سونی قصد زنده کردن نوستالژی گیمرها را با اضافه کردن این دو بازی به PlayStation Plus دارد

دو بازی خاطره انگیز که قبلا بر روی پلتفرم PSP عرضه شده بودند به سرویس PlayStation Plus اضافه می‌شوند.

شناسه خبر: ۳۶۸۷۷۹
سونی قصد زنده کردن نوستالژی گیمرها را با اضافه کردن این دو بازی به PlayStation Plus دارد

راهنماتو - به نظر می‌رسه که بازی‌های Tekken 6 و Soulcalibur: Broken Destiny به زودی به مجموعه کلاسیک‌های PlayStation Plus اضافه بشن.

به گزارش راهنماتو، همونطور که کاربرای آنلاین متوجه شدن کمیته رتبه‌بندی بازی‌های دیجیتال تایوان هم نسخه‌های PlayStation 4 و PlayStation 5 از بازی‌های Tekken 6 و Soulcalibur: Broken Destiny رو رتبه‌بندی کرده. البته قبلاً موارد مشابهی پیش اومده که بازی‌های قدیمی نمره‌بندی جدید در کشورهای دیگه می‌گرفتن و بعد از مدتی این بازی‌ها به عنوان PlayStation Plus Classics تایید می‌شدن. مثل بازی Bend Studio's Syphon Filter 3.

قبلا هم سونی تعداد زیادی از بازی های پلتفرم PlayStation Portable خودش رو به این سرویس اضافه کرده، از جمله بازی‌های این ماه مثل Ape Escape: On the Loose، MediEvil: Resurrection و Pursuit Force: Extreme Justice. از اونجا که Tekken 6 و Soulcalibur: Broken Destiny بازی‌های PSP هستن، به احتمال زیاد این بازی هاهم به این سرویس اضافه میشن.

Tekken 6 و Soulcalibur: Broken Destiny هر دو از بازی‌های مبارزه‌ای ساخته شده توسط کمپانی بزرگ Namco Bandai هستن. این دو بازی به ترتیب در سری Tekken و Soulcalibur عرضه شدن و ویژگی‌های مشابه و متفاوتی رو در خودشون دارن.

برای مثال از تفاوت های بارزی که این دو با هم دارن اینه داستان و ضخصیت های موجود در Tekken 6 به طوری هستش که داستان بازی وابسته به بازی قبلی و شخصیت هایی که اکثرا تخیلی هستن ولی در نقطه مقابل Soulcalibur: Broken Destiny هستش که این بازی هم شخصیت های خیالی داره و لی با این فرق که این شخصیت ها ریشه در اساطیر مختلفی دارن.

همچنین درسیستم مبارزه در "Tekken 6" بر پایه حرکات سه بعدی و نیاز به کمبوی دقیق دکمه‌هاست. و هر شخصیت حرکات و تکنیک‌های منحصر به فرد خودش رو داره. اما در Soulcalibur: Broken Destiny سیستم مبارزه در این بازی هم سه بعدی است، اما با تأکید بیشتری که بازی بر استفاده از اسلحه‌ها و تکنیک‌های ویژه هر شخصیت داره؛ به این بازه جنبه نسبتا استراتژیکی تری رو میده.

اگر شما علاقه به سیستم مبارزه‌ی حرفه‌ای و ترکیبات دقیق دکمه‌ها دارید، Tekken 6 مناسب سلیقتون هستش ولی اگر به دنبال یه گیمپلی آرکیدی تر مثل Mortal Kombat هستین، Soul Caliber انتخاب خوبی میتونه برای شما باشه.

بازی Tekken 6 در سال 2009 برای PS3، PSP و Xbox 360 منتشر شد. همچنین Soulcalibur: Broken Destiny هم توی همون سال عرضه شد.

نظرات
پربازدیدترین خبرها