اکتیویژن بخش داستانی Call of Duty Modern Warfare III را دچار تحول شدیدی می‌کند

اکتیویژن بالاخره دست به تغییر سیستم مراحل خطی بخش داستانی call of duty می‌زند.

شناسه خبر: ۳۶۹۱۰۱
اکتیویژن بخش داستانی Call of Duty Modern Warfare III را دچار تحول شدیدی می‌کند

راهنماتو - حالا که Call of Duty: Modern Warfare III به طور رسمی معرفی شده، اکتیویژن اطلاعات بیشتری رو در مورد حالت های مختلف و موارد جدیدی که به این بازی اضافه شدن رو با طرفدارای این سری در میون گذاشته. و یکی از تغییرات بزرگی که این بازی شامل حالش شده اینه که بیشتر مراحل بخش داستانی این بازی دیگه به صورت خطی نیستند. اما این ماموریت‌ها چی هستن و چگونه کار می‌کنند؟ در ادامه به اطلاعاتی که در مورد این نوع جدید از مراحل بخش داستانی منتشر شدن میپردازیم.

ماموریت‌های Open-Combat چی هستن؟

به گزارش راهنماتو، علاوه بر ماموریت‌های سینمایی، خطی و متمرکزی که طرفداران به اونا عادت کردن و انتظارشو دارن، Modern Warfare III دارای ماموریت‌های Open-Combatای است که به بازیکنان آزادی عمل بیشتری رو میدن. اکتیویژن در بلاگ مرتبط با این بازی نوشته که بازیکن‌ها برای طی کردن این مراحل انتخاب های بیشتری دارن تا اینکه فقط در یک روند خطی مراحل رو به پایان برسونن.

به عنوان مثال، اگر از رویارویی با موج عظیمی از دشمنانتونو ندارین و دوست دارین مراحل این بازی رو در نقش Sam Fisher افسانه‌ای تموم کنین، میتونین در تاریکی شب در دل سایه‌ها به سمت هدفتون حرکت کنین، همچنین با استفاده از عینک‌های دید در شب و اسلحه‌های صداخفه‌کن دار؛ وظایف خودتون رو بدون اینکه دشمنانتان حتی بفهمن که شما اونجا بودین، مراحل رو تموم کنین. ولی اگر در همین حین اشتباهی از شما سر بزنه و دشمناتون متوجه حضورتون بشن؛ میشه گفت که دیگه باید زره جنگیتونو تنتون کنین و آماده مبارزه با خیل عظیمی از دشمنانتون باشین.

وسایل نقلیه و تجهیزات

ماموریت‌های اوپن کامبت Modern Warfare III شامل تعدادی وسیله نقلیه است که بازیکنان می‌تونن از اونها استفاده کنن. به علاوه، انواع تجهیزات تاکتیکی و مرگبار زیادی هم در دسترس خواهند بود، و بازیکنان می‌تونن با توجه به استایل بازی خودشون، تجهیزات مورد نیازشونو انتخاب کنن.

زوایای متعدد

درباره فضای قابل بازی در ماموریت‌های اوپن کامبت، اکتیویژن اعلام کرده که یک "دید گسترده" برای این ماموریت‌ها وجود خواهد داشت و این به بازیکنان اجازه می‌ده که به اهداف خود به روش‌های مختلفی نزدیک بشن. "شما واقعا می‌تونید طوری بازی کنین که دوست دارید، و ماموریت‌های اوپن کامبت این آزادی عمل رو به شما می‌دهند."

جایگزین ماموریت‌های سنتی و خطی نمی‌شوند

دیوید اسون، کارگردان خلاق بخش داستانی، در یک مصاحبه با Xbox گفت که ماموریت‌های شناخته‌شده Call of Duty هنوز هم در Modern Warfare III وجود دارن. این ماموریت‌های اوپن کامبت جایگزین آن‌ها نخواهند شد.

اسون گفت:

کمپین‌های Call of Duty برای این ماموریت‌های حماسی، سینمایی و داستان‌سرایی قوی شناخته می‌شوند که تماشاگران رو به یک سفر هیجان‌انگیز می‌برند و Modern Warfare III همه اینها را دارد. اما ما همچنین ماموریت‌های باز کامبت را اضافه کرده‌ایم که به شما فرصتی بده که اهداف یک ماموریت را با خواست خود و شیوه خودتان انجام دهید.

این ماموریت‌ها ماموریت‌های فرعی نیستن، بلکه ماموریت های داستان اصلی رو با داستان تنظیم می‌کنن و به شما گزینه‌های بیشتری از همیشه ارائه می‌دهند. همچنین این استودیو در ادامه گفت:

اگر بخواهید میتونید به طور کاملا مخفی کارانه از از یک مرحله عبور کنین. همچنین در این ماموریت‌های اوپن کامبت، وسایل نقلیه، جعبه‌های مخفی و سلاح هایی وجود دارن که برخی از آن‌ها شامل پاداش‌های مثل Killstreak که ما در اینجا، آنهارو Armaments می نامیم، چرا که برای کسب اونا نیازی به کشتن نیست.

Modern Warfare III در تاریخ 10 نوامبر عرضه میشه و یک بتای چندنفره قبل از عرضه آن قراره برگزار بشه. کمپین یا بخش داستانی این بازی برای افرادی که این بازی رو پیش‌خرید کردن، یک هفته زودتر از عرضه بازی قابل بازی خواهد بود.

نظرات
پربازدیدترین خبرها