تاریخ عرضه آخرین بسته الحاقی Saints Row The Reboot اعلام شد

قرار شده سومین بسته الحاقی و احتمالاً آخرین DLC بازی Saints Row با نام &#۳۴;A Song Of Ice And Dust&#۳۴; در تاریخ ۸ آگوست عرضه بشود.

شناسه خبر: ۳۶۷۸۳۵
تاریخ عرضه آخرین بسته الحاقی Saints Row The Reboot اعلام شد

راهنماتو - بنا به خبری که استودیو Volition اعلام کرده، قرار شده سومین بسته الحاقی و احتمالاً آخرین DLC بازی Saints Row با نام "A Song Of Ice And Dust" در تاریخ 8 آگوست عرضه بشه. این بسته الحاقی قبل از انتشار بازی Saints Row روی پلتفرم Steam در تاریخ 24 آگوست منتشر میشه و همچنین با یک فعالیت جدید برای بازیکنان در همه پلتفرم‌ها همراه خواهد شد .

به گزارش راهنماتو، تا الان اطلاعات دقیقی در مورد این بسته الحاقی با نام A Song Of Ice And Dust اعلام نشده، به جز اشاره ای جزئی به مأموریت‌ها، آیتم‌های جدید، اسلحه‌های جدید، وسایل نقلیه‌ جدید و یک توضیح کوتاه. به نظر میاد که این بازی یعنی Saints Row گزندی هم به سری معروف Game of Thrones داشته باشه.

A Song Of Ice And Dust آخرین قطعه DLC اعلام شده در Roadmap پس از انتشار بازی Saints Row هست و ممکنه به پایان دوره ریبوتی که در اواخر ماه آگوست 2022 منتشر شد، برسه. بازی‌ای که وقتی عرضه شد باعث عصبانیت خیلی از طرفدارای این سری شد و نشون داد که چقد توسعه دهنده‌های این سری با طرفدارای خودشون در ارتباط نیستن. عده زیادی هم بعد از این عرضه مطمئن هستن که کار این فرنچایز به آخر رسیده و قرار نیست دیگه بازی‌ای رو با این اسم در آینده‌ای نزدیک ببینیم.

در ماه نوامبر پارسال ، شرکت مادر استودیو Volition یعنی Embrace Group این استودیو را با سازنده Borderlands یعنی استودیو Gearbox ادغام کرد. در آن زمان، رئیس اجرایی Embracer یعنی Lars Wingefors اعتراف کرد که Saints Row توقعات اونارو را نتونست برآورده کنه و تعداد زیادی از طرفدارارو دودسته کرد.

Embracer در ادامه اعلام کرد که نقشه‌هایی برای تعطیلی استودیوها، لغو بازی‌ها و اخراج کارکنان داره که فقط چند هفته پس از انجام قرارداد برای معامله بالغ بر 2 میلیارد دلار به اجرا دراومد. در حالی که استودیوی دیگه‌ای که متعلق به Embracer هستش، یعنی Crystal Dynamics اعلام کرد که کارش روی بازی‌های جدید Tomb Raider و Perfect Dark ادامه داره.

با توجه به این تفاسیر میشه گفت واقعا دیگه نباید امید زیادی به بازگشت این مجموعه داشته باشیم، سری بازی هایی که در اول با تقلید از GTA به شهرت رسیدن و بعدها با مضمون و تم نسبتا کمدی و فان تونستن طرفدارهای خودشونو داشته باشن؛ البته متاسفانه حتی در زمان اوج این سری هم عده زیادی از راهی که این سری به پیش گرفته بود راضی نبودن و تقاضای برگشت به ریشه های این سری رو از استودیوی سازنده داشتن.

نظرات
پربازدیدترین خبرها