کارگردان The Last of Us در حال کار بر روی بازی جدیدی است

گ.یا این استودوی فرست پارتی سونی کار بر روی پروژه جدیدی را شروع کرده است

شناسه خبر: ۳۶۸۶۰۷
کارگردان The Last of Us در حال کار بر روی بازی جدیدی است

راهنماتو- نیل دراکمن، رئیس استودیوی Naughty Dog، طی خبری تایید کرده در حال حاضر مشغول نوشتن و کارگردانی یک بازی جدیده. البته حالا توی بیوی اسنتاگرامش قید کرده که: "نویسنده/کارگردان بازی ناشناخته."

به گزارش راهنماتو، علارقم شایعات موجود درباره بازی آینده که احتمالاً ممکنه The Last of Us: Part 3 باشه (با ادله‌های زیادی برای خلافش)، شایعاتی هم درباره یک مالکیت معنوی یا IP جدید در این استودیو کالیفرنیایی شکل گرفته. از زمان انتشار The Last of Us: Part II بیش از سه سال و نیم می‌گذره، Naughty Dog درگیر بازسازی بازی اصلی و ورود به دنیای تلویزیون بوده. با این حال، در حین انجام این همه کار، نسخه مستقل از بازی چندنفره چرخه‌ای که توسعش قبلاً شروع شده بود، دوباره از اول شروع شده.

توی مصاحبه‌ای که اون در ابتدای سال داشته، دراکمن گفته که Naughty Dog از ماه مارس تصمیم خودشون رو برای توسعه بازی بعدیشون گرفتن، ولی نمی‌خوان بگن که دقیقاً چیه. "می‌دونم طرفدارها واقعاً می‌خوان The Last Of Us Part III رو ببینن، من همش درموردش می‌شنوم." همچنین به Kinda Funny گفته: "تنها چیزی که می‌تونم بگم اینه که ما الان در حال کار بر روی پروژه بعدیمون هستیم و تصمیم قطعی براس ساختش اتخاذ شده ولی نمی‌تونم بگم چیه."

در اواخر سال قبل، طرفدارهای با دقت بالا وقتی داشتن تازه‌سازی بازی The Last of Us Part 1 رو می‌کردن، فکر می‌کردن تصاویری در بازی رو پیدا کردن که دارن به بازی بعدی این استودیو اشاره می‌کنن. حرکتی که ناتی داگ قبلا هم با عرضه Uncharted 3 و The Last of Us زده بود؛ بازیکنها در این تصاویر متوجه مجموعه‌ای از کامسپت آرت هایی شدن که صحنه‌های خیالی رو نشون می‌دادن که توی نسخه اصلی موجود نبوده: یه جنگجویی که با اژدهای آتش‌زا درگیره، موجودی شبیه مار که دور ماه مثلثی پیچیده شده، و یک تصویر از موجود افسانه‌ای به اسم پگاسوس که شاخ هایی رو روی سرش داره.

اگه این بازی واقعاً The Last of Us Part III باشه، دراکمن از سال 2021 می‌گه که اگر استودیو بخواد به اون سمت بره؛ یک برنامه کلی و داستان حول این بازی از قبل آماده و نوشته شده هستش.

با توجه به دوره‌های توسعه‌ طولانی‌ای که در دوران PS5 در حال انجامه، احتمالاً مدتی زیادی طول می‌کشه تا خبرهایی از این بازی در آینده به گوشمون برسه. البته امکان داره که پروژه بعدی این استودیو بازی چندنفره‌ای که گویا در دنیای The Last of Us اتفاق میفته باشه که به گفته شایعات توسعه‌ای آهسته و با مشکلی رو الان میگذرونه.

نظرات
پربازدیدترین خبرها