ریمل خشک شده رو با این ترفندها مثل روز اولش کن

در ادامه با آموزش ترفندهای بازسازی ریمل خشک شده با ما همراه باشید.

شناسه خبر: ۳۶۸۸۴۷
ریمل خشک شده رو با این ترفندها مثل روز اولش کن

راهنماتو- ریمل واقعا یک موهبت است که چشمان ما را درشت تر و مژه هایمان را پرتر می کند. به جرات می توان گفت ریمل ضروری ترین وسیله آرایشی است که حتی اگر تصمیم بگیریم آرایش نکنیم، باز هم استفاده از آن را ترک نخواهیم کرد. فرض کنید در حال آماده شدن برای یک مهمانی، قرار دوستانه و یا رفتن به محل کار هستید و ناگهان با یک ریمل خشک شده مواجه می شوید. نگران نباشید. ترفندهایی وجود دارد که به شما کمک می کنند ریملتان را مثل روز اول بازسازی و احیا کنید. در ادامه با آموزش ترفندهای بازسازی ریمل خشک شده با ما همراه باشید:

استفاده از مایع لنز

به گزارش راهنماتو، مایع لنز بر پایه سالین تولید شده است و می تواند به راحتی هر محصول خشک شده ای از رژ لب های مایع قدیمی و لاک ناخن گرفته تا خط چشم و ریمل خشک شده را بازسازی کند. استفاده از مایع لنز یک روش کاربردی و امن است و هیچ گونه آسیبی نیز به چشمان شما وارد نمی کند. برای بازسازی ریمل خشک شده با استفاده از مایع لنز مراحل زیر را انجام دهید:

1- ابتدا درب ریمل را باز کرده و اپلیکاتور آن را خارج نمایید.

2- 3 الی 4 قطره مایع لنز به تیوپ ریمل اضافه کنید و درب آن را ببندید. توجه داشته باشید که استفاده از مایع لنز به مقدار زیاد موجب از دست رفتن قوام ریمل و غیر قابل استفاده شدن آن خواهد شد.

3- به مدت حدود دو دقیقه ریمل را بخوبی تکان دهید تا ریمل و مایع لنز بخوبی با یکدیگر مخلوط شوند.

4- درب ریمل را باز کنید و آن را امتحان کنید. اگر هنوز خشک بود، مجدد چند قطره مایع لنز به آن اضافه کرده و مراحل را تکرار کنید.

ریمل

استفاده از آب داغ

آب داغ هر ریمل خشک شده ای را به راحتی ذوب می کند. برای این کار به یک لیوان آب داغ نیاز دارید.

1- یک لیوان را با آب داغ پر کنید. درب ریمل را ببندید و آن را به مدت چند دقیقه درون آب داغ قرار دهید.

2- اگر به برس ریمل شما محلول خشک شده چسبیده است، آن را نیز زیر آب داغ قرار دهید تا تمیز شود و سپس درون تیوپ ریمل قرار دهید. برس گرم شده می تواند به نرم شدن محلول درون ریمل نیز کمک کند.

ریمل

استفاده از روغن های مغذی

می توانید با استفاده از روغن های طبیعی مانند روغن نارگیل و کرچک نیز ریمل خشک شده خود را بازسازی کنید:

1- چند قطره روغن نارگیل یا روغن کرچک را گرم کنید.

2- روغن گرم شده را با استفاده از یک قاشق چای خوری به بطری ریمل خود اضافه کنید.

3- درب بطری را محکم ببندید و آن را بخوبی تکان دهید.چند دقیقه صبر کنید تا مواد درون تیوپ خنک شوند و سپس از ریمل استفاده کنید.

ریمل

استفاده از ژل آلوئه ورا

ژل آلوئه ورا یکی از بهترین گزینه ها برای بازسازی ریمل خشک شده است. در ابتدا اطمینان حاصل کنید که ژل آلوئه ورایی که استفاده می کنید، حاوی مواد شیمیایی نباشد. زیرا در این صورت ممکن است به چشمان شما آسیب برساند:

1- یک یا دو قطره ژل آلوئه ورا را مستقیماً درون تیوپ ریمل بریزید و درب آن را ببندید.

2- تیوپ ریمل را به مدت حدود دو دقیقه بخوبی تکان دهید تا ژل و ریمل با یکدیگر ترکیب شوند. خواهید دید که ریمل خشک شده شما مثل روز اولش می شود.

ریمل

نظرات
پربازدیدترین خبرها