دوباره بخش دیگه‌ای از بازی Diablo ۴ به دلایل فنی غیر فعال شد

بازی Diablo ۴ از زمان عرضه نتوانسته آن طور که باید طرفدارای خود را راضی نگه دارد.

شناسه خبر: ۳۶۸۷۸۸
دوباره بخش دیگه‌ای از بازی Diablo 4 به دلایل فنی غیر فعال شد

راهنماتو - Diablo 4 به طور ناگهانی مبادله آیتم ها رو به طور نامحدود متوقف کرده در همین حال بلیزارد تلاش می‌کنه تا مشکلی که بازیکنان این بازی اعلام کردن که به افرادی که از این اکسپلویت استفاده میکنن تا بتونن طلا و آیتم های خودشون رو چند برابر کنن رو برطرف کنه.

به گزارش راهنماتو، در یک پست در انجمن‌های Diablo 4، یک مدیر اجتماعی از بلیزارد نوشت که استودیو "تا اطلاع ثانوی مبادلات آیتم ها بین بازیکنان در Diablo IV را به دلیل یک آسیب‌پذیری در تکثیر طلا و اقلام متوقف کرده است." به واقع، هیچ بازه‌ای از زمانی که این مشکل برطرف خواهد شد وجود نداره، اما بلیزارد می‌گه که "در حال کار بر روی یک راه حل برای این مسئله است" و بعد از اصلاح، دوباره این قابلیت به بازی برمیگرده.

بلیزارد همچنین به کسایی که از این نوع اکسپلویت ها استفاده میکنن هشدار داده که همچنان به فعالیت‌های این چنینی نظارت میکنه تا بتونه تجربه‌ای سالم برای تمام بازیکنان فراهم کنه. "بدون شک دلیل این واکنش سریع توسط بلیزارد فراهم کردن تجربه‌ای سالم برای طرفدارای این بازیه و اصلا به خاطر سیاست های پول پرستانه این شرکت زیر نظر اکتیویژن نیست." و همچنین به بازیکنان یادآوری می‌کنه که "هر حسابی که در تکثیر طلا و آیتم ها شرکت کنه، بنا به توافقی که تایید کردن با اونا مقابله میشه.

اگر شما هم مثل خیلی های دیگه توی Subreddit این بازی از بقیه می‌پرسید که واستا ببینم! این بازی سیستم مبادله آیتم داشته؟!! میتونم بگم کi شما تنها نیستین. البته این سیستم اونقدر که باید دستتون رو باز نمیزاره و به نظر می‌رسه که واقعاً محدوده، حتی زمانی که کاملاً خاموش نیست. به این معنی که نمی‌تونی آیتم ها و تجهیزات لجندری و منحصربه‌فردت رو مبادله کنی، اما می‌تونی اقلام و طلاهای پایین‌تر رتبه رو با سایر بازیکنان مبادله کنی.

اما به نظر می‌رسه حتی این کار هم مشکل ساز بوده، به همین دلیل که کل سیستم برای به دست آوردن راه حلی برای جلوگیری از اینکه افراد ازش استفاده کنند تا طلا و تجهیزاتشون رو تکثیر کنند، غیرفعال شده. شاید این باگ تکثیر و موقتاً خاموش شدن سیستم بتونه به عنوان یک نوع عجیب از کمپین آگاهی‌بخش عمومی عمل کنه و بیشتر افراد وقتی سیستم آنلاین شد، ازش استفاده کنند. اما در حال حاضر، باید تا زمانی که سیستم دوباره روشن بشه، خودتون آیتم های مورد نیازتونو فارم کنین.

نظرات
پربازدیدترین خبرها