جوایز شرکت در رویداد معرفی Call of Duty بعدی در Warzone مشخص شدند

کم‌کم به معرفی بازی Call of Duty Modern Warfare ۳ نزدیک می‌شویم و اکتیویژن هم در این مورد اخباری را منتشر کرده است.

شناسه خبر: ۳۶۸۷۹۹
جوایز شرکت در رویداد معرفی Call of Duty بعدی در Warzone مشخص شدند

راهنماتو - بالاخره بعد از ماه‌ها و اخبار و شایعات، اکتیویژن در نهایت قصد داره Call of Duty: Modern Warfare III رو در داخل Call of Duty: Warzone به طور رسمی معرفی کنه، و همه کسانی که در یک رویداد ویژه در بازی شرکت می‌کنند، می‌تونن جوایزی بدست بیارن.

به گزارش راهنماتو، این رویداد نام Shadow Siege داره و اقلامی که در ادامه بهشون می‌پردازیم رو میتونین دریافت کنین. این شامل یک Skip Tier برای بتل پس هستش، کارت Crimson Sound و نشان Konni Group می‌شه. بازیکنان همچنین می‌تونن اسلحه‌ی جدیدی به نام M13C رو بدست بیارن. تمام این اقلام بلافاصله پس از رویداد 17 آگوست در Modern Warfare II و Warzone در دسترس خواهند بود.

همچنین Warzone قراره پذیرای یک رویداد Double XP از 17 آگوست ساعت 20 به وقت ایران و دقیقا قبل از شروع رویداد Shadow Siege که ساعت 21 همون روز شروع میشه باشه. اکتیویژن خیلی از جزئیات مربوط رو ارائه نمی‌ده اما می‌گه که این جزییات بهتره مخفی بمونن تا زمانی که به طور رسمی بازی جدید رو معرفی میکنن، اما یک پیام از فرمانده خیالی Phillip Graves از Modern Warfare II رو به اشتراک گذاشته که می‌گه: "این یک حمله از هوا به زمین به رصد خانه زایا تحت کنترل نیرو های Konni هستش."

جوایز رویداد Shadow Siege

  • Konni Group emblem
  • Crimson Sound calling card
  • Battle token tier skip
  • Gas Canister weapon charm
  • Serpent Slayer vehicle skin
  • M13C assault rifle

به عنوان بخشی از این رویداد، بازیکنان به شرکت Shadow Company پیوسته، با نیروهای Konni مبارزه می‌کنند و سلاح‌های شیمیایی رو "قبل از اینکه دیر شود" به اختیار خودشون درمیارن.

در اخبار دیگه‌ای، اکتیویژن تأیید کرده که بیشتر خریدها، اپراتورها و حتی سطوح اسلحه‌ها وقتی Call of Duty: Modern Warfare III در تاریخ 10 نوامبر منتشر می‌شه، به بازی بعدی منتقل میشن.

مایکروسافت هم همچنان در حال تلاش برای خرید اکتیویژن بلیزارد و سری Call of Duty هست، اما معامله هنوز به پایان نرسیده. و حتی اگه این معامله انجام بشه، معلومه که بازی Call of Duty حداقل برای دهه‌ی بعد هم همچنان روی پلتفرم PlayStation باقی می‌مونه.

نظرات
پربازدیدترین خبرها