ترفند بازسازی رژ لب شکسته در سه سوت!

هیچی چیز غم انگیزتر از آب شدن یا شکستن یک رژ لب سالم نیست.

شناسه خبر: ۳۶۸۹۳۸
ترفند بازسازی رژ لب شکسته در سه سوت!

راهنماتو- هیچی چیز غم انگیزتر از آب شدن یا شکستن یک رژ لب سالم نیست. این اتفاق معمولا در اثر رها کردن رژ لب در هوای بسیار گرم یا فشار دادن بیش از حد رژ لب در حین استفاده رخ می دهد. پیش از این که رژ لب خود را به درون سطل زباله هدایت کنید، این را بدانید چند ترفند ساده برای بازسازی رژ لب شکسته یا ذوب شده وجود دارد. در ادامه با آموزش این ترفندها با ما همراه باشید:

بازسازی رژ لب شکسته

1- ابتدا باید بخش شکسته شده را جدا کنید. اگر قطعه شکسته رژ لب هنوز درون لوله رژ لب قرار دارد، رژ را تا انتها بچرخانید و قسمت شکسته شده را بردارید.

2- با استفاده از یک گوش پاک کن سعی کنید سطح رژ لب باقی مانده درون لوله را صاف کنید. صاف بودن این سطح به چسبیدن بهتر رژ لب شکسته شده به آن کمک می کند.

3- تکه رژ لب شکسته شده را روی شعله گاز یا فندک قرار دهید، تا انتهای شکسته آن نرم شود. همی کار را با رژ لب باقی مانده درون لوله نیز انجام دهید. مراقب باشید که دستتان نسوزد.

4-بار دیگر با استفاده از گوش پاک کن لبه قطعه شکسته رژ لب را صاف کنید. فراموش نکنید که هر چه این لبه ها صاف تر شوند، به هم چسباندن آنها ساده تر می شود.

5- وقتی دو تکه نرم شدند، آنها را روی یکدیگر فشار دهید. می توانید در صورت نیاز از فندک برای چسباندن بهتر این تکه ها استفاده کنید.

6- اگر در قسمت ترمیم شده ناهمواری مشاهده کردید، با استفاده از یک خلال دندان لبه ها را صاف کنید.

تمام شد. اکنون می توانید از رژ لب ترمیم شده خود مجدد استفاده کنید!

رژ لب

بازسازی رژ لب آب شده

1- ابتدا با استفاده از یک چاقوی کوچک یا گیره کاغذی تمام رژ لب موجود در لوله را خارج کنید. می توانید از انتهای یک براش آرایشی نیز برای این کار استفاده کنید.

2- تکه ها رژ لب را روی یک قاشق فلزی قرار داده و سپس قاشق را روی یک شمع روشن نگه دارید تا رژ لب شما کاملا ذوب شود.

3- رژ لب ذوب شده خود را در یک ظرف جدید مانند ظرف بالم لب بریزید و درب آن را ببندید.

4- رژ لب تازه فرم گرفته را به مدت 30 دقیقه درون یخچال قرار دهید تا سفت شود .

تمام شد. اکنون می توانید از رژ خود مجدد استفاده کنید!

رژ لب

نظرات
پربازدیدترین خبرها