سنت شکنی اکتیویژن در مورد Call of Duty و توجیه آنها برای این امر

اکتیویژن تلاش زیادی بر توجیه هر چه بیشتر برای عرضه Call of Duty Modern Warfare ۳ دارد.

شناسه خبر: ۳۶۸۹۲۹
سنت شکنی اکتیویژن در مورد Call of Duty و توجیه آنها برای این امر

راهنماتو - همه چیز در مورد بازی Call of Duty امسال عجیب و غریب به نظر میرسه؛ از روند توسعش گرفته تا حتی شماره گذاری و نام گذاریش؛ در واقع میشه گفت برای اولین بار در تاریخ این مجموعه، بازی CoD به فاصله فقط یک سال با Modern Warfare 3 به سراغ ادامه این سری می‌ره. و تازه این تمام ماجرا نیست، در یک حرکت کاملا سنت شکنانه و بعید از اکتیویژن؛ همه اسلحه‌ها، لوازم تزیینی و پیشرفت‌های حاصل در حالت چندنفره Modern Warfare 2 (2022) به MW3 منتقل می‌شوند.

به گزارش راهنماتو، می‌تونید به ساختار غیرمعمول و متنوع Call of Duty در Modern Warfare 3 نگاه کرده و به این نتیجه برسید که اکتیویژن در حال بازی با فرمول همیشگی CoD هستش. اگر به گزارش 2022 Bloomberg نگاهی بندازین که می‌گه بازی جدید Call of Duty برای سال 2023 نمیتونه در زمان مقرر آماده بشه متوجه میشین که در اینجا استودیو سازنده باید تا میتونن از خلاقیتشون برای درست کردن اوضاع استفاده کنن. در آن زمان، جیسون شرایر از Bloomberg گفت که برنامه اینه که محتوای بیشتری از MW2 به عنوان جایگزین محتوا برای سال 2023 ارائه بشه. زمانی که اکتیویژن بعدها اعلام کرد که قصد داره در سال 2023 یک نسخه کامل و پولی از CoD رو عرضه کنه، شرایر گفت ممکنه این بازی محتوای زیادی داشته باشه ولی حجم زیادی از محتوای در نظر گرفته شده از توسعه Modern Warfare 2 گرفته شده و به بازی بعدی منتقل شده.

این پروژه تابو شکن به نظر می‌رسه که در آخر تبدیل به Modern Warfare 3 شده، که نه تنها یک محتوای پولی اضافی نیست، بلکه به عنوان بازی کامل با قیمت 70 دلاری در تاریخ 10 نوامبر عرضه قراره بشه.

در پستی در بلاگ مرتبط با Warzone و Modern Warfare 2 مستقیماً به تصور اینکه Modern Warfare 3 یک بازی کامل نیست پرداخته. اکتیویژن قصد داره در این بلاگ شمارو متقاعد کنه که بله این یک بازی کامله هستش و قیمت 70 دلاری اون کاملا موجه و توجیه پذیره.

در وبلاگ اومده که "چشم‌انداز ما برای ارائهٔ بازی‌های Modern Warfare پشت سر هم، سال‌ها در دست کار بوده است"!!!!! "از ابتدای توسعهٔ Modern Warfare II و توسعه Modern Warfare III دو استودیوی Sledgehammer Games در کنار Infinity Ward کار کردن تا بتونن یک دنباله بزرگ در سری Modern Warfare بسازن که شامل بازگشت قهرمانان و شخصیت های منفی معروف این سری هستن."

اگرچه به نظر میاد که با اینکه اکتیویژن نسخه امسال Modern Warfare رو یک بازی منظم در سری بازی های این سری میبینه ولی همچنان معتقده که این بازی در سطح یک بازی کامل با عرضه سالانه نیست.

"هر عنوانی نسخه‌ای هست که تجربهٔ بزرگی رو از لحاظ گیم‌پلی منحصر به فرد و نوآوری‌های خود به این مجموعه اضافه میکند. با این حال، Modern Warfare 3، بنا بر دستاورد های نسخه های قبلی می افزایه و این تجربه را کامل تر میکند."

حداقل به نظر میاد MW3 میتونه موارد مورد انتظار از یک بازی CoD رو برآورده کنه. یک داستان جدید، حالت‌های همکاری و Co-Op، و زامبی‌ها (که در Modern Warfare میشه گفت باره اوله که شنیده میشه ازش) وجود داره. اما اصلی‌ترین قسمت CoD، چهارچوب چندنفره رقابتی اون هستش و در این زمینه، اکتیویژن تاکنون Modern Warfare 3 رو بیشتر متفاوت تا جدید توصیف کرده. همچنین لیستی از بهبود هایی که با این بازی معرفی شدن که اشاره زیادی به بخش چندنفره این بازی ندارند به جز یک سیستم توانایی(Perk) و قطعات جدید (Gunsmith).

  • برای اولین بار در تاریخ، یک دنباله مستقیم در دو سال پشت سر هم ارائه می‌شن که دارای یک کمپین کاملاً جدیده که در مورد بازگشت شخصیت منفی اصلی این سری یعنی ولادیمیر ماکاروف هستش.
  • با استفاده از قابلبت جدید "انتقال دادن"، بازیکنان می‌تونند پیشرفت اسلحه و مهارت خودشون رو از Modern Warfare II سال قبل به Modern Warfare III امسال منتقل کنند و بازیشونو ادامه بدن.
  • به نظر میاد با حضور زامبی ها برای اولین بار در این سری باید منتظر اطلاعات بیشتری بعد از معرفی این بازی باشیم.
  • ماموریت‌های جدید Open Combat در کمپین؛ سیستم جدید پیشرفتی و شخصی سازی هر چه بیشتر اپراتور شما. Tac-Stance جدید؛ قطعات اسلحه جدید برای سفارشی‌سازی بیشتر Gunsmith و موارد دیگر.
  • یک نقطه‌ واحد برای دسترسی به تمام محتوای Call of Duty آینده. با شروع از Modern Warfare II و Warzone، و اکنون با Modern Warfare III و موارد دیگر، بازیکنان می‌تونند تمام محتوای خود رو در یک مکان داشته باشن، ما آن رو Call of Duty HQ می‌نامیم - که انتخاب کردن بازی و حالت‌های مورد نظر را آسان‌تر می‌کنه.
  • اضافه کردن‌ موارد جدید به آنتی چیت Ricochet و همچنین برنامه‌های جدید ضد ناهنجاری برای ادامه ارائه تجربه آنلاین مفرح، منصفانه و خوش‌آمدنی برای تمام طرفداران این سری.
  • نقشه از محتوای قابل عرضه در حین حیات این بازی.

در واقع، جدیدترین اخبار جذاب در مورد چندنفره به معنی محتوای جدید نیستن، بلکه بازگشت محتواهای قدیمی هستش. بنا به اخبار جدید، به نظر میاد که نسخهٔ بازسازی‌شده همه‌ی نقشه‌های کلاسیک از Modern Warfare 2 (سال 2009) رو در هنگام عرضه با خودش عرضه میکنه. البته این تلاشی توسط اکتیویژن برای منطقی نشون دادن قیمت بالای بازی امسال هستش.

ما فردا اخبار بیشتری در مورد Modern Warfare 3 دریافت میکنیم ، چرا که معرفی این بازی با رویداد Warzone Shadow Siege از ساعت 20 به وقت ایران اتفاق میفته. همچنین با شرکت در این رویداد شما میتونید از جوایز حضور بهره‌مند بشین.

نظرات
پربازدیدترین خبرها