شما می‌توانید با دیپلماسی Starfield را به پایان برسانید

با نزدیک شدن به تاریخ عرضه Starfield طراح کوئست های این بازی اطلاعات بیشتری در مورد مراحل این بازی منتشر کرده است.

شناسه خبر: ۳۶۸۸۸۱
شما می‌توانید با دیپلماسی Starfield را به پایان برسانید

راهنماتو - در یک جلسه پرسش و پاسخ به مناسبت رسیدن به مرحله "Gone Gold" بازی Starfield و پایان ساخت این بازی، از طراح اصلی کوئست‌ها ویل شن، سوالی در مورد امکان اتمام بازی بدون کشتن کسی در این بازی اکشن نقش‌آفرینی مورد انتشار پرسیده شد. او پاسخ داد که این امکان وجود نداره، اگرچه به عبارتی گفت که در طی مراحل ابتدایی توسعه، ایده پشتیبانی از سبک بازی صلح جویانه مطرح شده بود.

به گزارش راهنماتو، ویل شن به جزئیات دقیقی از دلایلی که باعث ناممکن شدن صلح‌جویی در این بازی شده، نپرداخت، اما گفت که "گزینه‌های غیر مهلک" در این بازی وجود داره، حتی اگر برای پیشروی در بازی به نیاز به کشتن برخی از شخصیت‌ها داشته باشید.

ویل شن در توضیح این قضیه گفت :"این گزینه‌های غیر مهلک در برخی شرایط، در واقع در اکثر شرایط، قابل استفاده هستن. با این حال نمی‌تونم به طور راحتی بگم که می‌تونید تمام بازی رو بدون کشتن کسی به پایان برسونین. در بیشتر نقاط بازی، بهترین رویکردی رویکردی هستش که منطقی باشه و اگر شما مجبور به انجام کار غیرمنطقی شین قطعا متوجه این قضیه میشید!"

سیستم "چالش سخنرانی" Starfield یکی از این گزینه‌های حل اختلافات درون بازی بدون کشتن کسی هستش، و ویل شن گفت که این سیستم در "بیشتر ماموریت‌هایی که شخصیت‌های مهم با شما مواجه می‌شوند" به کار می‌ره.

اصلاً تعجب‌آور نیست که شما باید از شر حداقل برای چند تن از این مهاجمان فضایی موجود در داستان اصلی Starfield خلاص شید. به احتمال زیاد، تعداد کمی از بازیکنان اینقدر صبور هستن که بخواهند یک بازی نقش آفرینی در مقیاس وسیع رو بدون کشتن کسی به پایان برسونن ولی همیشه جالبه که بدونین امکان این کار وجود داره.

نظرات
پربازدیدترین خبرها