Mastery Chart: راه پرطرفدار و جدیدی برای ارزیابی بازیتون در League of Legends

بازی League of Legends با تعداد بالای گیمرهایی که بازیش میکنن تونسته نقش موثر در اتفاقات مئاثر داشته باشه و توجهات رو به خودش جلب کنه.

شناسه خبر: ۳۷۹۵۲۹
Mastery Chart: راه پرطرفدار و جدیدی برای ارزیابی بازیتون در League of Legends

راهنماتو- دوباره خبری از League of Legends رسید و ترند جدیدی که گیمراهای این بازی با خودشون آوردن، در این ترند جدید بازیکنای این بازی Mastery Chart های خودشون که شامل هیروهایی میشه که بهترین عملکرد رو باهاشون داشتن میشه رو به رخ همدیگه میکشن . در ادامه قصد داریم بهتون آموزش بدیم که شما چطوری میتونین Mastery chart مربوط به حساب خودتونو پیدا کنین و همچنین از این غافله عقب نیوفتین.

به گزارش راهنماتو، League of Legends از اون دسته بازی هاست خیلی راحت بدون اینکه متوجه بشین میتونین ساعت‌ها بازیش کنین.چه از بازی با دوستان گرفته تا تلاش برای رنک‌آپ شدن تنها در بازی‌های رنک، این بازی همیشه بازیکنای متعهدی داشته که سال‌ها با این بازی همراه بودن.

میتونه براتون خیلی جذاب و مایه افتخار باشه که بدونین چقد زمان با هر هیرو گذروندین و طی سال‌ها بازیتون چقد پیشرفت داشته و اگرچه نسخه کلاینت خود بازی تمام این موارد رو در خودش ضبط میکنه ولی شما خیلی راحت در یکجا میتونین این اطلاعات رو کسب کنین.

برای کسایی که دوس دارن روند پیشرفت بازیشونو در یک تصویر ببینن و جلو دوستاشون پزشو بدن، در ادامه بهتون یاد میدیم که چطوری Mastery Chart خودتونو پیدا کنین.

کجا می‌تونید Mastery Chart یا نمودار مهارتی LoL خودتون رو پیدا کنین؟

با توجه به تعداد زیادی از هیروهای مختلف در League of Legends، که هر کدومشون سبک . استایل به خصوص خودشونو دارن، معمولاً افراد بر اساس تعداد هیروهایی که یاد دارن باهاشون بازی کنن و اینکه چقد خوب میتونن با اون هیروها بازی کنن ارزیابی میشن.

حالا شما می‌تونین تو این بازی همه فن حریف باشین و بتونین با چندتا هیرو در نقش های مختلف بازی کنین و یا نه به عنوان یک گیمر کژوال فقط دو سه تا هیرو رو میتونین باهاشون بازی کنین و دوست دارید بدونین با همین چند هیرو بازیتون در چه حدی هستش، این نمودار مهارتی تاریخچه کامل شما رو به عنوان یک بازیکن نشون می‌ده.

با رفتن به سایتی به نام MasteryChart ، می‌تونید نام summoner خود یا نام summoner هر کس دیگری رو وارد کنید و نگاهی به هیروهایی که بیشتر بازی کردن رو بندازین. برای برخی افراد، این نمودارها یکمی بالا پایین خاصی دارن.

mastery12

با وارد کردن آیدیتون در این سایت، به این صورت شمارو از عملکرد و بیشترین هیروهایی که باهاشون بازی کردین آگاه میکنه.

افرادی که تقریباً به عنوان یک نقشی بازی می‌کنن، اکثر بخش‌های نمودار خودشون رو به تصویر یک هیرو اختصاص دادن، جوری که واسشون یک نشان افتخار محسوب میشه.

حتی توسعه‌دهندگان Riot هم در این ترند شرکت کردن! هنوز اخباری در مورد اینکه آیا چنین چیزی به بخش کلاینت League of Legends اضافه میشه یا نه وجود نداره، اما در حال حاضر، این ترند از طرف طرفداران با استقبال وسیعی و قابل‌توجهی از جامعه LoL روبه‌رو شده.

معلومه که این ترند در جامعه LoL به صورت همه‌گیر پخش شده، به حدی که دسترسی به سایت نمودار مهارتی در برخی اوقات سخت میشه که اونم میشه دلیلشو تعداد زیادی از کاربران جدید دونست. همچنین برای سایت سخته که این تناسب رو حفظ کنه. توسعه‌دهندگان این سایت از این مشکلات آگاهن و در صفحه‌ی اصلی سایت به منظور بهبود سرورها، دست کمک به سمت طرفدارای این سایت دراز کردن.

نظرات
پربازدیدترین خبرها