راهنمایی برای بهترین شخصیت Valorant

اگر شما هم به دنبال بهترکردن بازیتون هستین، ما در این مقاله به بهترین کارکتر Valorant میپردازیم و در مورد نقاط قوتش صحبت میکنیم.

شناسه خبر: ۳۷۹۶۳۱
راهنمایی برای بهترین شخصیت Valorant

راهنماتو- جت(Jett)،کارکتر کره‌ای Valorant که به چشم خیلی‌ها نه تنها بهترین شخصیت حاضر تو بازیه بلکه برای هر موقعیتی هم خیلی راحت میتونه نقش آچار فرانسه رو بازی کنه. اگر شما دوست دارید در کنار مهارتتون در بازی، از خلاقیتتون هم به سبک مهاجم طوری استفاده کنین؛ میشه گفت جت بهترین انتخاب میتونه برای شما باشه. در ادامه و در قالب یک راهنمای کامل برای این شخصیت قصد داریم که بهتون تمام رمز و راز بازی با این کارکتر و یه جورایی فن کوزه‌گری بازی باهاش رو یاد بدیم.

به گزارش راهنماتو، کلا تمام ابیلیتی های جت بر مبنای یک اصل ساخته شدن: چابکی. اینکه او میتونه خیلی راحت شروع به مبارزه با حریفاش بکنه و خیلی سریع و وقتی که متوجه بشه باید فرار به قرار ترجیح بده، خیلی راحت خودش رو بیرون بکشه. هیچ کاراکتر دیگه‌ای به اندازه جت تو استفاده از ابیلیتی‌هاش اینقد چابک نیست. ولی فقط چابک بودنش در بازی کافی نیست که بردشو قطعی کنه؛ پس چه چیز دیگه‌ای تونسته اینقد این ایجنت رو موفق و قوی کنه؟ در ادامه تمامی این موارد رو درباره شخصیت بادسوار Valorant مرور میکنیم.

توانایی یا Ability های Jett

best-val-agent-guide1

به طور آشکار، توانمندی‌های جت سبک مبارزه‌ای "بزن در رو"ای دارن. دقیقا شبیه به باد جت میتونه خیلی راحت تو چشم به هم زدنی چند دور دور حریفش بزنه بدون اینکه بفهمن، حالا بیاین یک نگاهی به این دوئلیست محبوب بندازیم:

  • توانایی یا ابیلیتی اول - گلوله ابری یا Cloudburst (200 اعتبار): به طور فوری یک گوله‌ای رو پرتاب کنین که به محض تماس با سطح به یک ابر کوتاه برای مسدود کردن دید تبدیل شده و روی سطح میشینه. تازه میتونین با نگه داشتن دکمه مربوطه بهش جهت موقع پرتاب بدین. این دود به مدت 4.5 ثانیه باقی می‌مونه.
  • توانایی یا ابیلیتی دوم - ارتقا یا Updraft (150 اعتبار): جت یک پرش بلند روبه بالا میزنه.
  • توانایی مخصوص(Signature) - بادبادک یا Tailwind(1 بار رایگان، شارژ دوباره با 2تا کیل): جت به سمتی که در حال حرکته دش میزنه. اگر جت در حالت ثابت قرار داره، او به جلو پرتاب می‌شه.
  • توانایی قدرتی یا به قول بچه های امروز "اولت" (Ultimate) - طوفان تیغه‌ای یا Blade Storm (7 امتیاز): مجموعه‌ای از چاقوهای پرتابی با دقت بالا که سمت دشمناتون پرتاب میکنین. برای پرتاب چاقوی تکی به هدف خود کلیک کنید. برای پرتاب همزمان همه چاقوهای باقی‌مونده به هدف خود، کلیک راست کنید.

جت دوتا ابیلیتی حرکتی هم داره که یکیش میتونه تقریبا تو هوا معلقش کنه، و یکی دیگه هم که متونین موقع اولت تفنگتونو دوباره بکشین.

چطوری با Jett بازی کنیم؟

بازی با جت بیشتر با Cloudburst و Updraft عه، که با ترکیب این دو توانمندی، او رو به یک شخصیت خیلی قوی تبدیل میکنه. به علت محدود بودن تعداد دفعاتی که میتونین از ابیلیتی های جت استفاده کنین، بنابراین شما باید به طور خیلی "باهوشانه" از هر توانمندی استفاده کنین.

اگر خیلی اهل زدن به دل دشمنین، ترکیب Updraft و هم Blade Storm میتونه خیلی براتون موثر باشه. نه تنها اون بلکه اگر تو نقطه‌ای گیر کرده باشین با این دو میتونین ورق رو به نفع خودتون برگردونین و به سرعت از آنجا فرار کنید.

همچنین می‌تونین از قابلیت معلق مونده تو هوا با Updraft استفاده کنین که میزاره جاهایی برین که کسی نمیتونه بره. از این ویژگی برای به دست آوردن زوایا یا Angle های جدیدی علیه حریفای خودتون استفاده کنید که انتظارشو ندارن.

best-val-agent-guide2

تازه طی چند سالی که از عرضه Valorant میگذره، جت تبدیل شده به بهترین شخصیت با Operator. این به این دلیله او خیلی راحت میتونه یک گوشه رو پیک(Peak) کنه، کیلشو بگیره و بعد بره سراغ بعدی. هر چند که این به تدریج نرف می‌شده، اما همچنان بهترین راه برای بازی با جته.

Blade Stormئه جت هم وسیله مناسب برای کمک به پایداری اقتصاد تیم‌هاست. اگر یک راند Blade Storm استفاده کنین، می‌تونین انتخاب کنید که تفنگ نخرید، یک دشمن را بکشید و تفنگ او رو بردارین.

با توجه به اینکه Blade Storm در هر فاصله‌ای با یک شات به سر طرف رو میکشه و به بقیه بدن 50تا دمیج می‌زنه، که اگر بخوایم بهش منصفانه نگاه کنیم خیلی بالانس و درسته. تازه اگر آن رو با سایر ابیلیتیهای خود ترکیب کنین؛ مطمئن باشین کسی نمیتونه جلودارتون باشه و حتی میتونی بازی هایی که 1V9 هم هستن جمع کنین.(اتفاقی که خیلی وقت‌ها در Valorant میفته.)

به عبارت دیگر، در مورد اون ابیلیتی ابری جت هم میشه گفت که به طور معمول برای قایم شدن یا در رفتن استفاده میشه تا یا حتی اسموک کردن سایت البته در بعضی جاهاهم میتونه جلوی گجت های بقیه رو بگیره مثل دارت‌های سووا.

شما می‌توانید از آنها برای ایجاد مسیرهای یکطرفه هم استفاده کنین، آنها را به دیوار پرتاب کرده و میتونین حریفتونو باهاش مجبور کنین که خودش رو از تو موقعیتی که بهش برتری میده بکشین بیرون و خیلی راحت دخلش رو بیارین.

نظرات
پربازدیدترین خبرها