این صبحانه‌ی هتلی رو تو خونه درست کن!

املت اسفناج از آن صبحانه‌هایی است که خواهان زیادی دارد مخصوصا در کافه‌ها و صبحانه‌ی هتل‌ها! شاید در نگاه اول کار سختی به نظر برسد اما دست بجنبانید که راحت است!

شناسه خبر: ۳۶۸۸۰۴
این صبحانه‌ی هتلی رو تو خونه درست کن!

راهنماتو- «یه املت ۲۰۰ هزارتومن؟! چه خبره خب؟!»

جمله‌ی بالا را چندبار بخوانید! خواندید؟! خب دیگر پول بابت این صبحانه ندهید! راحت آن را درست کنید. ما به شما کمک می‌کنیم!

به گزارش راهنماتو، املت اسفناج از آن دسته صبحانه‌هایی است که خواهان زیادی دارد مخصوصا در کافه‌ها و صبحانه‌ی هتل‌ها! شاید در نگاه اول کار سختی به نظر برسد اما دست بجنبانید که ده دقیقه بیشتر زمان نمی‌برد!

مواد لازم:

ماده غذایی مقدار
تخم مرغ

دو عدد

اسفناج

یک پیمانه

شیر

دو قاشق غذاخوری

سیر

یک حبه

کره

به مقدار لازم

روغن

به مقدار لازم

نمک و فلفل سیاه

به مقدار دلخواه

پنیر پارمسان (از پنیر لبنه یا خامه‌ای هم می‌توانید استفاده کنید)

دو قاشق غذاخوری

این روزها در هر فصلی اسفناج‌های آماده خرد شده موجود است ولی این املت نیاز به اسفناج خیلی ریز ندارد پس اگر اسفناج درسته دارید فقط کمی آن را خرد کنید کافی است.

در یک تابه مقداری کره بریزید و به آن روغن را اضافه کنید. روغن را برای این لازم دارید که کره در اثر حرارت نسوزد. اسفناج‌ها را فقط در حد یک دقیقه تفت بدهید. اسفناج زود آب خود را از دست می‌دهد و نیاز به سرخ شدن ندارد. سیر خرد شده را هم در تابه بریزید و حرارت را کم کنید.

در این فاصله دو عدد تخم مرغ را با شیر و نمک و فلفل سیاه خوب هم بزنید. باید کاملا یکدست بشود.

اسفناج‌ها را کف تابه پخش کنید و مواد تخم‌مرغی را روی آن بریزید. تخم‌مرغ که خودش را گرفته باز هم مقداری اسفناج روی آن بریزید و حالا وقت اضافه کردن پنیر است. بعد به وسیله‌ی کف‌گیر یا قاشق نصف مواد را روی بقیه آن برگردانید. املت شما آماده است. لذت آن را ببرید و از فواید بسیار زیاد اسفناج و تخم مرغ و پنیر در یک صبحانه بهره ببرید. یک غذای کامل که انرژی روزتان را تامین خواهد کرد. نوش جان.

نظرات
پربازدیدترین خبرها