با این سلاح‌ها در COD Mobile کسی جلودار شما نیست

با استفاده از تفنگ های موجود در این لیست میتوانید به نتایج دلخواه و برد های پیاپی در Call of Duty: Mobile دست پیدا کنید.

شناسه خبر: ۳۶۹۰۵۶
با این سلاح‌ها در COD Mobile کسی جلودار شما نیست

راهنماتو - آپدیت سیزن هفتم بازی Call of Duty Mobile به نام Heat Wave منتشر شده و همراه خودش یک حالت بازی و نقشه جدیدی رو به این بازی اضافه کرده. این سیزن جدید یک اسلحه جدید به نام Striker 45 SMG، یک نقشه چندنفره جدید به نام Seaside، یک حالت چندنفره جدید به نام Safeguard، تغییراتی در حالت تورنمنت، یک رویداد جدید تمام تابستانی به نام Summer Sizzle و موارد دیگه‌ای رو با خودش آورده.علاوه بر این، در این سیزن خیلی از اسلحه‌های این بازی دوباره بالانس شدن که باعث تغییراتی در متای (فهرست اسلحه‌های محبوب و مؤثر در بازی) COD: Mobile شده.

اسلحه‌هایی مثل BK57، DRH، ASM 10 و KR 44 به همراه چندتا اسلحه دیگه باف‌های قابل توجهی رو دریافت کردن. تمام این تغییرات می‌تونن انتخاب بهترین اسلحه رو در COD: Mobile برامون سخت کنن، ولی میشه گفت که اعداد دروغ نمیگن پس با توجه به دانشی که بازی بهمون میده میتونیم بفهمیم چه اسلحه‌ای برای چه موقعیتی خوبه. در ادامه با در نظر گرفتن تمام تغییرات اخیر، بهترین اسلحه در هر یک از هفت دسته اسلحه‌های موجود در COD: Mobile رو بررسی می‌کنیم.

بهترین اسلحه‌ها در COD: Mobile فصل هفتم

توجه داشته باشین که در COD Mobile هفت دسته اسلحه وجود داره که شامل دسته های زیر میشه:

  • تفنگ های ثانویه (هفت‌تیرها، سلاح‌های سرد، موشک اندازها)
  • تفنگ‌های شکاری یا شاتگان
  • تفنگ‌های مسلسل
  • تفنگ‌های خودکار
  • تفنگ‌های تیربار
  • تفنگ‌های نیمه خودکار
  • تفنگ‌های تک‌تیرانداز

با راهنماتو همراه باشین تا یک به یک به سراغ هر کدوم از دسته هایی که معرفی کردیم بریم و بهترینشون رو در اون دسته پیدا کنیم. همچنین شما میتونین با استفاده از این اطلاعات، استایل بازی خودتون رو پیدا کنین و بفهمین چه اسلحه‌ای بیشتر به درد سبک بازی شما میخوره. خیلی از اسلحه‌های زیر در حالت عادی و بدون هیچ گونه قطعه اضافه‌ای(Attachments) میتونن خیلی قوی ظاهر بشن ولی بعضیاشون هم لازمه که شما باهاشون مدتی بازی کنین تا بتونی قطعات اضافشونو باز کرده و به پتانسیلی که این اسلحه‌ها دارن دسترسی پیدا کنین. شما برای باز کردن این قطعه‌های اضافه باید سطح این سلاحات رو با بازی کردن بالا ببرین.

بهترین تفنگ ثانویه (هفت‌تیرها، سلاح‌های سرد، موشک اندازها)

s1

در مورد بهترین تفنگ ثانویه میشه گفت که بهترین انتخاب یک پیستول است. در حالی که اسلحه‌های نزدیک‌برد مهیج و البته خیلی کشنده‌اند، ولی خب برای تاثیر بالای اونا باید به حریفتون خیلی نزدیک بشین، در حالی که یک پیستول ساده می‌تونهد شما را در فواصل نزدیک تا متوسط نجات بده. البته با این وجود، شما انتخاب های متنوعی تو این دسته دارین؛ از جمله L-CAR 9 و 50GS. ولی خب بهترین انتخاب از بین این‌ها MW11 است. این پیستول در فصل نهم قدیمی یک باف خیلی قوی دریافت کردش و تبدیل به یک هیولای کوچک توی جیب شما شد، و در حالی که قدرتش تا حدودی کاهش یافته، همچنان یک پیستول با شلیک سریع و قدرت آتش با تاثیر بالا است که می‌توان اونو با قطعات اضافه بیشتری بهترش کرد.

