با این ۴ قلم ساده پروتئین بار خونگی آماده کن!

دیگر لازم نیست برای پروتئین بار هزینه‌ی عجیب و غریب پرداخت کنید. با این دستور خیلی راحت در منزل آماده کنید و مواد مغذی و پروتئین موردنیاز را به بدنتان برسانید.

شناسه خبر: ۳۶۸۸۷۸
با این ۴ قلم ساده پروتئین بار خونگی آماده کن!

راهنماتو- «بین ناهار و شام خیلی گشنه‌م می‌شه، یه وعده‌ی غذایی اضافی لازمه!»

خوردن میان‌وعده در طول روز از اهمیت خیلی بالایی برخوردار است. حتی اگر رژیم لاغری دارید هم باید دو میان‌وعده در روز میل کنید.

به گزارش راهنماتو، پروتئین بار را این روزها در سوپرمارکت‌ها می‌بینید. طبقات خاصی از فروشگاه‌ها به انحصار این محصولات درآمده است که هم خارجی آن موجود است و هم تولید وطنی. قیمت‌های مختلفی هم دارند. گاهی هم اصلا صرف ندارد هر روز پروتئین بار آماده بخرید.

نگران نباشید، دیگر لازم نیست برای این میان‌وعده هزینه‌ی عجیب و غریب پرداخت کنید. با این دستور خیلی راحت در منزل آماده کنید و مواد مغذی و ویتامین‌ها و پروتئین موردنیاز را به بدنتان برسانید.

ماده غذایی مقدار
رایس کیک

دو عدد

کره بادام زمینی

دو قاشق غذاخوری

عسل

دو قاشق غذاخوری

بادام زمینی خرد شده

مقدار دلخواه

شکلات تلخ

۳۰ گرم

رایس کیک را در ظرفی خرد کنید. بادام زمینی خردشده و کره بادام زمینی و عسل را به آن اضافه کنید و خوب هم بزنید. در این مرحله اگر به نظرتان آمد که مواد بیشتری باید اضافه کنید به اختیار خودتان تعادل برقرار کنید. هیچ اتفاق بدی نمی‌افتد!

داخل یک ظرف کاغذ روغنی بیندازید. مواد را در آن بریزید و با پشت قاشق یا گوشت کوب خوب فشرده کنید تا به هم بچسبند. شکلات تلخ را به روش بن ماری (روی بخار کتری) ذوب کنید. می‌توانید به مدت چند ثانیه هم در مایکروفر بگذارید. وقتی شکلات ذوب شد آن را روی مواد بریزید و خوب پخش کنید.

ظرف را به مدت ۳ ساعت در یخچال بگذارید. بعد از طی این زمان پروتئین بارتان را از قالب دربیاورید و با چاقو به اندازه‌های دلخواه برش بزنید.

حالا یک میان‌وعده‌ی فوق‌العاده مفید و خوشمزه و مقرون به صرفه دارید که می‌توانید چند روز از آن استفاده کنید.

نظرات
پربازدیدترین خبرها