Assassin&#۳۹;s Creed یک هفته زودتر عرضه می‌شود

یوبیسافت اعلام کرد که توسعه عنوان Assassin's Creed Mirage به پایان رسیده است.

شناسه خبر: ۳۶۸۷۸۳
Assassin's Creed یک هفته زودتر عرضه می‌شود

راهنماتو - به نظر میاد که الان همه یا دارن Baldur's Gate 3 بازی میکنن یا بی نهایت منتظر عرضه Starfield هستن و این وسط یوبیسافت می‌خواد به گیمرها یادآوری کنه که وقتی از Baldur's Gate 3 و Starfield لذت کامل رو بردن، یه بازی Assassin's Creed نو و تازه براشون در انتظاره.

به گزارش راهنماتو، یوبیسافت در طی خبر اعلام کرده توسعه بازیAssassin's Creed Mirage با پایان رسیده و اصطلاحا Gold شده و حالا یوبیسافت تصمیم گرفته این بازی رو یک هفته زودتر، یعنی در تاریخ 5 اکتبر عرضه کنه.

چقد این اخبار اینکه استودیوها بازیاشونو زودتر از تاریخ عرضه میکنن گوشنوازه. Larian هم حتی Baldur's Gate 3 رو یک ماه کامل زودتر برای PC منتشر کرد تا از مسیر Starfield دور بشه، و تا حالا خوب پیش رفته. ولی Mirage فقط یک هفته جلو افتاده تاریخ عرضش البته این هم احتمالا به خاطر اینه که یوبیسافت بتونه از بین بازی های مهمی که تو ماه اکتبر عرضه میشن فاصله بگیره. تاریخ 5 اکتبر به این معناست که Assassin's Creed دیگه در مقابل Lords of the Fallen (13 اکتبر) و Alan Wake 2 (17 اکتبر) عرضه نمیشه. این تغییر هم بهش فضا می‌ده که از Spider-Man 2 (20 اکتبر) فاصله بگیره، که احتمالاً یه بازی انحصاری واقعی و نفس‌گیر برای PS5 خواهد بود.

و اون یک هفته زودتر که قراره Assassin's Creed بازی کنی، بهترین تجربه رو بهت بده. یوبیسافت توضیح داده که Mirage به طرز کلی به سمت نسخه قدیمی‌تر از بازی‌های Assassin's Creed باز می‌گرده. نقشه کامل بازی فقط به قرن نهم در بغداد محدود شده، تمرکز اصلی روی مخفی‌کاری قرار داره و از تمام عناصر خسته‌کننده و جزئیات RPG موجود در Origins، Odyssey و Valhalla دور می‌شه.

همچنین این بازی کوتاه‌تر از اون بازی‌های RPG هست، که شاید به این دلیل باشه که یوبیسافت Mirage رو با قیمت 50 دلاری به فروش می‌ذاره. البته نه به این معنا که Mirage بازی کوتاهی باشه، به نظر میاد تموم کردن این بازی، 20-23 ساعت زمان ببره که با بازی‌های کلاسیک Assassin's Creed که Mirage داره به طور واضحی الهام میگیره همخونی داره. در کنار اون نمیتونم بگم از این قانون نانوشته جدید قیمت‌گذاری بازی‌های ویدیویی به قیمت 70 دلاری خیلی راضیم، اما جالبه که ببینم یک ناشر بزرگ مثل یوبیسافت چطوری خودشو تونسته راضی کنه که برای یک بازی که 20 ساعت طول میکشه که تموم شه فقط 50دلار بگیره. البته امکانش زیاده که بالاخره پشت در های بسته این استودیو یک اتاق فکر تصمیم گرفته که بالاخره دست از تصمیم های پول پرستانه خودشون بکشن و یکم به حرف طرفدارای خودشون گوش بدن.

من وقتی که راهنمایی بودم (بله اون زمان هنوز مدارس راهنمایی هنوز وجود داشتن)، یک بازی 20 ساعته خیلی طولانی به حساب میومد. یادمه که فکر می‌کردم Assassin's Creed 2 خیلی بزرگه، و بعد از یک سال وقتی Brotherhood با شهر بزرگتر، داستان بلندتر و مدیریت جنگجویان اساسین جذاب‌تر اومد، واقعاً تحت تاثیر قرار گرفتم. به نظر من، اون زمان شروع به اضافه کردن عناصر اضافی زیادی به بازی‌های جدید Assassin's Creed برای توجیه برنامه‌ی عرضه‌ی سالانه‌شون بود.

نظرات
پربازدیدترین خبرها