با سریع‌ترین و کشنده‌ترین سلاح‌های Warzone آشنا بشین

سرعت و دقت همیشه حرف اول رو در Warzone میزده؛ حالا هم شما با استفاده از این دو اسلحه میتونین جفتشونو داشته باشین.

شناسه خبر: ۳۷۹۷۱۴
با سریع‌ترین و کشنده‌ترین سلاح‌های Warzone آشنا بشین

راهنماتو- بیاین همین اول یک راز مهمی رو باهاتون در مورد Warzone 2 در میون بزارم؛ این بازی یکی از اون بازی هاست که باید برای برنده شدن تا میتونین کیل بگیرین. ولی خب میپرسین که چطوری میتونیم به این هدف والا برسیم؟! واسه همین هم در ادامه این مقاله برای شما یک راهنما کامل در مورد تفنگ هایی که در نوع خودشون سریع ترینن رو براتون آوردیم.

به گزارش راهنماتو، در Warzone 2 انواع زیاد و مختلفی از تفنگها وجود داره که هر کدومشون رو بهر کاری ساختن. شاید شما دوست داشته باشین با مسلسل به دل دشمن بزنین یا اینکه نه از دور یکی یکی بدون اینکه دشمناتون متوجه بشن از پا درشون بیارین. در هر صورت برای هر استایل بازی یه تفنگ مناسب وجود داره.

استایل بازیتون هر طور که دوست دارین میتونه باشه، ولی همیشه حواستون باید به مدت زمان کیلتون (TTK) هم باشه؛ معیاری که مشخص میکنه چقدر طول میکشه تا دشمن رو بکشین. داشتن لود‌آوتی(Loadout) با TTK سریع به شما در هر نبرد مزیت زیادی می‌ده و به شما امکان می‌ده تا قبل از آنکه دشمناتون بفهمن چی شده، اسکوادهای رقیب رو از بین ببرین.

در ادامه قصد معرفی تفنگ هایی که کمتری TTK رو در Warzone دارن رو بهتون معرفی کنیم:

سریع‌ترین اسلحه‌ در فاصله‌ی نزدیک در Warzone 2

ISO 45 تفنگیه که در فاصله نزدیک، پایین ترین TTK رو نسبت به بقیه داره. ISO 45 در فصل 4 Warzone 2 وارد شد و در حال حاضر تبدیل به گزینه‌ای بسیار محبوب شده. این تازه وارد جدید به دسته‌ی SMG احساسی سبک خاصی داره و در کنارش هم نرخ شلیک خیلی سریعی رو داره، که تونسته این کوچولو رو تبدیل به انتخاب مرگباری کنه. TTK شگفت‌انگیزش و نرخ آتش بی‌نظیرش ISO 45 رو به شریکی ایده‌آل برای یک اسلحه‌ی دوربرد در Al-Mazrah یا Vondel می‌کنه.

fastest-ttk-on-warzone1

بهترین Loadout برای ISO 45

  • Barrel: 9″ PTX Trainer
  • Muzzle: Spiral V3.5 Flash Hider
  • Optic: Slimline Pro
  • Magazine: 45 Round Drum
  • Stock: SK-3 Cheetah

داشتن TTK بهتر فقط وقتی مؤثر واع میشه که به طور مداوم در حال شلیک باشین، بنابراین این لود‌آوت ISO 45 میتونه شلیک با این تفنگ رو براتون خیلی راحت بکنه تا حدی که فقط لارمه شروع به شلیک کنین و اجازه بدین که خود تفنگ بقیه کارارو براتون انجام بده.

اول از همه لوله 9 اینچ PTX Trainer و سر لوله Spiral V3.5 Flash Hider که در افزایش سرعت گلوله، برد آسیب و پایداری ریکویل بهتون کمک میکنه رو داریم. و همچنین قنداق SK-3 Cheetah رو داریم که به شما آزادی عمل بیشتری برای تحرک میده.

میشه گفت که پلیرها ولی از آیرون سایت این تفنگ زیاد راضی نیستن و به جاش از Slimline Pro به عنوان آپشن بهتر استفاده میکنن. و در آخر هم، خشاب 45 Round Drum مونده که به شما تعداد زیادی گلوله برای جبران اشتباهات و یا آبکش کردن طرف مقابل رو میده.

سریع‌ترین اسلحه در فاصله‌ی دور در Warzone 2

در مواجهات دوربرد، SO-14 در حال حاضر بالاترین TTK رو در Warzone داره و تونسته خیلی راحت RAAL MG رو کنار بزنه. اگر بتونین کاری کنین که تمام شات هاتون به هدفتون بخوره، میشه گفت این تفنگ چه از لحاظ TTK و چه از لحاظ برد میتونه تبدیل به بهترین دوستتون در این بازی بشه.

همیشه دقت حرف اول زو میزده و اینجا هم همینطوره و این TTK تنها با تیراندازی دقیق در دسترسه. قطعاً اسلحه‌هایی هستن که کار باهاشون خیلی راحت تره، اما از نظر قدرت خالص، هیچ تفنگ دیگه‌ای روی دست SO-14 نمیتونه بلند بشه.

fastest-ttk-on-warzone

بهترین Loadout برای SO-14

  • Muzzle: Lockshot KT85
  • Barrel: 22″ Boremaster
  • Optic: VLK 4.0
  • Underbarrel: FTAC Ripper 56
  • Magazine: 50 Round Drum

دوباره، SO-14 در حالت دیفالت میتونه خیلی راحت تبدیل به یک هیولا بشه اگر در دست اهلش باشه، بنابراین لود‌آوت ایده‌آل برای این تفنگ روی دقت بیشتر تمرکز می‌کنه تا بتونه پتانسیل پنهانش رو آزاد کنه. اول شما به سرلوله Lockshot KT85 و لوله 22 اینچ Boremaster برای افزایش سرعت گلوله و برد فشنگ و همچنین افزایش کنترل ریکویل نیاز دارین.

سپس برای ثبات حداکثری، FTAC Ripper 56 رو انتخاب کردیم تا مطمئن بشیم که هر تیر به هدفی که ما داریم میرسه. بعد هم برای نشونه گرفتن هدف ما VLK 4.0 رو که اپتیک بسیار دقیقیه انتخاب کردیم؛ که در مقایسه با آیرون سایت خود سلاح، در دورها دید مناسب‌تری ارائه می‌ده.

و در پایان هم نیاز به یک خشاب 50 Round Drum برای بهره‌گیری از بیشترین تعداد گلوله‌ها پس از افزایش TTKدر فصل 4 دارین.

نظرات
پربازدیدترین خبرها