بازی Call of Duty Modern Warfare ۳ برای کنسول های نسل قدیم هم عرضه می‌شود

به نظر می‌رسد که می‌توانیم حداقل یک سال دیگه این بازی رو روی Xbox One و PS۴ ببینیم.

شناسه خبر: ۳۶۸۶۳۸
بازی Call of Duty Modern Warfare 3 برای کنسول های نسل قدیم هم عرضه می‌شود

راهنماتو - به نظر می‌رسه که بازی Call of Duty: Modern Warfare 3 قراره برای کنسول‌های Xbox One و PlayStation 4 منتشر بشه. تقریباً سه ساله که ما در نسل فعلی یا نهم از نسل کنسول‌ها قرار داریم و خیلی از مردم دارن تعجب می‌کنن که تا کی توسعه‌دهندگان بازی‌ها به Xbox One و PS4 وفادار می‌مونن. بعضی از توسعه‌دهندگان تصمیم گرفتن که از اولین روز عرضه بازی، پشتیبانی از این کنسول‌ها رو کم کنن و به جای اون، بعد از انتشار بازی اقدام به پشتیبانی بر روی نسل کنونی و کامپیوتر کنند و این مسئله رو بررسی کنن. بازی‌هایی مثل Hogwarts Legacy و Star Wars Jedi: Survivor مثال‌هایی از این ترفند هستن. اما به نظر می‌رسه این موضوع به طور عمده به دلیل اینه که تعداد کنسول‌های نسل قبلی بسیار بالاست و نمی‌شه این جمعیت رو نادیده گرفت، به ویژه که تا پایان فصل تعطیلات اخیر، دسترسی به کنسول های نسل جدید برای خیلی‌ها سخت و تا حدی غیرممکن بوده.

به گزارش راهنماتو، خیلی از افراد تعجب کردن که کی بازی Call of Duty از نسل قبلی جدا می‌شه، اما به نظر می‌رسه می‌تونیم حداقل یک سال دیگه این بازی رو روی Xbox One و PS4 ببینیم. منابع تأیید کردن که Call of Duty: Modern Warfare 3 برای این دو کنسول منتشر می‌شه. به اضافه این، یک صفحه در Xbox این بازی رو هم برای Xbox One و Xbox Series X|S لیست کرده و یک ویدئو در کانال PlayStation نیز به احتمال زیاد نسخه‌ای برای PS4 رو نشون می‌ده. البته به حال حاضر باید منتظر بمونیم تا واقعاً بازی چطور عمل می‌کنه. ممکنه که دوباره شاهد عملکرد بازی Call of Duty: Black Ops 3 باشیم؛ عملکردی که به خاطر نسخه‌های PS3 و Xbox 360 که حالت‌هایی از بازی رو حذف کرده بود و کیفیت بصری ضعیفی داشت. پورتی از بازی که صرفا جهت حفظ اسم این بازی بر روی کنسول های نسل هفتم عرضه شده بود. اگرچه انتظار نداریم وضعیت این بار خیلی اسون بشه، ولی می‌شه انتظار داشت که همسان با نسخه Modern Warfare 2 سال گذشته باشه.

قبل از این خیلی از گیمرهای موجود بر روی نسل قبل نگران این بودن که دیگه دوران نسل هشتم کنسول ها نموم شده، چون در یک صفحه رسمی این بازی برای Xbox One لیست نشده بود. به نظر می‌رسه این مورد تنها یک اشتباه بوده. به طور مشابه، Modern Warfare 3 هم با قیمتی پایین لیست شده بود، اما مشخص نیست که این هم مورد اشتباهی بوده یا خیر.

قرار شده Call of Duty: Modern Warfare 3 در تاریخ 10 نوامبر امسال برای تمامی کنسول های نسل نهم و هشتم به همراه PC منتشر بشه.

نظرات
پربازدیدترین خبرها