این قوانین مد دیگه منسوخ شده!

گاهی تا بخواهید بودجه‌تان را به سقف موردنظر لباس‌هایی که مد شده‌اند برسانید دیگر دوره‌شان می‌گذرد! پس حواستان باشد که ضرر نکنید!

شناسه خبر: ۳۶۹۱۱۸
این قوانین مد دیگه منسوخ شده!

راهنماتو- «اگه بخوای طبق مد بگردی ورشکست می‌شی!»

شاید این حرف درست باشد، اگر بی بروبرگرد به هر چیزی که مد می‌شود دست دوستی بدهید کم‌کم کیف پولتان با شما قهر می‌کند! این نکته را هم در نظر بگیرید که یکسری از قوانین مربوط به مد دائم درحال تغییر است.

به گزارش راهنماتو، گاهی تا بخواهید بودجه‌تان را به سقف موردنظر لباس‌هایی که مد شده‌اند برسانید دیگر دوره‌شان می‌گذرد! پس حواستان باشد که اگر هزینه هم می‌کنید تغییرات را هم مدنظر قرار بدهید تا ضرر نکنید.

  • یک زمانی باید حتما کیف و کفش یک رنگ می‌بودند تا خوش‌تیپ به نظر برسید! اما مدت‌هاست دیگر دنیای مد و فشن از این رویه حمایت نمی‌کند! همین که تناسب کیف یا کفش با یکی از لباسهای شما برقرار باشد کافیست. تازه جذابتر هم به نظر خواهید رسید!

کیف و کفش

  • یادتان می‌آید دوره‌ای بود که هر کسی شلوار پارچه‌ای با کفش کتانی و ورزشی می‌پوشید مورد تمسخر قرار می‌گرفت؟! خرسندم که بگویم امروزه دیگر یک جور کلاس خاص حساب می‌شود! بزرگ‌ترین برندهای دنیا هم در تبلیغاتشان از کنار هم گذاشتن این ست استقبال می‌کنند! پس این قانون را هم خط بزنید!

شلوار پارچه ای و کتانی

  • سایز لباس ربطی به رنگی پوشیدن ندارد! قبلترها اگر سایز بالایی داشتید رنگ مشکی یا کلا رنگ‌های تیره به شما پیشنهاد می‌شد ولی دیگر روی آن قانون نامهربان هم خط کشیده شد! درست است که رنگ تیره در لاغرتر نشان دادن شما موفق عمل می‌کند ولی باید بدانید دوره‌ی خجالت کشیدن از افزایش وزن گذشته است، از تمام رنگ‌ها می‌توانید با لذت استفاده کنید!

پلاس سایز

این نکته را مدنظر داشته باشید که هماهنگ پوشیدن و هارمونی داشتن رنگ‌ها با هم، پارچه‌های متناسب و زیبا انتخاب کردن و اینکه با توجه به اندامتان لباس انتخاب کنید، نه تنگ‌تر و نه خیلی گشادتر، این موارد هیچ‌وقت از مد نمی‌افتد و اگر پیرو ترندهای روز هم نباشید همیشه با رعایت کردن این نکته‌ها ظاهری خوب خواهید داشت.

نظرات
پربازدیدترین خبرها