ستاره های مشهور سینما عاشق کدام گیم ها هستند؟

مشهورترین سلبریتی‌ها از علاقه خود به بازی های ویدیویی صحبت کردند.

شناسه خبر: ۳۶۹۱۹۵
ستاره های مشهور سینما عاشق کدام گیم ها هستند؟

راهنماتو - زمانی گیمینگ بیشتر یک سرگرمی برای خرخون‌ها محسوب میشد اما میشه گفت با مروز زمان این وضعیت تغییر کرده و حالا تبدیل به یکی از محبوب‌ترین و پرطرفدارترین تفریح‌ها بدون توجه به سن مخاطبش محسوب میشه. حتی مشهورترین سلبریتی‌ها هم حالا علاقشونو نسبتا به این پدیده ابراز کردن و خیلی از آنها ابایی از اعتراف به گیمر بودن خودشون ندارن. خیلی از سلبریتی‌ها ساعت های زیادی رو صرف بازی کردن میکنن بدون اینکه تعصب خاصی روی ژانر به خصوصی داشته باشن. بعضی هاشون عاشق بازی‌های نقش‌آفرینی عمیق و پیچیده هستن، در حالی که عده دیگه فقط از بازی‌های تیراندازی اول شخص ساده‌تر لذت می‌برن.

به هر حال، ابراز اینکه آنها هم با توجه به زندگی شلوغی که دارن همچنان زمانی رو برای بازی کردن عناوین مورد علاقشون میزارن، باعث شده که عده زیادی از طرفداراشون احساس نزدیکی بیشتری با آنها کنن. بسیاری از سلبریتی‌ها هم در مصاحبه هایی که انجام دادن در مورد بازی های مورد علاقشون صحبت میکنن که به طور غیرمستقیم باعث میشه کسایی که اون بازی هارو تابحال امتحان نکردن، یک شانسی به تجربه اون بازی‌ها بدن. در دنیای امروزی، بازی‌های ویدیویی تونستن جایگاه خودشونو به عنوان یک سرگرمی جذاب و همه گیر ثابت کنن و در کنار اون به سایر زمینه‌هایی مانند کتاب‌ها، تلویزیون، فیلم‌ها و سایر موارد مشابه گسترش یافتن.

با راهنماتو همراه باشین تا باهم به این ستاره های سینما که گیمر هم هستند بپردازیم:

Robin Williams اسم شاهزاده سری بازی های Legend of Zelda را روی دختر خود گذاشت.

a1

رابین ویلیامز انسانی با ارزش بود، با فهم و تامل‌هایش که اون رو به عنوان یکی از محبوب‌ترین بازیگران تمام دوران تبدیل کرده. سبک طنز و تفکر او تونست او رو تبدیل به شخصیت محبوبی در میان تمام قشر های جامعه کنه، و همچنین قبول نقش هایی که در آن میتونست نقش پدر دلسوزی رو بازی کنه به محبوبیت روزافزون این بازیگر کمک کنه. درگذشت ناگهانی او از این دنیا برای بسیاری شوکه کننده بود، به طوری که درک اینکه چه شخصیت دوست داشتنی‌ای از میان ما رفته بود برای همگان سخت بود.

این بازیگر به شدت علاقمند به بازی های ویدیویی بود؛ به خصوص به سری The Legend of Zelda. در حدی که او دختر خودش رو به نام شخصیتی در این سری نام‌گذاری کرده، کافیه که میزان عشق و احترام این مرد به سری ماجراجویی‌های مخصوص نینتندو رو نشون بده و متاسفانه این مرد شگفت‌انگیز هرگز فرصتی برای تجربه جادوی بازی Breath of the Wild رو نداشت. با توجه به اینکه این مرد چقدر شگفت‌انگیز بود، خیلی راحته متوجه بشیم چرا این مرد برگ از بازی های آروم و چیل نینتندو خوشش میومد.

Dwayne "The Rock" Johnson طرفدار دوآتیشه Mortal Kombat است.

a2

کاملا منطقیه که متوجه بشیم ژانر مورد علاقه این ستاره هالیود بازی های مبارزه‌ای باشه. با توجه به وضعیت افسانه‌ای او در WWE و فیلم های اکشن متعددی که در آن نقش اصلی رو ایفا می‌کنه به طوری که اجازه میده مشت هاش جای خودش حرف بزنن.

