این ۷ فیلم جذاب را خانوادگی ببینید!

در ادامه با معرفی فیلم های مناسب تمام اعضای خانواده با ما همراه باشید.

شناسه خبر: ۳۶۸۹۱۱
این 7 فیلم جذاب را خانوادگی ببینید!

راهنماتو- تماشای فیلم در کنار اعضای خانواده تفریح جذابی است. اما یافتن فیلمی که بتواند هر گروه سنی را پای تلویزیون میخکوب کند، کار چندان ساده ای نیست. اگر شما هم در انتخاب فیلم مناسب برای تماشا در کنار خانواده دچار چالش شده اید، در ادامه با معرفی فیلم های مناسب تمام اعضای خانواده با ما همراه باشید:

1- بازگشت به آینده - Back to the Future

کارگردان: رابرت زمکیس

بازیگران: مایکل جی. فاکس، کریستوفر لوید، لی تامپسون و کریسپین گلاور

ژانر: علمی، تخیلی

امتیاز آی‌ام‌دی‌بی: 8.5 از 10

کشور و سال ساخت: ایالات متحده، 1985

خلاصه داستان: این فیلم داستان زندگی پسربچه ای به نام مارتی مک‌فلای را روایت می‌کند که به صورت تصادفی در زمان سفر می‌کند و از سال 1985 به سال 1955 منتقل می شود. او والدین خود را در دبیرستان ملاقات می‌کند و تصادفاً موجب برهم خوردن رابطه آن‌ها می‌شود. مارتی باید کاری کند که والدینش عاشق یک‌دیگر شوند و سپس با کمک دانشمندی به نام دکتر امت براون راهی جهت بازگشت به سال 1985 بیابد. این فیلم در سال 1985 توانست با فروش 381.1 میلیون دلار تبدیل به پرفروش ترین فیلم جهان شود.

 بازگشت به آینده

2- هری پاتر و سنگ جادو - Harry Potter and the Sorcerer's Stone

کارگردان: کریس کلمبوس

بازیگران: دنیل ردکلیف، روپرت گرینت، اما واتسون و ریچارد هریس

ژانر: ماجراجویی، خانوادگی، فانتزی

امتیاز آی‌ام‌دی‌بی: 7.6 از 10

کشور و سال ساخت: بریتانیا، ایالات متحده، 2001

خلاصه داستان: داستان این فیلم درباره پسری به نام هری پاتر است که سال ها قبل پدر و مادرش را در یک تصادف از دست داده است و با خاله و شوهر خاله‌اش زندگی می کند، او با افشای یک راز توسط فردی عجیب، ناگهان خود را جادوگری می یابد که بزرگ‌ترین جادوگر قرن را از بین برده است. این جادوگر که ولدمورت نام دارد هنوز نابود نشده است و کمر به قتل پسری بسته است که زنده مانده است. هری پاتر و سنگ جادو با استقبال خوبی از سوی منتقدان و فروش خوبی در گیشه همراه بود.

هری پاتر و سنگ جادو

3- بزرگ‌ترین شومن - The Greatest Showman (2017)

کارگردان: مایکل گریسی

بازیگران: هیو جکمن، الیس روبین، زک افران، میشل ویلیامز

ژانر: موزیکال، درام، بیوگرافی

امتیاز آی‌ام‌دی‌بی: 7.5 از 10

کشور و سال ساخت: ایالات متحده - 2017

خلاصه داستان: فینیاس تیلور بارنوم یک مرد کم درآمد اما بلند پرواز است که ذهنی خلاق دارد و همیشه تشنه نوآوری است. او پس از اینکه از شغل دفتری خود اخراج می شود، ناگهان تصمیم می گیرد ایده جنجالی راه اندازی یک سیرک موزیکال را عملی کند. این فیلم نامزد دریافت 3 جایزه و برنده 1 جایزه در گلدن گلوب شد. همچنین در نودمین دوره جوایز اسکار، نامزد بهترین ترانه و در شصت و یکمین مراسم جایزه گرمی برندهٔ بهترین آلبوم موسیقی فیلم شد. تماشای این فیلم برای کودکان 8 سال به بالا مناسب است.

