بالاخره بعد از سال‌ها Rayman به دنیای بازی های ویدیویی برگشت

این شخصیت دوست داشتنی بعد از ۱۰ سال دوباره به صحنه بازی های ویدیویی برمیگرده.

شناسه خبر: ۳۶۷۸۳۸
بالاخره بعد از سال‌ها Rayman به دنیای بازی های ویدیویی برگشت

راهنماتو - خیلی خوشحالم بگم که Rayman بالاخره به عنوان بخشی از Mario + Rabbids: Sparks of Hope بازگشته و به معنی واقعی کلمه تمامی توجه هارو به سمت خودش جلب کرده. یوبی‌سافت اعلام کرده که Mario + Rabbids Sparks of Hope: Rayman in the Phantom Show در تاریخ 30 آگوست عرضه می‌شه. این سومین بسته DLC اصلی برای بازی Sparks of Hope است و شامل همکاری Rayman با Rabbid Mario و Rabbid Peach در ملاقات با فانتوم است.

به گزارش راهنماتو، این بسته DLC جداگانه از داستان اصلی بازیه و در یک استودیوی فیلم سازی رخ می‌ده! یک استودیو تلویزیونی عجیب با امکانات و دستگاه های عجیب و جالب. شبح یا فانتوم که در بازی Mario + Rabbids: Kingdom Battle سال 2017 یک کارکتر شرور بود، حالا به عنوان یک کارگردان تلویزیونی در اینجا حضور داره. و وقتی که دیده رتبه‌بندی استودیو به شدت کاهش پیدا کرده، ستارگان قدیمی مثل Rayman رو برای کمک به بازگرداندن جلال و جمال استودیو از گذشته به زمان حال میاره .

مجموعه حرکت های Rayman هم با توجه به تاریخ بلند مدت حضور این کارکتر در دنیای بازی‌ها برگشته، از جمله توانایی هلی‌کوپتری زدن با موهایش، بلاستر چوبی و غیره. دیوید گسمن برای ایفای نقش اینشخصیت دوستا داشتنی به Rayman برگشته و موسیقی متن این بسته DLC را کریستوف هرال و گرانت کرک‌هوپ آهنگسازی کرده‌اند .

این بسته DLC به ارزش 14.99 دلار به تنهایی قابل خریداریه و همچنین به همراه نسخه Gold از Sparks of Hope هم فروخته میشه .

هر چند یوبی‌سافت می‌خواد که انتشار Sparks of Hope را تا زمان انتشار کنسول نسل بعدی نینتندو به تاخیر بندازه، اما باز هم این بازی به عنوان یک دنباله بسیار عالی برای این سری شناخته شده است. از آخرین بازی که ما این شخصیت عالی دیدیم، 10 سال میگذره. وقتی که بازی Rayman Legends در سال 2013 عرضه شد تونست با آرت‌استایل و گیمپلی جذابی که داشت، خودشو تو دل خیلی از طرفدارای ریز و درشت این سری جا کنه. میتونم بگم که من هم جزو این طرفدارا بودم! شما در این بازی میتونستین همراه با دوستاتون به صورت Co-Op به بازی بپردازین و با فعالیت های اضافه‌ای که به این بازی اضافه شده بود، ساعت ها خوش بگذرونید.

نظرات
پربازدیدترین خبرها