چطوری با این تفنگ در Valorant میتونین خیلی راحت تیمتونو کری کنین

در میون تمام انتخاب هایی که Valorant در حین بازی در اختیارتون میزاره، این تفنگ بهترین آپشن میتونه برای شما باشه.

شناسه خبر: ۳۷۹۶۵۴
چطوری با این تفنگ در Valorant میتونین خیلی راحت تیمتونو کری کنین

راهنماتو- وندال(Vandal) یکی از منتنوع ترین تفنگای حال حاضره در Valorantئه. اما این تنوع و همه کاره بودن تفنگ بسته به کسی هستش که این تفنگ رو دستش میگیره. حالا دوست دارین بدونین چطوری از تمام پتانسیلی که در این تفنگه استفاده کنین ؟ ما همه چیزی که باید درباره این تفنگ بدونین رو در قالب یک راهنما براتون حاضر کردیم.

به گزارش راهنماتو، Valorant پر از تفنگ هایی از دسته‌بندی‌های مختلف و انواع سبک های بازی هست. با 17 تفنگ مختلف در شش دسته‌بندی مختلف، چه چیزی تعیین‌کننده اینه که کدوم تفنگ رو باید بخرین؟

در کنار اون یه مسئله دیگه هم هست، اونم اینه که بین وندال یا فانتوم که جفتشون قیمتشون در بازی 2900تا کردیته؛ کدومشون ارزش خرید داره. که یکی از سوالاتیه که برای خیلیا که تازه Valonrat رو بازی میکنن؛ مطرح میشه.

در این راهنما، ما وندال رو به عنوان خطرناک‌ترین تفنگ Valorant مورد بررسی قرار دادیم و به شما تمام اطلاعاتی که که برای استفاده از این تفنگ نیازتون میشه پرداختیم؛ پس با ما همراه باشین.

وندال(Vandal) چیه؟

وندال یکی از چهارتا تفنگ رایفل در Valorantئه. همچنین میشه گفت یکی از گرونترین تفنگ های موجود در بازی هم هست، به طوری که باید در طول مسابقتون کردیت زیادی رو برای خریدش کنار بزارین.

طی یک نگاه ساده که میتونیم به وندال بندازیم؛ میفهمیم که شامل یک خشاب 25 تیره با حالت شلیک کاملاً اتوماتیکه. اگرچه به طور کلی میشه گفت روی کاغذ این تفنگ رو همه باید بخرن ولی خب هر کسی مهارت کافی برای استفاده از این تفنگ رو نداره، اما اگر می‌خواهید مهارت خودتون با این تفنگ مرگبار بهبود بدین و کیل های زیادی بگیرین، باید مسائل زیادی رو در نظر بگیرین.

آیا اصلا وندال(Vandal) در Valorant تفنگ خوبیه؟

بر خلاف خیلی از تفنگای موجود توی Valorant، واسه وندال فاصله شما از هدف بی معنیه. این به این معنیه که مهم نیست که از کجا و چطور درگیر شدین مهم اینه که با یک شات به جا به سر شما میتونین خیلی راحت به طرف مقابلتون 165تا دمیج بدون نگرانی بابت فاصله بزنین، حتی مهم نیست که چه نوع آرموری تنشون باشه. این ویژگی باعث می‌شه که وندال خیلی کارآمد و سریع در کشتن حریفان باشه.

آمار آسیب وندال(Vandal):

ظرفیت خشاب: 25 تیر

نفوذ در دیوار: متوسط

نرخ آتش‌: 9.75 تیر در ثانیه

فاصله تا 50 متری مکان
160 سر
40 بدن
34 پا ‌

الگوی پراکندگی تیر یا همون ریکویل:

وندال یکی از ناپیوسته‌ترین ریکویل هارو در بازی داره. پس از دو تیر اول، لوله تفنگ بلافاصله به بالا می‌پره. پس از پنج تیر اول، لوله به طور جانبی حرکت می‌کنه؛ اینجاست که کنترلش خیلی سخت می‌شه.

پس از مقداری خاص (حدود نه تیر)، وندال به سمت چپ می‌پره و سپس به راست می‌پره.

برای جبران این موضوع، یک نکته حرفه‌ای اینه که به جهت لوله تفنگ به طرف مخالف چشم خود توجه کنین و ماوس خود رو به جهت مخالف حرکت بدین تا گلوله‌های خود رو روی هدف قفل کنین.

چطوری از وندال(Vandal) استفاده کنیم؟

کی اصلا وندال رو بخریم؟

وندال با قیمت 2900 کردیت، اولین انتخاب برای خرید در هر راندی برای پلیرهاست. در صورت داشتن کردیت، میتونه در فاصله هایی چه دور و چه نزدیک، به شما اجازه می‌ده تا همه‌جا در نقشه رو به راحتی پوشش بدین.

اگر تیمتون بعد از باخت چند راند میشه گفت مشکل اقتصادی پیدا کرده بهتره که بیخیال این تفنگ بشین چون نه تنها احتمالش هس که دودستی این تفنگ رو تحویل تیم مقابلتون بدین، هم تیمی‌هاتون از این انتخاب بی‌جای شما خوشحال نمیشن. با توجه به هزینه نسبی اون نسبت به بقیه اسلحه‌ها، خطر اینکه باعث بشین چند راند بعدی رو هم پشت سر هم ببازین خیلی بیشتر از اینه که بتونین برنده بشین پس به نظرم این انتخاب رو برای حرفه‌ای‌ها یا کسایی که میدونین میتونین به خاطر اشتباهشون سرشون بتوپین نگه دارین!

تاکتیک‌های وندال

خب حالا بعد این همه توضیح چه معنی‌ای میده؟ خب ما به مشکل کنترل ریکویل اون واستراتژی هایی که برای استفاده از این تفنگ نیاز دارین پرداختیم. اما خب چطور باید ازش استفاده کنین؟

شات های کوتاه جاییه که وندال بیشترین تأثیر رو داره و میدرخشه، بنابراین فاصله خودتون رو حفظ کرده و بیشترین تلاش برای ایم گرفتن روی سری دشمنتون کنین همچنین اگر در حال حرکت هستن.

یک چیزی که در اینجا باید به خاطر داشته باشین، اینه که اگر دوست دارین در طول راند های بازی دشمناتونو فلنک(Flank) کنین و پشتشون دربیاین؛ میشه گفت این تفنگ اصلا به کارتون نمیاد چون با صدای بلند و حتی احتمال اینکه یهویی غافل گیر بشین هستنش همون بهتر که در موارد اینطور از فانتوم استفاده کنین.

نظرات
پربازدیدترین خبرها