Persona از انحصار Play Station خارج شد

بر اساس گفته‌های یک نیک بیکر که در گذشته خبرهای دقیقی داشته، Persona ۶ در روز عرضه به پلتفرم ایکس باکس هم خواهد آمد.

شناسه خبر: ۳۶۸۶۲۹
Persona از انحصار Play Station خارج شد

راهنماتو - بنا به گزارشی که به شایعاتی پیرامون بازی بعدی از سری Persona دامن زده، خبرهای خوبی برای کاربران ایکس‌باکس ارائه داده. در طول دوره انتشار مجموعه بازی‌های Persona، توسعه‌دهنده این بازی یعنی آتلوس به طور اصولی پلتفرم‌های پلی‌استیشن رو برای عرضه نسخه‌های جدید از این سری، به‌طور انحصاری انتخاب کرده بود. هرچند بازی‌هایی مثل Persona 3، Persona 4 و Persona 5 به تازگی برای ایکس‌باکس هم عرضه شدن، اما اصولاً این عناوین قبلا فقط محدود به پلی‌استیشن بودن. خوشبختانه، در مورد Persona 6 به نظر میاد که آتلوس برای عرضه نسخه بعدی از این سری، انحصاراً با پلی‌استیشن همکاری نخواهد کرد.

به گزارش راهنماتو، بر اساس گفته‌های یک نیک بیکر که در گذشته خبرهای دقیقی داشته، Persona 6 در روز عرضه به پلتفرم ایکس باکس هم خواهد اومد، گرچه هر زمانی که این بازی منتشر بشه. قبلاً برخی شایعات اشاره کرده بودن که Persona 6 به‌طور موقتی به‌عنوان انحصاری برای پلی‌استیشن 5 در زمان عرضه‌اش منتشر میشه. با توجه به اطلاعات جدیدی که بیکر در پادکست XboxEra منتشر کرده، این بازی به‌جای اینکه به‌طور موقتی انحصاری پلی‌استیشن باشه، قراره به ایکس‌باکس هم از ابتدا عرضه بشه، که این برای این سری تا حالا اتفاق نیفتاده.

هرچند که این اخبار جذابه، اما همچنان باید در نظر داشته باشیم که این فقط در حد یک شایعه بوده و باید تا زمان اعلام رسمی منتظر باشیم. همچنین در آینده‌ای نزدیک، این توسعه‌دهنده ژاپنی معروف قراره نسخه بازسازی‌شده‌ای از Persona 3 به نام Persona 3 Reload رو در اوایل سال 2024 عرضه کنه. به علاوه، یک IP جدید به نام Metaphor: ReFantazio هم در طول سال آینده قراره به طور گسترده عرضه بشه. با توجه به تعداد پروژه‌های دیگر در دست توسعه‌دهنده آتلوس، به نظر میاد که زمان عرضه Persona 6 خیلی دورتر باشه و ممکنه مدت زمان زیادی برای عرضه آن صرف بشه. با این حال، شاید اگه خوش‌شانس باشیم، آتلوس میتونه در آینده‌ای نزدیک تصمیم بگیره که بازی رو به‌صورت رسمی معرفی کنه.

نظرات
پربازدیدترین خبرها