به زودی می‌توانید بازی های Xbox خود را از طریق Discord استریم کنید

مایکروسافت در تلاش است که کاربران Xbox هر چه سریع تر بتونن از تمامی قابلیت های Discord رو این پلتفرم بهره‌مند بشوند.

شناسه خبر: ۳۶۷۸۰۱
به زودی می‌توانید بازی های Xbox خود را از طریق Discord استریم کنید

راهنماتو - اگر شما هم جزو برنامه Xbox insiders هستین، می‌تونید با دوستاتون تو Discord بازی‌هاتون رو استریم کنید! خیلی راحته، فقط باید اول اکانت Discord خودتون رو با Xbox لینک کنین و عضو Xbox Insider باشید (فعلا فقط برای چند نفر این قابلیت فعال شده، اما به زودی برای همه عرضه میشه) .

به گزارش راهنماتو ، برای شروع کار، کافیه دکمه‌ی Xbox روی کنترلرتون رو بزنید، به بخش Parties & chats برید و Discord رو انتخاب کنید. از اونجا می‌تونید به سرورهای Discord تون برید و یک Voice Channel خاص رو انتخاب کنید. تو منوی تنظیمات اون کانال، دکمه‌ای برای استریم کردن بازی‌تون پیدا می‌کنید .

اخیرا هم Discord قانون جدیدی رو برای نام کاربری‌هاش تعیین کرده، هرکاربر باید یک نام کاربری منحصر به فرد داشته باشه. و یادتون نره که چند وقت پیش، امکان چت صوتی تو Xbox هم اضافه شد و بعد از اون هم تونست با چت PlayStation ترکیب بشه .

در اخبار مرتبط دیگه با Xbox ، مایکروسافت قراره توی Gamescom امسال حضور قوی‌ای داشته باشه و نسخه‌های قابل بازی از بازی‌های Armored Core VI ، Cyberpunk 2077: Phantom Liberty و Stalker 2 رو به همراه داشته باشه. همچنین لیست بازی‌های Xbox Game Pass این ماه هم اعلام شده، که عبارتند از A Short Hike ، Broforce Forever ، Celeste و Everspace 2. اما این ماه متاسفانه یک سری بازی های خیلی خوب این سرویس رو ترک کنن، قراره بازی‌هایی مثل Death Stranding ( برای PC) و Total War: Warhammer III هم از سرویس حذف شدن .

نظرات
پربازدیدترین خبرها