انتخاب های خوبی که میتونین در این اسلات داشته باشین، عبارتند از L-CAR 9، .50GS، Katana.

بهترین تفنگ‌ شکاری یا شاتگان

s2

در مورد تفنگ‌های شاتگان، میشه گفت تفنگی که هر کسی میتونه باهاش یک جماعتی رو درو کنه R9-0 است که خیلی راحت جای خودشو تو دسته تفنگ های متای این بازی باز کرده و به نظر قرار نیست که جای خودشو در فصل هفتم این بازی با تفنگ دیگه‌ای عوض کنه. این تفنگ ترکیبی از تفنگ شاتگان نیمه‌اتوماتیک و پامپ هستش. R9-0 می‌تونه بیش تر از شلیک رو قبل از اینکه دوباره گلنگدنشو بکشین شلیک کنه.این مکانیزم شلیک سریع باعث مرگبار شدناین تفنگ میشه؛ اگر شلیک اولتون به هدف نخورد، خیلی راحت با شلیک دوم میتونین جبرانش کنین .خشاب با ظرفیت بالا و همچنین قطعات اضافه اون، آن را به یکی از تفنگ‌های چندکاره تبدیل می‌کنه که تفنگ‌های دیگه نمی‌تونن با اون رقابت کنند. KRM-262 که به شدت به R9-0 شباهت داره، میشه گفت الان تنها رقیب واقعی این تفنگ در متای تفنگ های شاتگان COD: Mobile سیزن 7 است.

تفنگ های خوبی دیگه‌ای مثل KRM-262، BY-15، HS0405 هم هستن که میتونن در فاضله نزدیک دشمناتونو خیلی راحت تبدیل به گوشت چرخ‌کرده کنین.

بهترین تفنگ مسلسل

s3

بیاین همین اول هر چی شبه در این مورد داریم رو از بین ببریم؛ بدون شک، بهترین تفنگ مسلسل در فصل 7 با وجود تغییرات متعددی که در سال‌های گذشته دیده همچنان CBR4 است. .با این تغییرات، که شامل باف و دیبیاف های فراوانی بودن، CBR4 هنوز هم یک اسلحه بسیار قویه. شلیک سریع، ریکویل کم و قابلیت مبارزه در فواصل نزدیک تا متوسط، این مسلسل رو تبدیل به بهترین انتخاب این دسته میکنن. البته در این دسته تفنگ های خوب دیگه‌ای هم وجود دارن مثل PPSh-41 که به شخصه یکی از مسلسل های مورد علاقم از زمان Call of Duty World at War بوده ولی اگر می‌خواهید "بهترین" رو داشته باشین، انتخاب شما باید CBR4 باشه

از دیگر آپشن هایی که میتونین برای آبکش کردن حریفاتون داشته باشین، میتونیم به PPSh-41، MAC-10 اشاره کنیم.

بهترین تفنگ خودکار

s4

در دسته تفنگ‌های خودکار، تغییرات زیادی در فصل 7 رخ داده که میشه به باف Peacekeeper MK2 و چند تا تفنگ دیگه اشاره کرد. از این بین میشه گفت که Peacekeeper MK2 بهترین انتخاب بود و در یک زمانی در لیست بهترین تفنگ های خودکار قرار داشت، اما تغییرات اخیر که شامل کاهش قدرت آتش و همچنین زمان هدف گرفتن بالای این تفنگ باعث شدن که جایگاهشو از دست بده و به نظر حالاحالاها هم قرار نیست به لیست بهترین ها برگرده.برای همین ما به شما M13 رو پیشنهاد میدیم که به بهترین تفنگ خودکار در COD: Mobile تبدیل شده. استفاده خیلی راحت و همچنین انتخابای وسیعی که در زمینه قطعات اضافه دارین، میشه گفت تبدیل به انتخاب اول هر کسی کرده. این تفنگ ساخته‌شده در امریکا یک تفنگ چندکاره و یک راه حل چندکاره برای نیازهای شماست

