EA به دنبال عرضه Star Wars: Jedi Survivor بر روی Xbox One و PS۴ است

شرکت EA اعلام کرده که در حال کار بر روی نسخه‌های PlayStation ۴ و Xbox One بازی Star Wars Jedi: Survivor هستند.

شناسه خبر: ۳۶۷۸۲۶
EA به دنبال عرضه Star Wars: Jedi Survivor بر روی Xbox One و PS4 است

راهنماتو - اندرو ویلسون (Andrew Wilson) مدیر عامل شرکت Electronic Arts که به اختصار EA هم شناخته میشه، اعلام کرده که در حال کار بر روی نسخه‌های PlayStation 4 و Xbox One بازی Star Wars Jedi: Survivor هستن .

به گزارش راهنماتو، این خبر در جلسه مالی ربع اول سال مالی EA که دیروز برگزار شده بود اعلام شد. بازی Survivor در ماه آوریل امسال برای PlayStation 5 ، Xbox Series X/S و PC عرضه شد و تونست نقد و امتیاز های مثبتی رو بگیره، البته این نقد های مثبت بیشتر برای کنسول ها بودند و میشه گفت نسخه عرضه شده برای PC از عملکرد مناسبی برخوردار نبود و خیلی از گیمرهای این پلتفرم هم صدای اعتراضشونو به گوش EA رسوندن. اما این بازی بر روی PS4 و Xbox One را که مربوط به نسل قبلی کنسول ها بودند، منتشر نشد به طوری که نسخه‌ی قبلی آن یعنی Star Wars Jedi: Fallen Order در سال 2019 بر روی آن‌ها عرضه شده بود.

در طی این جلسه اندرو ویلسون گفت:

با توجه به قدرت این فرنچایز افسانه‌ای و تقاضای جامعه‌ی گیمرها، تیم توسعه‌ی ما متعهد شده که Star Wars: Jedi Survivor را به PlayStation 4 و Xbox One بیاورد.

Fallen Order هنگام عرضه بر روی PS4 و Xbox One با برخی از مشکلات فنی مواجه شده بود و در حالی که Survivor هم کاملاً بی نقض نبود، اما بر روی سخت‌افزارهای نسل جاری بهتر عمل می‌کرد. حالا منتظر هستیم که این بازی چطور بر روی سخت‌افزارهای نسل قبلی که Fallen Order با مشکلات آن‌ها روبرو شد، عمل می‌کنه. اما قرار نیست خیلی زود و سریع به این سخه های نسل قبل دسترسی داشته باشیم، چرا که اندرو ویلسون گفته که این نسخه‌ها هنوز در مراحل ابتدایی توسعه هستن .

نظرات
پربازدیدترین خبرها