پرفروش ترین عنوان Resident Evil مشخص شد

کپکام در جلسه اخیر خود با سهامدارای این شرکت آمار جدیدی از فروش عناوین خودش را منتشر کرده است.

شناسه خبر: ۳۶۷۹۲۶
پرفروش ترین عنوان Resident Evil مشخص شد

راهنماتو - اخبار جدید و خوشحال کننده‌ای برای طرفدارای Capcom و Resident Evil رسیده. اینبار ریمیک رزیدنت اویل 2 که تو سال 2019 عرضه شد، تونسته با فروش 12.6 میلیون نسخه به بهترین بازی این مجموعه تبدیل بشه! حالا در کنار هر کدوم از نسخه‌های اصلی، ریمیک‌هایی هم از بازی های کلاسیک این سری عرضه می‌شه که طرفدارای زیادی جذب و قدیمی های این سری رو خوشحال میکنن .

به گزارش راهنماتو، کپکام برای عرضه بازی‌هاش برنامه خوبی ریخته به طوری که همیشه اون حس نیاز به یک بازی از سری Resident Evil رو برای طرفدارای خودش حفظ میکنه و میشه گفت یکی دیگه از بازی های پرطرفدار این شرکت که سری Monster Hunter هستش تونسته باعنوان Monster Hunter World که تو سال 2018 عرضه شد و DLC جدیدش به نام آیسبورن تو سال بعد، بالای 19 میلیون نسخه بفروشه که اینم برای خودش یه رکورد قابل تحسینه .

حالا خبر جدیدتر اینه که بازی Resident Evil 4 Remke هم که همه منتظرش بودن، به تازگی عرضه شده و تو چند ماه اول فروشش تونسته 4.9 میلیون نسخه بفروشه. این تعداد هم واقعا رقم قابل توجهیه، ولی باز هم نتونسته رکورد ریمیک رزیدنت اویل 2 رو بشکنه .

به علاوه، کپکام داره برنامه‌های بزرگی برای آینده می‌کشه. تو یه جلسه اخیر با سهامدارای این شرکت، Capcom اعلام کرده که تا مارس 2024 بازی جدیدی رو عرضه می‌کنن که منتظره که "میلیون‌ها نسخه بفروشه"! البته هنوز اعلام رسمی نشده که این بازی چیه .

همچنین، هنوز خبری از بازی رزیدنت اویل بعدی نیست. در سال‌های اخیر، کپکام بین ریمیک‌ها و بازی‌های اصلی سری رزیدنت یه جورایی یک حالت تناوبی رو رعایت کرده به طوریه که بعد هر ریمیک، یک نسخه اصلی شماره دار رو عرضه میکنن. اخیراً، یه نظرسنجی به طرفدارا فرستادن که درخواستشون رو در مورد ریمیک‌هایی که می‌خوان ببینن، می‌پرسید. این باعث شده تا حدس‌ و گمان‌های پراکنده‌ای حول برنامه های اخیر کپکام پیش بیاد که شاید کپکام برنامه های جدید خودش رو قصد داره با نیاز طرفداری خودش همسو کنه. ولی خب هیچ چیز تا الان معلوم نیست و گیمرها مطمئنن که این شرکت کاملا میدونه چکار میکنه و آینده درخشانی رو برای عناوین در حال ساخت این شرکت میبینن. کپکام تونست بعد از عرضه Resident Evil 7 ساختار برنامه هاش رو طوری بچینه که از اشتباهات خودش در گذشته درس گرفته باشه و با توجه به نیاز بازار و حرف طرفداراش دست به توسعه عناوینش بزنه.

نظرات
پربازدیدترین خبرها