از راپونزل تا پرنسس جزیره؛ معرفی بهترین انیمیشن های باربی

در ادامه با معرفی بهترین انیمیشن های باربی با ما همراه باشید.

شناسه خبر: ۳۶۹۰۷۸
از راپونزل تا پرنسس جزیره؛ معرفی بهترین انیمیشن های باربی

راهنماتو- باربی این روزها از عروسک باربی ماتل که هر دختری آرزوی داشتنش را دارد، به یک ستاره انیمیشن تبدیل شده است. فیلم های باربی چندین دهه است که در میان علاقمندان به این انیمیشن ها به طرفداران زیادی دست پیدا کرده اند. این داستان ها به دختران جوان می‌آموزند که همواره مانند یک پرنسس رفتار کنند و آنها را به دنیای شاهزادگان و قهرمانان می برند. در ادامه با معرفی بهترین انیمیشن های باربی با ما همراه باشید:

1- باربی در نقش شاهزاده و گدا - Barbie as The Princess and the Pauper

کارگردان: ویلیام لاو

امتیاز آی‌ام‌دی‌بی: 7 از 10

کشور و سال ساخت: کانادا، امریکا- 2004

ژانر: انیمیشن، کمدی، خانوادگی، موزیکال

خلاصه داستان: این فیلم در صدر لیست معرفی انیمیشن های باربی قرار دارد. چهارمین انیمیشن باربی، با الهام از رمانی به نام " شاهزاده و گدا " ساخته شده است و درباره دوستی پرنسس آنالیز و دختر فقیری به نام اریکا است که در پی این دوستی جای خود را عوض کرده و پرده از خیانتی که در دربار جریان دارد بر می دارند. این انیمیشن در VSDA awards ، جایزه بهترین عنوان برای بخش کودکان را دریافت کرد و در جشنواره DVD Exclusive Awards نیز کاندیدای دریافت 6 جایزه شد.

باربی

2- باربی و دوازده پرنسس رقاص- Barbie in the 12 Dancing Princesses

کارگردان: گرگ ریچاردسون

امتیاز آی‌ام‌دی‌بی: 6.8 از 10

کشور و سال ساخت: امریکا - 2006

ژانر: انیمیشن، خانوادگی

خلاصه داستان: 12 شاهزاده خانم زیبا عاشق رقص و باله هستند. پدر این 12 شاهزاده زیبا پس از مرگ همسرش از برادرزاده خود برای آموختن آداب سلطنتی به دخترهایش کمک می‌گیرد . او پرنسس‌ها را از رقصیدن منع می‌کند و در نهایت این خواهرها راهی به دنیای جادویی پیدا می‌کنند، جایی که می‌توانند قدرت تخیل و خلاقیت را بچشند.

باربی

3- باربی در نقش راپونزل - Barbie as Rapunzel

کارگردان: اوون هارلی

امتیاز آی‌ام‌دی‌بی: 6.5 از 10

کشور و سال ساخت: کانادا، امریکا - 2002

ژانر: انیمیشن، خانوادگی، فانتزی

خلاصه داستان: این فیلم درباره زندگی دختری به نام راپونزل است که در کودکی توسط یک جادوگر دزدیده شده است و اکنون در یک کاخ زندانی است. او با کمک دوستانش از کاخ فرار می کند و با یک شاهزاده ملاقات می‌کند . این فیلم دومین عنوان از مجموعه فیلم‌های باربی است که طرح آن از افسانۀ آلمانی راپونزل اقتباس شده‌است. باربی در نقش راپونزل نامزد هشت جایزه انحصاری دی‌وی‌دی بود که برندۀ بهترین موسیقی‌متن و بهترین کاراکتر انیمیشن برای آنتاگونیست اصلی خود «گاتل» شد.

باربی

4- باربی و جادوی اسب بالدار - Barbie and the Magic of Pegasus

کارگردان: گرگ ریچاردسون

امتیاز آی‌ام‌دی‌بی: 6.5 از 10

کشور و سال ساخت: امریکا - 2005

ژانر: انیمیشن، خانوادگی، رمانتیک

خلاصه داستان: این انیمیشن درباره زندگی دختری به نام آنیکا است که در روز تولد 18 سالگی‌اش متوجه می‌شود یک جادوگر به نام ونلاک قصد دارد با او ازدواج کند. این جادوگر زمانی که با جواب منفی آنیکا مواجه می‌شود، خانواده و مردم شهرش را به سنگ تبدیل می‌کند. اکنون آنیکا باید برای مقابله با ونلاک یک عصای جادویی بسازد. اما برای ساخت این عصا نیازمند به‌دست آوردن سه عنصر کمیاب است.

باربی

5- باربی: مدرسه‌ی شاهزاده‌ها - Barbie: Princess Charm School

کارگردان: Ezekiel Norton

امتیاز آی‌ام‌دی‌بی: 6.5 از 10

کشور و سال ساخت: امریکا -2011

ژانر: انیمیشن، خانوادگی، فانتزی

خلاصه داستان: « بلر» دختری است که در رستوران کار می‌کند و به مدرسه‌ی شاهزاده‌ها راه پیدا کرد است. خانم دوبین و دخترش از وجود او در مدرسه ناراضی هستند و برای اخراج او دست به هر کاری می زنند. در این بین بلر متوجه می شود که شاهزاده خانمی است که خانواده‌اش توسط خانم دوبین کشته شده‌اند. از این رو تصمیم به مقابله با او می گیرد.

باربی

6- باربی پرنسس جزیره - Barbie as the Island Princess

کارگردان: گرگ ریچاردسون

امتیاز آی‌ام‌دی‌بی: 6.5 از 10

کشور و سال ساخت: ایالات متحده، کانادا - 2007

ژانر: انیمیشن، خانوادگی

خلاصه داستان: روسلا به عنوان یک کودک در جزیره تحت مراقبت شدید دوستانش رشد می‌کند. اما پادشاه شاهزاده را مجبور به ازدواج با پرنسس دیگری می‌کند . مادر آن پرنسس نقشه قتل پادشاه را می کشد، اما دستش رو می شود و در نهایت روسلا و شاهزاده آنتونیو با یکدیگر ازدواج می کنند.

باربی

7- باربی و دریاچه‌ی قو - Barbie of Swan Lake

کارگردان: Owen Hurley

امتیاز آی‌ام‌دی‌بی: 6.4 از 10

کشور و سال ساخت: امریکا - 2003

ژانر: انیمیشن، خانوادگی

خلاصه داستان: این انیمیشن درباره زندگی دختری است که در ابتدا یک نانوای ساده بود و همیشه در آرزوی زندگی خوب بوده است. او طی اتفاقاتی تبدیل به قو می شود و با هدف شکستن این طلسم موفق می شود جنگل را از دست دشمنان نجات دهد.

باربی

نظرات
پربازدیدترین خبرها