تزئین خانه با این ایده های دمُده ممنوع!

در ادامه با هشت ایده از مد افتاده در دکوراسیون منزل با ما همراه باشید.

شناسه خبر: ۳۶۹۰۱۰
تزئین خانه با این ایده های دمُده ممنوع!

راهنماتو- دکور کردن خانه کار بسیار لذت بخشی است که به شما کمک می کند از اشیاء از مد افتاده ای که از آنها استفاده نمی کنید، خلاص شوید و منزل خود را با اشیاء جدید و مد روز زیبا کنید. با تغییر دکوراسیون می توانید حس و حال جدیدی به خانه تزریق کنید و جلوه ای خاص به محیط خانه ببخشید. پیش از دکور کردن خانه باید بدانید چه چیزهایی از مد افتاده اند و چه چیزهایی در دکوراسیون ترند هستند. در ادامه با هشت ایده از مد افتاده در دکوراسیون منزل با ما همراه باشید:

1- رنگ های خنثی

به گزارش راهنماتو، استفاده از رنگ هایی مانند سفید و خاکستری در دکوراسیون دیگر مد نیست و به جای آن انواع رنگ های کرم، برنزه و خاکی طرفدار پیدا کرده اند. توصیه می شود به جای دیوارهای تمام سفید از دیوارهای بافت دار در دکوراسیون استفاده کنید.

رنگ خنثی

2- دیوار شاخص یا اکسنت وال

استفاده از اکسنت وال یا متفاوت کردن طراحی دیوارها هم دیگر آنچنان طرفدار ندارد. در واقع اگر قصد رنگ کردن یا نصب کاغذ دیواری بر روی اتاق را دارید، بهتر است همه دیوارها را یک شکل کنید. اگر می خواهید فضا را متفاوت کنید، می توانید طراحی متفاوت تری برای سقف در نظر بگیرید.

دیوار

3- طراحی پلان باز

منظور از پلان‌ها باز ساختمانی است که دارای دیوارهای کم یا بدون دیوار است. هدف از این نوع طراحی یکپارچه نمودن فضاهایی است که می‌توانند کارکردهای مشترک داشته باشند؛ مانند آشپزخانه، اتاق ناهارخوری و نشیمن. اما این طراحی خصوصا پس از همه گیری کرونا و در خانه ماندن افراد، طرفداران خود را از دست داد. زیرا مردم برای داشتن یک دفترکار خانگی یا چند دقیقه تنها گذراندن به فضاهای بسته نیاز داشتند.

دکوراسیون

4- شیرآلات تیره

همانطور که استفاده از یراق آلات و شیرآلات طلایی دیگر مد نیست، شیرآلات تیره نیز کم کم محبوبیت خود را در میان مردم از دست می دهند. اکثر مردم تمایل دارند از رنگ های سفید یا فلزی برای شیرآلات منزل خود استفاده کنند.

دکوراسیون

5- دیوارپوش Shiplap

دیوارپوش Shiplap به تخته های چوبی صیقل داده شده گفته می شود که به عنوان پوشش برای سقف، دیوار و ... به کار می روند. این تخته ها اغلب معماری جالبی دارند و می توانند در بخش های مختلف مورد استفاده قرار گیرند. این دیوارپوش ها نیز از جمله مواردی هستند که در دکوراسیون از مد افتاده اند.

دکوراسیون

6- آویزهای دیواری الهام گرفته از دهه 1970

آویزهای دیواری الهام گرفته از دهه 1970 مانند آویزهای مکرومه نیز از مد افتاده اند. به گفته کیتلین ویلسون، طراح داخلی منسوجات بسیار زیبا هستند. اما بهتر است در قالب یک فرش ایرانی یا یک روتختی خودنمایی کند، نه آویز دیواری.

دکوراسیون

7- هود آشپزخانه استیل

هود آشپزخانه استیل و فولادی ظاهری سرد و صنعتی دارد و از گرمای فضای آشپزخانه می کاهد. این نوع هودها نیز طرفداران خود را از دست داده اند و در عوض هودهای سفید رنگ جای آنها را در آشپزخانه های امروزی گرفته اند.

دکوراسیون

8- سبک خانه کشاورزی (Farmhouse)

از دکور خانه کشاورزی اغلب به عنوان سبکی استفاده می شود که به خانه شما روستایی ،گرمی ، سنتی و شیکی را معرفی می کند. این سبک الهام گرفته از رنگ و موادی است که طبیعت ارائه می دهد. از آنجایی که صنعت طراحی بیش از حد از این روند اشباع شده است، کم کم طرفداران خود را از دست می دهد.

دکوراسیون

نظرات
پربازدیدترین خبرها