مورتال کمبات اصلی در سال 1992 منتشر شد و به دلیل خشونت بازی، به ویژه در حین حرکات Fatality، انتقادهای زیادی رو به دنبال داشت. با این حال، این بازی تونست به موفقیتی خارق العاده دست پیدا کنه و به یکی از پرطرفدارترین مجموعه‌های مبارزه‌ای امروزی تبدیل بشه. دواین جانسون همچنین اعلام کرده که به بازی Rampage، که یک بازی اکشن آرکید از سال 1986 از همان استودیویی که مورتال کومبات توسعه داده شد، علاقه‌مند است.

Tom Holland عاشق بازی Uncharted 4 است.

a2

تام هالند بازیگر نقش اصلی اسپایدرمن اعلام کرده که بازی مورد علاقهٔ او Uncharted 4 است، که میشه گفت شاید به همین دلیل تونست نقش اصلی این سری یعنی نیتان دریک رو در فیلم Uncharted بازی کنه. حقیقت اینه که شاید هالند فقط ادعا کرده که این بازی رو دوست که بتونه نقش دریک رو بازی کنه ولی خب بازم بدون شک این انتخاب عجیبی نیست، زیرا این بازی یکی از بهترین بازی‌های ماجراجویی و اکشن برای پلی‌استیشن 4 بود. فیلمی که به نظر خیلی از طرفدارای این بازی نسبتا ضعیف و کاملا خارج از انتظارات ظاهر شد.

این بازیگر انگلیسی علاوه بر این بازی، یک بازی دیگه از سونی یعنی The Last of Us رو هم در میان بازی های مورد علاقهٔ خودش قرار داده، همچنین گفته علاقه به بازی Skyrim از استودیو Bethesda دارد.

Matthew Perry طرفدار بزرگ فرنچایز Fallout است.

a4

اگرچه این بازیگر به خاطر نقشش در مجموعه Friends به شهرت جهانی رسید؛ باید در نظر داشته باشیم که او همچنین تونست صداپیشگی شخصیت Benny در بازی Fallout: New Vegas از سال 2010 رو به عهده بگیره، البته این بعد از این که او اعلام کرد یک طرفدار دیوونه وار سری بازی های Fallout عه.

پری در شوی تلویزیونی Ellen اعلام کرد که او به قدری Fallout 3 رو بازی می‌کرد که شروع به توسعهٔ سندرم تونل کارپال کرد و مجبور به مراجعه به دکتر شد (به عبارتی اونقد این بازی رو بازی میکرد تا دستهاش بی حس می‌شدن). پری همچنین در همین برنامه یک نسخه از بازی Fallout را به Ellen هدیه داد که در نهایت منجر به نقشش در Fallout: New Vegas شد.

Zachary Levi عاشق بازی‌های تیراندازی اول شخص مانند Call of Duty و Destiny است.

a5

احتمالاً عجیب نیست که بدونیم زاکری لویی یک گیمره، زیرا نقش‌های بزرگی در پروژه‌هایی مثل Chuck داشته. لویی در نقش یک گیمر به تمام معنا که حالا تبدیل به یک مامور مخفی شده با نام Chuck بازی کرد، که همچنین بعد از مدتی نقش اصلی فیلم Shazam از سال 2019 رو هم بازی میکنه.

اگرچه لویی از بازی‌های تیراندازی اول شخص مانند Call of Duty و سری Destiny خوشش میاد، اما او همچنین وقت خودش رو به بازی‌هایی مانند Battlefield و بازی شوتر سوم شخص Gears of War اختصاص داده. این‌ها همگی نشون میدن که او یک گیمر واقعیه و با کارکتر شوخ‌طبع و خمده داری که داره امیدواریم که بتونه در پروژه‌های مرتبط با بازی در آینده ظاهر بشه.

Vin Diesel عاشق گشتن در بازی های Dungeons & Dragons و همچنین تیراندازی در Call of Duty است.

a6

شاید باورتون نشه ولی وین دیزل رو میشه یکی از گیمر های نرد(Nerd) دنیای سینما دونست، چون که او اصلا از ابزار علاقش به بازی های Dungeons & Dragons ابایی نداره. او همچنین یک بازیکن مخلص بازی‌های ویدیویی است و از تمام ژانرها از MMO تا RTS و شوتر های اول شخص مثل Call of Duty لذت می‌بره.

