دیدنی ترین فیلم های عاشقانه کره ای را از دست ندهید

در ادامه با معرفی بهترین فیلم عاشقانه کره ای با راهنماتو همراه باشید.

شناسه خبر: ۳۶۹۳۲۸
دیدنی ترین فیلم های عاشقانه کره ای را از دست ندهید

راهنماتو- تماشای یک فیلم عاشقانه خوب چیزی است که می تواند خاطرات یک عشق قدیمی را زنده کند و یا گرما و اعتماد را به رابطه فعلی شما برگرداند. وقتی صحبت از فیلم های عاشقانه کره ای می شود، می توان انتظار داشت که تمام این احساسات چند برابر شوند.

به گزارش راهنماتو، فیلم های رمانتیک کره ای با لحظات ناب، داستان های زیبا و فیلمبرداری استثناییشان جهان را به تسخیر خود در آورده اند و می توان گفت ژانر عاشقانه یکی از محبوب ترین ژانرها در میان فیلم های کره ای است. در ادامه با معرفی بهترین فیلم عاشقانه کره ای با راهنماتو همراه باشید:

1- فرصتی برای به یاد آوردن 2004 - A Moment to Remember

کارگردان: لی جه هان

بازیگران: سون یه جین، جونگ وو سونگ، جانگ هاک بائک و سون جین لی

امتیاز آی‌ام‌دی‌بی: 8.1 از 10

ژانر: درام، رمانتیک

خلاصه داستان: در ابتدای فیلم با شخصیت‌های اصلی داستان یعنی زنی به نام سو جین و مردی به نام چول سو آشنا می شویم. در این فیلم دیدار اتفاقی آن‌ها و به دنبال آن ملاقات بعدی علی‌رغم تفاوت در موقعیت اجتماعی که باید آنها را از هم دور نگه می داشت را شاهد هستیم. این فیلم از سوی بسیاری از منتقدان مورد تحسین قرار گرفت و توانست نمرات بسیار خوبی را دریافت کند.

فرصتی برای به یاد آوردن 2004

2- با تو بودن 2018 - Be With You

کارگردان: لی جانگ-هون

بازیگران: سو جی سوب، سون یه-جین

امتیاز آی‌ام‌دی‌بی:7.7 از 10

ژانر: درام، عاشقانه، فانتزی

خلاصه داستان: پیش از اینکه همسر وو جین، جان خود را از دست بدهد، به او می گوید یک سال بعد در یک روز بارانی دوباره بازمی گردد و با او ملاقات می کند. او به قول خود عمل می کند و دوباره به دیدار همسر و پسرش می آید. اما به طور باورنکردی هیچ چیزی را به خاطر نمی آورد. این فیلم در گیشه بسیار موفق عمل کرد و توانست یک جایزه در جشنواره فیلم جزیره فارو کسب کند و نامزد دریافت یک جایزه بکسانگ شود.

با تو بودن 2018

3- تصمیم جدایی 2022- Decision to Leave

کارگردان: پارک چان-ووک

بازیگران: تانگ وی، پارک هه ایل

امتیاز آی‌ام‌دی‌بی: 7.3 از 10

ژانر: درام، عاشقانه، جنایی

خلاصه داستان: داستان فیلم مانند اکثر آثار جنایی با وقوع یک قتل آغاز می‌شود و یک پرونده قتل با تنها مظنونش که یک دختر مهاجر چینی است، به بهترین کارآگاه شهر سپرده می شود. همین موضوع نقطه شروعی برای علاقمند شدن به دختر می شود. او در تصوراتش دختر را بی گناه می بیند و تمایل دارد قطعات پازل را به گونه ای بچیند تا سرنخی برای اثبات بی‌گناهی دخترک بیابد. از این فیلم به عنوان یکی از بهترین آثار سینمایی کره یاد می شود. به طوری که توانست در جشنواره کن جایزه بهترین کارگردانی را بدست آورد و کاندیدای دریافت نخل طلا در این جشنواره شود.

