بازی‌های این ماه Xbox Game Pass معرفی شدند

مایکروسافت برای ماه آگوست، پنج بازی رو برای مشترکین این سرویس در پلتفرم‌های PC ، ابری و کنسول منتشر کرده است.

شناسه خبر: ۳۶۷۷۵۶
بازی‌های این ماه Xbox Game Pass معرفی شدند

راهنماتو -همونطور که می‌دونید، هر ماه با ورود به ماه جدید، لیستی از بازی‌های جدید برای Xbox Game Pass اعلام می‌شه. مایکروسافت برای ماه آگوست، پنج بازی رو برای مشترکین این سرویس در پلتفرم‌های PC ، ابری و کنسول منتشر کرده. این لیست شامل بازی‌هایی همچون A Short Hike و Broforce Forever می‌شه .

به گزارش راهنماتو ، A Short Hike در تاریخ 3 آگوست راه خودش رو به این سرویس پیدا میکنه که یک ماجراجویی آرامش‌بخش و چیل هست که شما رو در قله‌ی یک کوه قرار می‌ده. سایت GameSpot در مورد نقد A Short Hike نوشته: "این بازی درباره‌ی برقراری ارتباط آرام با طبیعت هست، حتی زمانی که شما به سومین پیاده‌روی خود به سمت قله می‌روید از کشف صحنه و یا منظره های زیبا لذت خواهید برد."

اما اگر دنبال چیزی اکشن، خونین و مردونه هستین، می‌تونید از تاریخ 8 آگوست بازی Broforce Forever رو روی Game Pass امتحان کنین. همچنین در همین تاریخ قراره یک به‌روزرسانی عظیم برای بازی Broforce اضافه بشه که چند کاراکتر جدید رو از جمله Broffy the Vampire Slayer و Xebro: Warrior Princess رو به این بازی اضافه کنه. میشه گفت در این بازی تمامی کارکتر ها از شخصیت های اصلی فیلم های اکشن الهام گرفته شدن؛ مثل کارکتری در بازی که دقیقا مشخصه که از Rambo برای طراحی ظاهریش الهام گرفته شده.

لازم به ذکره که دو بازی دیگه به نام Limbo و Everspace 2 هم به Xbox Game Pass اضافه میشن که از 9 آگوست و 15 آگوست به ترتیب در دسترس قرار می‌گیرن. علاوه بر اینها، بازی ساخت شهر Airborne Kingdom هم در تاریخ 10 آگوست به این سرویس اضافه میشه. همچنین یادتون نره که Celeste هم از تاریخ 1 آگوست قابل دسترس خواهد بود؛ اگر یادتون باشه در سال 2018 این بازی تونسنت جوایز زیادی رو در The Game Awards 2018 از آن خودش بکنه. این بازی هم در لیست دوم بازی‌های اضافه‌شده به Xbox Game Pass در ماه جولای معرفی شده بود و به هر حال میشه گفت یکی از بهترین بازی‌های این سال‌ها هست. ماه گذشته هم ببا بازگشت Grand Theft Auto 5 به این سرویس حسابی غافل گیر شدیم .

علاوه بر این، Xbox Game Pass در آگوست، چهار بازی دیگه رو از سرویس خود حذف خواهد کرد که از جمله اونام میشه به بازی Death Stranding آخرین اثر عرضه شده توسط مغز متفکر ژاپنی، Hideo Kojima برای PC اشاره کرد .

لیست بازی‌های جدید Xbox Game Pass:

Celeste ( Cloud، کنسول و PC) - 1 آگوست

A Short Hike ( Cloud، کنسول و PC) - 3 آگوست

Broforce Forever ( Cloud، کنسول و PC) - 8 آگوست

Limbo ( Cloud، کنسول و PC) - 9 آگوست

Airborne Kingdom ( Cloud، کنسول و PC) - 10 آگوست

Everspace 2 ( Cloud و Xbox Series X|S) - 15 آگوست

نظرات
پربازدیدترین خبرها