بالاخره این بازی اول شخص شوتر قدیمی از بازنشستگی برگشت

بعد از سال ها بالاخره خبر جدیدی مبنی بر انتشار نسخه جدیدی از سری Delta Force منتشر شد.

شناسه خبر: ۳۶۹۰۷۶
بالاخره این بازی اول شخص شوتر قدیمی از بازنشستگی برگشت

راهنماتو- بازی های Delta Force رو یادتونه؟ خب اگر یادتون نمیاد میتونم بگم تا میتونین از جوونیتون لذت ببرین. Delta Force یک سری بازی شوتر محبوب بود که تو دهه 1990 تونست غوغایی به پا کنه، ولی خب با گذشت زمان و وارد شدن بازی های جدیدی مثل Call of Duty Modern Warfare، بازار این بازی های شوتر مدرن رو به اشباح شدن رفت تا اینکه آخرین نسخه این سری که Delta Force: Xtreme 2 نام داشت در سال 2009 منتشر شد و بعد از اینکه نتونست خیلی موفق عمل کنه؛ این سری به یک خواب زمستونی خیلی طولانی رفت. آخرین باری که خبری از این سری شنیدیم سال 2016 بود، وقتی THQ Nordic اعلام کرد که استودیو توسعه‌دهنده این سری یعنی NovaLogic به همراه تمام عناوینشو خرید. هفت سال بعد، Delta Force قراره که دوباره به دنیای بازی های کامپیوتری با یک بازی جدید که توسط یکی از استودیو های زیرشاخه تن‌سنت به نام TiMi Studio Group در حال ساخته برگرده.

به گزارش راهنماتو، به گفته تهیه‌کننده‌ی بازی، Shadow Guo، این بازی قراره یک کمپین تک‌نفره‌ای رو بر اساس فیلم Black Hawk Down داشته باشه که تقریبا مثل نسخه قدیمی‌تر و شاید بهترین نسخه این سری یعنی Black Hawk Down باشه ، همچنین شامل حالت چندنفره‌ای در صحنه نبرد بزرگی هم خواهد بود که به نظر تمرکز اصلی این بازی قراره باشه.

Guo در ادامه گفت:"طراحان ما تصمیم به ساخت صحنه نبردی باور پذیر و پویا به دور از محدودیت های 32 نفره بازی های قبلی گرفتند. ما برای منتقل کردن حس اتمسفر در صحنه نبرد بزرگی که در حال کار بر آن هستیم دست به استفاده از تمامی جنبه های موجود که شامل تنوع در نقشه ها، صداگذاری و غیره گرفتیم، همچنین مسیرهای مختلفی رو برای وسایل نقلیه هم در نقشه های خود در نظر گرفتیم."

"همچنین وسایل نقلیه‌ای منحصر به فرد و پیشرفته فناورانه را طراحی کردیم که بازیکنان می‌توانند از آنها در بازی استفاده کنند، از جمله وسایل هلیکوپترها، نفربرها، قایق‌های مهاجم، وسایل نقلیه زمینی، جیپ‌ها، پیکاپ‌ها، جت‌های جنگی و پهپادها. این وسایل نقلیه به تجربه بازی در چندنفره بزرگ اضافه می‌کنند."

واسم خیلی جالبه که بدونم چرا این استودیو از بین تمام انتخاب هایی که برای ساخته دنباله میتونسته داشته باشه، این سری زو انتخاب کردن. نه بخاطر اینکه Delta Force مشکلی داشته باشه، فقط به نظر نمیاد که این سری قدرت این رو داشته باشه که بتونه با اسم خودش طرفدارای این سری رو برگردونه و اینکه آخرین بازی این سری خیلی ضعیف با امتیاز Metacritic 40% در سال 2009 عرضه شد نتونست طرفدارای زیادی رو به خودش جذب کنه. زمان معرفی این بازی هم جای تامل داره، چرا که هم زمان با معرفی نسخه جدید Call of Duty که میشه گفت بزرگ ترین تقریبش محسوب میشه اتفاق افتاده.

همچنین یکی دیگه از مواردی که تعجب خیلی هارو برانگیتخت این بود که چرا Tencent وظیفه نشر و ساخت این بازی رو به عهده گرفته به جای THQ Nordic. که البته بعدا مشخص شد که TiMi Studio Group حقوق فرنچایز Delta Force رو از THQ خریده، و هم‌اکنون حقوق بازی‌های قدیمی و انتشارهای آتی رو در اختیار داره.

Delta Force در طی رویداد Opening Night Live گیمزکام که در ساعت 21:30 به وقت ایران در تاریخ 23 آگوست آغاز می‌شه، به طور کامل معرفی میشه.

نظرات
پربازدیدترین خبرها