قراره چه چیز جدیدی تو فصل ۸ بازی COD Mobile ببینیم؟

اکتیویژن قول داده که محتوای بیشتری رو برای نسخه موبایل محبوب ترین فرنچایزش عرضه کنه،کم‌کم این قولش رو عملی کرده.

شناسه خبر: ۳۷۹۸۷۱
قراره چه چیز جدیدی تو فصل 8 بازی COD Mobile ببینیم؟

راهنماتو- قراره که فصل 8 بازی COD Mobile تجربه‌‌ای متنوع به همراه محتوای جدید و گسترده‌ای رو ارائه بده. میشه گفت که این آپدیت شامل نقشه‌ی جدید، شاتگان جدید، نارنجک جدید و خیلی چیزهای دیگه باشه.

به گزارش راهنماتو، در ماه جولای بود که طی یک لیک، مشخص شده که دو بازی Warzone Mobile و Modern Warfare 3 در تاریخ 10 نوامبر 2023 عرضه میشن. تا اینجاش که معلوم شده، پیش بینی تاریخ عرضه‌ی MW3 درست بوده، اما تا به حال هیچ خبری از Warzone Mobile نشنیدیم. البته این چیزی نیست که طرفدارای COD Mobile قصد داشته باشن ازش شکایت داشته باشن چون که از زمان عرضه این بازی در سال 2019؛ تونسته میلیون‌ها نفرو به خودش جذب کنه، ولی حالا در این زمینه هم نگرانی هایی هم همچنان بود که نکنه این بازی جدید با اومدنش جایگزین نسخه محبوبی که الان همه بازی میکنن بشه.

ولی بازهم با این اوصاف در ماه مارس، Activision قول داد که حتی بعد از اومدن بازی جدیدی برای پلتفرم، همچنان پشتیبانی از بازی قبلی ادامه پیدا میکنه و جای نگرانی نباید برای این بازی نیست. تاالان هم توسعه‌دهنده‌های COD Mobile وفادار به وعده‌های خودشون بودن و از اون زمان تا به حال چندین فصل رو با محتوای جدید تقدیم پلیرهای این بازی محبوب گوشی کردن.

از تاریخ عرضه تا محتوایی که قراره باهاش عرضه بشه، اینجا همه چیزی که باید درباره‌ی فصل 8 بازی COD Mobile که با نام "Error 404" عرضه میشه، اومده.

تاریخ عرضه و زمان انتشار فصل 8 بازی COD Mobile:

فصل 8 بازی COD Mobile با نام "Error 404" در تاریخ 6 سپتامبر در ساعت 5 عصر یا ساعت 3:30 صبح فرداش به وقت تهران شروع میشه.

این فصل قراره از لحاظ محتوایی، یک دنباله به محتوای فصل 7 این بازی باشه به این معنا که محتوای جدید همان زمانی که بازیکنان به روز رسانی جدید رو نصب کنن، به بازی اضافه میشه.

مپ جدید Kurohana Metropolis، شاتگان جدید lever-action shotgun، نارنجک خوشه‌ای و پایگاه‌های جدید

نقشه‌ تمپورال کوروهانا یک نقشه‌ی چندنفره با تم علمی‌تخیلیه که شامل منطقه‌ای در داون‌تاون با فضاهای نزدیک به‌همدیگه برای نبردهای نزدیک است. این نقشه‌ی جدید در آغاز فصل 8 به بازی COD Mobile اضافه میشه. قبلاً هم قسمت مرکز شهر یا Downtown تنها در دسترس بازی‌های Private بود، اما در فصل آینده به عنوان یک حالت بازی ویژه به بازی اضافه خواهد شد.

Headquarters یک حالت معروف و خاطره انگیز از بازی‌های Call of Duty است که برای اولین بار در نسخه‌ی اول COD ظاهر شد. این حالت همچنین برای خیلیا با اسم King of The Hill شناخته میشه و همیشه توجهات زیادی رو به خودش جلب می‌کنه. تیم‌ها محل نقطه مرکزی رو تصاحب و نگه می‌دارند و با رسیدن به یک حد امتیاز یا داشتن بیشترین امتیاز تا پایان یک دور برنده می‌شن.

"اسلاید فوق‌العاده" (Super Slide) یک لیست از بازی های جدیده که به اپراتورها اجازه می‌ده در چند حالت مختلف بازی با هم بازی کنن. همچنین این آپدیت فصلی، به بازی یک شاتگان دستی و نارنجک خوشه‌ای یا برای تصور بهتر همون گجت فیوز از بازی Rainbow Six Siege هم اضافه می‌شن.

در کنار این سری از محتوا، یک اوپراتور جدید و یک بتل‌پس جدید طبق رسم همیشگی این بازی به این بازی اضافه میشن.

نظرات
پربازدیدترین خبرها