تصمیم جدایی 2022

4- دختر قرن بیستم 2022 - th Century Girl20

کارگردان: وو-ری بنگ

بازیگران: سونگ-وو اونگ، Woo-Seok Byeon ، هان هیو-جو و کیم یو‌-جونگ

امتیاز آی‌ام‌دی‌بی: 7.3 از 10

ژانر: درام، عاشقانه

خلاصه داستان: این فیلم زندگی دختری 17 ساله به نام بو-را در سال 1990 میلادی را روایت می کند. دوست این دختر یعنی یئون دو به همکلاسیشان هیون جین که پسری جذاب و خوش برخورد است، علاقمند است. یئون دو از بو-را می خواهد که درباره این پسر تحقیق کند. اما بو-را در حین تحقیق درباره هیون جین عاشق او می شود.

دختر قرن بیستم 2022

5- عشق الهی 2004- Love So Divine

کارگردان: Heo In-Moo

بازیگران: Ha Ji-Won ، Kwon Sang-Woo ، Kim In-Kwon و Kim In-Mun

امتیاز آی‌ام‌دی‌بی: 7.2 از 10

ژانر: کمدی، عاشقانه، درام

خلاصه داستان: کیم کیو شیک جوان کوشایی است که برای رسیدن به اهدافش از هیچ تلاشی دریغ نمی کند. او به عنوان یک کشیش کاتولیک به خداوند خدمت می کند. کیم به کلیسایی در یکی از دهکده های دور افتاده منتقل می شود و در آنجا با خواهر زاده کشیش مسئول کلیسا آشنا می شود. او اکنون باید بین عشق و دینش یکی را انتخاب کند.

عشق الهی 2004

6- روی موج عشق تنظیمش کن 2019 - Tune in for Love

کارگردان: Ji-woo Jung

بازیگران: Kim Go-eun ، Jung Hae-In ، Kim Go-eun

امتیاز آی‌ام‌دی‌بی: 7.1 از 10

ژانر: درام، عاشقانه

خلاصه داستان: یک بزهکار جوان به نام جانگ ها این پس از آزادی از زندان در یک نانوایی مشغول به کار می شود. صاحب نانوایی در ابتدا به سختی با استخدام او موافقت می کند. اما به آرامی رابطه عاشقانه ای میان آن دو شکل می گیرد، تا زمانی که جانگ ها این به خدمت سربازی می رود.

روی موج عشق تنظیمش کن 2019

7- عروس کوچک من 2004 - My Little Bride

کارگردان: کیم هو جون

بازیگران: مون گیون یانگ، کیم ره-وون

امتیاز آی‌ام‌دی‌بی: 7.1 از 10

ژانر: کمدی، درام، عاشقانه

خلاصه داستان: بو ای یون دختری دبیرستانی است که عاشق جونگ وو، ستاره ی تیم بیس بال مدرسه شده است. اما برخلاف علاقه اش، مجبور می شود با سانگ مین که پدربزرگ هایشان قول ازدواج آنها را به یکدیگر داده اند، ازدواج کند. او پس از ازدواج نیز وانمود می کند همسری ندارد و به رابطه پنهانی خود با جونگ وو ادامه می دهد.

عروس کوچک من 2004

8- در روز عروسی تو 2018 - On Your Wedding Day

کارگردان: لی سوک گون

بازیگران: پارک بو یونگ، کیم یونگ کوانگ

امتیاز آی‌ام‌دی‌بی: 7 از 10

ژانر: عاشقانه، کمدی

خلاصه داستان: داستان این فیلم درباره‌ی پسری است که به مراسم ازدواج یکی از دوستان دانشگاهش دعوت می شود. اما در مجلس عروسی متوجه می شود که عروس، اولین عشق اوست که در دبیرستان با هم آشنا شده بودند. این فیلم یک ملودارم عاشقانه است و توانست به موفقیت خوبی در گیشه دست پیدا کند. همچنین با حضور در جشنواره های مختلفی همچون اژدهای آبی، جشنواره فیلم کره، جشنواره فیلم نیومکزیکو جایزه بهترین فیلم درام و عاشقانه و همچنین کارگردانی را نیز به دست آورد.

 در روز عروسی تو 2018

نظرات
پربازدیدترین خبرها