بزرگ‌ترین شومن

4- در جستجوی بابی فیشر - Searching for Bobby Fischer

کارگردان: استیون زایلیان

بازیگران: جو مانتگنا، لارنس فیشبرن، جوآن آلن و مکس پومرانک

ژانر: درام، ورزشی، بیوگرافی، خانوادگی

امتیاز آی‌ام‌دی‌بی: 7.4 از 10

کشور و سال ساخت: ایالات متحده، 1993

خلاصه داستان: این فیلم داستان زندگی اعجوبه شطرنج، جاشوآ وایتزکین را به تصویر می کشد. او به همراه مادرش در پارک میدان واشنگتن در حال قدم زدن بود که مجذوب بازی شطرنج شد. یک بازیکن شطرنج به مادر جاشوآ درباره استعداد پسرش هشدار داد و او تصمیم گرفت وارد دنیای شطرنج شود تا مانند بابی فیشر معروف شود. این فیلم نقدهای مثبت زیادی دریافت کرد و نامزد دریافت جایزه اسکار بهترین فیلم‌برداری شد.

در جستجوی بابی فیشر

5- هوگو- Hugo

کارگردان: مارتین اسکورسیزی

بازیگران: بن کینگزلی، ساشا بارون کوهن، کلویی مورتز و امیلی مورتیمر

ژانر: ماجراجویی، درام

امتیاز آی‌ام‌دی‌بی: 7.3 از 10

کشور و سال ساخت: ایالات متحده، 2011

خلاصه داستان: این فیلم داستان زندگی پسر بچه ای را روایت می کند که پس از مرگ پدر و ناپدید شدن عمویش در ایستگاه قطار زندگی می‌کند. او وظیفه نگهداری از چرخ‌دنده‌های ساعت و روغن‌کاری آن‌ها را بر عهده دارد برای رسیدن به بزرگ‌ترین رویا و هدف خود، که ساخت آدم‌فضایی و تنهایادگار پدرش می­باشد، از هیچ‌تلاشی دریغ نمی‌کند. این فیلم نامزد دریافت جایزه در 11 رشته اسکار شده بود و در نهایت موفق به دریافت 5 جایزه اسکار شد.

هوگو

6- مدرسه راک - School of Rock (2003)

کارگردان: ریچارد لینکلیتر

بازیگران: جک بلک، جوآن کوساک، مایک وایت و سارا سیلورمن

ژانر: کمدی

امتیاز آی‌ام‌دی‌بی: 7.2 از 10

کشور و سال ساخت: ایالات متحده ، 2003

خلاصه داستان: این فیلم درباره زندگی یک نوازنده راک تازه کار به نام دیویی فین می باشد که به تازگی از گروه راک خود اخراج شده است. او به جای دوست خود و به عنوان معلم جایگزین موسیقی، وارد یک مدرسه ابتدایی می شود و بدون داشتن شرایط لازم، شروع به آموزش دانش آموزان برای تشکیل یک گروه موسیقی می‌کند. فیلم مدرسه راک پرفروش ترین فیلم کمدی موزیکال از سال 2015 تاکنون است. این فیلم تاکنون جوایز و افتخارات زیادی را کسب کرده است که از میان آنها می توان به جایزه بهترین بازیگر کمدی از سوی جوایز ام تی وی و یک جایزه کمدی بریتانیا اشاره کرد.

مدرسه راک

7- ماجراهای کریسمس - The Christmas Chronicles

کارگردان: کلی کایتیس

بازیگران: کرت راسل، داربی کمپ، لامورن موریس، کیمبرلی ویلیامز-پیزلی، الیور هادسون

ژانر: خانوادگی، فانتزی، کمدی، انیمیشن

امتیاز آی‌ام‌دی‌بی: 7 از 10

کشور و سال ساخت: ایالات متحده ، 2018

خلاصه داستان: این فیلم داستان زندگی یک خواهر و برادر ماجراجو را روایت می کند که تصمیم دارند برای شب کریسمس بابانوئل را جلوی دوربین ببرند و یک ماجراجویی غیرمنتظره و رویایی را برای بچه ها تدارک ببینند. این فیلم کاندیدای دریافت 2 جایزه معتبر از جشنواره های بین المللی فیلم شده است.

ماجراهای کریسمس

نظرات
پربازدیدترین خبرها