او به قدری به توسعه بازی‌های با کیفیت اهمیت می‌ده که شرکت توگون استودیو رو تأسیس کرد، که در انتشار بازی پرطرفدار The Chronicles of Riddick: Escape from Butcher Bay کمک کرد، یعنی یکی از بهترین و بهترین بازی‌های منتشر شده برای Xbox اصلی.

Daniel Craig از بازی‌های Grand Theft Auto لذت می‌برد و عاشق داستان‌سرایی فوق‌العاده Halo است.

a7

کی گفته بازی کردن فقط برای بچه‌هاست و دیگه جذاب نیست وقتی که حتی جیمز باند هم‌ به عنوان یک گیمر شناخته می‌شه. کریگ به تعدادی از بازی‌های Grand Theft Auto علاقه دارد، به ویژه Vice City که به گفته خودش بازی مورد علاقه خودش در این سریه، اما او همچنین گفته که فقط میتونه به مدت کوتاهی این بازی های رو بازی کنه چرا که حس ناخوشایندی به سراغش میاد.

همچنین او از بازی‌هایی با داستان‌های طولانی لذت می‌بره و Halo رو به عنوان یک نمونه عالی از نحوه‌ای که بازی‌ها می‌تونن داستان‌های طولانی، پیچیده و داستان‌محور رو تعریف کنند، معرفی کرد.

Henry Cavil بازی World of Warcraft را بازی می‌کند و همچنین Witcher است.

a8

کاویل به کرات گفته که طرفدار بازی World of Warcraft بوده و زمانی نزدیک بوده که نقش سوپرمن در سری فیلم های زک اسنایدر رو به خاطر این بازی از دست بده. او به دلیل اینکه بارها گفته که اصطلاحا یک پی سی گیمر هست، تونسته خیلی راحت خودشو در دل خیلی‌ها جا کنه.

همچنین نقش گرالت رو در سریال Witcher نتفلیکس ایفا می‌کنه، و معلومه که خودشو قبلا به طور کامل برای این نقش آماده کرده بود چرا که با نویسندگان این سریال سر مسئله‌ای که او اعتقاد داشت که نویستدگان این سریال با سورس متریال این داستان آشنا نیستن مخالف شدیدی داشت.

Samuel L. Jackson از بازی‌های کلاسیک لذت می‌برد.

a9

ساموئل ال جکسون در مجموعه Grand Theft Auto نقش افسر Tenpenny منفور رو بازی می‌کرد؛ شخصیتی که در دوران بچگی خیلی از ماها مورد خشم و نفرت قرار گرفته بود، البته در سری GTA: San Andreas. واقعاً او در میان بازیگرانی که گیمر هم هستند مثل یک جواهره که در سال‌های کلاسیک این صنعت از بازی‌های مثل Pong لذت می‌برد.

عشق او به بازی‌های ویدیویی بسیار شناخته شده است و به عنوان یک شخصیت محبوب، گیمرها با آغوش باز از اینکه او رو یکی از خودشون بدونن استقبال میکنن.

Jack Black عاشق Red Dead Redemption 2 است.

a10

طی اخبار نه چندان غافل گیر کننده معلوم شده که جک بلک بازیگر بزرگیه که عشقشو به بازی‌های ویدیویی پنهان نکرده. او در گذشته نقش Eddie Riggs رو در بازی کمتر شناخته شده ولی فوق العاده Brutal Legend بازی کرده. او همچنین گفته که یکی از موفق‌ترین دستاوردهای خودش رو به پایان رساندن بازی Project Gotham Racing میدونه، که یک بازی معروف مسابقه‌ایه که در دوران Xbox اصلی منتشر شد.

او همچنین در سال 2018، یک کانال YouTube به نام JablinskiGames ایجاد کرد و سابقه بازی بازی‌های قدیمی آرکید و Minecraft رو در کنار PewDiePie داشته.علاقه او به Red Dead Redemption 2 به حدیه که حتی برای این عشق به این بازی یک آهنگ هم خونده، که در اون به صراحت این بازی رو یکی از داستان‌های شکسپیری در تاریخ بازی‌ها توصیف کرده.

نظرات
پربازدیدترین خبرها