roulette" به حالت آرکید اضافه می‌شه که در اون هر بازیکن با یه اسلحه تصادفی‌شده شروع می‌کنه، و همچنین یه سری آموزش‌های جدید هم داره که بازیکنان تازه وارد باید اونها رو قبل از پیوستن به بازی‌های چندنفره تکمیل کنن.

نظرات
پربازدیدترین خبرها