از موارد مشابه میشه به FFAR 1، AK117، Peacekeeper MK2، Kilo 141 اشاره کرد.علاوه بر این، باید یادآوری کنیم که Grau 5.56 که به تازگی اضافه شده، به یک تفنگ خودکار عالی تبدیل شده. در بررسی اولیه ما، این تفنگ همسطح با بهترین تفنگ‌های خودکار موجود در بازی قرار داره.با این حال، برای فواصل نزدیک و میانه، Grau 5.56 خیلی بهتر از Peacekeeper MK2 و M13 عمل می‌کنه.

بهترین تفنگ تیربار

s5

در مورد دسته تفنگ‌های تیربار، خیلی سخته که از وجود Holger 26 چشم پوشی کنیم.این تفنگ که از فصل 9 قدیمی با باف هایی که شده، تونسته دامنه مؤثر و پخش گلوله خودشو بهتر کنه. در سطح پایه و دیفالت هم، این تفنگ همچنین دارای یک خشاب LMG با ظرفیت بزرگ 100 تیره، که اون رو در دستان اهلش تبدیل به یک هیولای واقعی میکنه. با تغییرات کمی که با فصل جدید در مورد این دسته از اسلح‌ها اعمال شد میتونیم انتظارشو داشته باشیم که این تفنگ همچنان در نوع خودش بهترینه.

از دیگر تفنگ هایی باهاشون میتونین هستی دشمناتونو نیست کنین، میتونیم Hades، Chopper، S36 رو بهتون پیشنهاد بدیم.

بهترین تفنگ نیمه خودکار

s6

خب پس با اینکه تغییرات چندانی شامل حال دسته نیمه خودکارها با آپدیت جدید نشد میشه گفت که همچنان SKS در این دسته حاکمه. SKS به مدت خیلی طولانی یک تفنگ محبوب در Call of Duty بوده و در COD: Mobile نیز همینطوره.این تفنگ تک‌تیرانداز قادر به کشتن حریف با یک شلیک به سر (Headshot) و دو شلیک به بدن (Bodyshot) است. بنابراین اگر دوست دارین حریفان خود رو در فاصله دور نگه دارید، میتونین از انتخاب دیگه‌ای مثل SVD به راحتی صحنه نبرد رو طبق میل خودتون کنترل کنین.

بهترین تفنگ تک‌تیرانداز

s7

فکر نکنم تا الان تفنگی باشه که به اندازهDL Q33 تونسته باشه تو Call of Duty Mobile روند بازی رو تو مشتش نگه داشته باشه؛ البته به نظر CBR 4 ممکنه مخالف این حرف باشه و در کنار اون تفنگ تک‌تیرانداز ZRG 20mm قصد گرفتن تاج پادشاهی از DL Q33 رو دارن. با اینکه هر دو تفنگ در هنگام عرضه شروع طوفانی‌ای داشتن اما هیچ‌کدومشون دارای طول عمر DL Q33 نیستن. تفنگی که مورد علاقه‌ی گیمرهای مبتدی و حرفه‌ای توی این مدت شده. تنها یکی از تفنگ‌های بازی که می‌تونه با یک شلیک هر کسی رو از پا دربیاره، DL Q33 است. با دقت بالایی که داره و با نرخ آتش نسبتاً بالا، خیلی راحت میتونین به سرعت از شر حریفاتون خلاص بشین. میشه گفت تعداد کمی از تفنگ‌های مشابه این طوری وجود دارن.DL Q33 از زمانی که قطعات اضافه آن در فصل 2 کمتر شد، تغییرات زیادی شامل حالش نشده؛ با این وجود، این تغییرات فقط تأثیری روی عملکرد تفنگ در حالت Battle Royale داشته و همچنان در حالت چند نفره بهترین تک‌تیرانداز هاست.از تفنگ های دیگه‌ای که میتونین با یک شلیک، بخشی از حریفتونو با خودتون به خونه ببرین ZRG 20mm، XPR-50. رو میشه نام برد.

نظرات
پربازدیدترین خبرها