Xbox Game Pass Core به طور رسمی کار خود را آغاز کرد

بعد از سال ها بالاخره سرویس Xbox Live بازنشسته شد و Game Pass Core جایگزین این سرویس شد.

شناسه خبر: ۳۶۷۸۰۸
Xbox Game Pass Core به طور رسمی کار خود را آغاز کرد

راهنماتو - این هفته، مایکروسافت قراره Xbox Game Pass Core رو برای Xbox insiders عرضه کنه. یعنی افرادی که توی بتا تست‌ها عضویت Xbox Live Gold دارن، یه ماه زودتر به این برنامه جدید دسترسی پیدا می‌کنن و می‌تونن به انتخابی از بازی‌ها مثل Doom Eternal دسترسی داشته باشن .

به گزارش راهنماتو، این قضیه به این منواله که اون Xbox insiders توی Alpha و Alpha Skip-Ahead rings این هفته به Xbox Game Pass Core دسترسی پیدا می‌کنن. البته کتابخونه کامل بازی‌ها برای این سرویس هنوز آماده نشده. اما خبر خوب اینه که بعضی از بازی‌ها مثل Pyschonauts 2 و State of Decay 2 الان قابل دسترس هستن .

ماه گذشته، مایکروسافت اعلام کرد که Xbox Live Gold در حال حاضر جای خودش رو به Xbox Game Pass Core می‌ده و این سرویس جدید رسما در تاریخ 14 سپتامبر راه‌اندازی می‌شه. هزینه‌اش هم مثل Gold هست و افراد عضو به طور خودکار به این پلن جدید منتقل می‌شن. Xbox Game Pass Core هم مثل Live برای دسترسی به بازی‌های آنلاین ضروریه .

خبر دیگه اینه که Games with Gold این ماه به اتمام می‌رسه و جاش با مجموعه‌ای از بیش از 25 بازی جدید (شامل بازی‌های قبلی که نام بردیم) پر می‌شه. لاین‌آپ نهایی Games with Gold هم به‌همراه بازی‌های Blue Fire و Inertial Drift منتشر شده. مایکروسافت هم لیست اولیه‌ی بازی‌های Xbox Game Pass برای ماه آگوست رو اعلام کرده که A Short Hike ، Limbo و Broforce Forever چندتا از جذاب‌ترین‌هاشونن .

نظرات
پربازدیدترین خبرها