این سیستم جدید بهتون اجازه میده بفهمین چندتا Apex Packs در Apex Legends باز کردین

باز کردن پک ها تبدیل شده به یکی از جذاب ترین بخش های Apex Legends به خاطر همین هم سیستم جدیدی براتون تعداد پک هایی که تابحال باز کردین رو میشماره.

شناسه خبر: ۳۷۹۵۱۹
این سیستم جدید بهتون اجازه میده بفهمین چندتا Apex Packs در Apex Legends باز کردین

راهنماتو- میشه گفت جذاب ترین واحد پولی که توی Apex Legends وجود داره Heirloom Shards هستش و خیلی از گیمرهای این بازی با باز کردن Apex Packs به دنبال کسب Heirloom Shards هستن، به همین خاطر هم خیلی ها دوست دارن بدونن از وقتی بازی رو شروع کردن تابحال چندتا پک باز کردن، به همین خاطر یک طرفدار این بازی سیستم جدیدی رو مختص این مورد طراحی کرده.

به گزارش راهنماتو ،در Apex Legends، امکان نداره که گیمرها 500تا از این پک هارو باز کنن و نتونن Heirloom Shards بگیرن. (مگر اینکه همه‌ی ست‌های Heirloom رو داشته باشن). Respawn این سیستم رو به تازگی پیاده‌سازی کردن تا دیگه از باز کردن پک‌های بی‌شمار و نگرفتن شارد جلوگیری کنن.

اما احتمالاً خود شما بعد از این چندسالی که از زمان عرضه بازی میگذره و خدا میدونه تعداد ساعت هایی که بازی کردین تا الان آمار تعداد پک هایی که باز کردین رو از دست دادین. برای بررسی اینکه تا به حال چقدر بدشانسی آوردین و چقدر فاصله از 500 شارد Heirloom دارین، می‌تونین از این ردیاب Apex pack استفاده کنید.

چندتا Apex Pack تابحال باز کردم؟

شروع کردن با ردیاب Apex Pack برای پیدا کردن تعداد پک‌هایی که تا به حال باز کردین کار آسون ولی زمان‌بری قراره باشه:

اول، باید اطلاعات پایه مثل سطح حساب کاربری خود، اینکه آیا حساب Prime Gaming خود رو بهش متصل کردین یا نه رو وارد کنید.

ترتیبش زیاد مهم نیست، سطح خود رو در هر فصل تا الان در Apex Legends وارد کنید و فصولی که از آنها عبور کردین رو خالی بزارین.

اگر از سطح حساب کاربری خود در Apex اطمینان ندارین، می‌توانید تا سطح 100 در لابی اونو ببینین یا همچنین می‌تونید اطلاعات مربوط به حسابتونو به طور کامل از اینجا پیدا کنین.

ردیاب Apex Pack

ردیاب Apex pack به شما این امکان رو می‌ده که همه چیز از سطحی که تا پایان فصل در پایان هر فصل در Battle Pass داشتین تا هر Daily Tressure Packای که برای کوئست‌ها دریافت کردین، رو وارد کنین.

اینطوری شما میتونین اطلاعات کامل مرتبط با حساب Apexتونو خیلی راحت بدست بیارین و از ریزجزییات بازی با هر Legend آگاه بشین.

نکات مرتبط با این ماشین‌حساب Apex

مأموریت‌های Apex Legends به شما مجموعاً 45تا Tressure Pack به صورت روزانه می‌دهند. همچنین می‌تونید تعدادی از آنها رو که در طول هر کوئست کسب کردین رو در ماشین حساب ردیاب پک وارد کنین.

سرانجام، دو قسمت ورودی آخر ممکنه برای برخی از افراد یکم گیج کننده باشن: پک‌های خریداری شده و پک‌های اشتباه + پک‌های متفرقه. برای بسیاری از افراد، هر دوی اینها اگر هیچ پکی رو نخریدین یا اگر Respawn پکها رو به عنوان یک اشتباه جبران نکرده باشه، صفر خواهند بود.

اگر پک‌ها رو خریدین، ممکنه لازم باشه تا از روی تاریخ خرید خودتون تعداد این پک هایی که خریدین رو باهم جمع کنین.

به این ترتیب با داشتن تمام آمار خود، می‌تونید پیشرفت Heirloom خودتون رو مشاهده کنید. طی گزارش دریافتی از این ماشین‎‌حساب شما به تمامی ریزجزییاتی که در مورد Hairloom Shards هستن دسترسی خواهی داشت.

چطوری میتونم پک های بیشتری در Apex Legends بگیرم؟

ساده‌ترین راه برای کسب پک‌های Apex، بازی کردن و ارتقای سطح در Apex Legends است. بین سطوح 2 تا 20، شما یک پک دریافت می‌کنید. این تغییر به یک پک به ازای هر 2 سطح بین سطح 22 و 300 تبدیل می‌شه. در آخر هم، از سطح 305 تا 500و به بالاتر، هر 5 سطح یک پک دریافت می‌کنید.

اگر دوست دارین راه سریع تری برای کسب پکت‌های Apex داشته باشید، باید بگم که باید سر کیسه رو شل کنین و اونهارو از فروشگاه بازی با دریافت سکه‌های Apex خریداری کنین. یک پک Apex تقریباً 1 دلار قیمت داره. بنابراین، خرید 1000 سکه Apex به شما 10 پک Apex خواهد داد.

نظرات
پربازدیدترین خبرها